Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ferguson
1rajdzik    14

witam. od ponad roku posiadam fergusona 3120 dynashift z 95 roku. jestem ciekawy jak spisują sie te ciągniki u innych właścicieli... i czy znacie sie w szczegółach jego użytkowania...bo nigdzie nie mogę znależć dokładnych danych na ten temat...


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

Znajomy chce zastąpić U- 914 jakimś ciągnikiem z mocniejszym podnośnikiem  i silnikiem, myśli o Massey'ach typu 3080-3090-3115 w cenie ok. 40-45 tys., czy warto takie coś kupić? W 914 gną sie mu dzwignie dolne -ramiona- z podnośnika:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

chyba raczej nikt na AF nie posiada identyczengo ciągnika jak ja. Ale cóż - to mało ważne. Rozwijam temat ponieważ chciałbym się dowiedzieć co się może dziać w ciągniku jeżeli po pewnym czasie pracy zacina się układ kierowniczy na niskich obrotach silnika. Niby da się skręcać ale bardzoi ciężko. Zaznaczam że poziom oleju jest prawidłowy i nigdzie nie cieknie. Co może być przyczyną - główna pompa hydrauliczna czy orbitrol ?


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pioter    45

poczytaj ppr forum o masseyach.tam jest duzo takich przypadków opisanych...raczej nie ciekawie to wyglada...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

tak wiem silniki i skrzynie mamy identyczne, Twój posiada nową kabinę :D


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

chyba że tak, w takie szczegóły się nie bawiłem :D


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    17
chyba raczej nikt na AF nie posiada identyczengo ciągnika jak ja. Ale cóż - to mało ważne. Rozwijam temat ponieważ chciałbym się dowiedzieć co się może dziać w ciągniku jeżeli po pewnym czasie pracy zacina się układ kierowniczy na niskich obrotach silnika. Niby da się skręcać ale bardzoi ciężko. Zaznaczam że poziom oleju jest prawidłowy i nigdzie nie cieknie. Co może być przyczyną - główna pompa hydrauliczna czy orbitrol ?

 

 

 

wiesz?

ja sądzę że to jest orbitol.

dlaczego?

w innym ciągniku miałem i mam podobny problem bo też padł orbitol

a objawy są podobne na niskich obrotach ciężko się kręciło kierownicą.

trzeba wymienić i tyle

koszt chyba ok 1,5tyś zł?

ale nie wiem na 100%

u mnie jeszcze bywa tak ze jak skręcę do końca to powinna kierownica się zablokować a ona powoli się kręci mimo że koła stoją bo już je ograniczniki trzymają.

powodzonka przy zmianie orbitolka ;)

masz może instrukcje obsługi albo jakąś książkę na temat MF?? tych z 31.. i 36...

bo ja mam 3645 i chciałbym poczytać trochę o nic...

pozdro

Krzycho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

mój główny chirurg od ciągników stwierdził że nic innego tylko pompa hydruliczna, a więc zamówiliśmy wraz filtrem o podwójnym wydatku, kosztowało nas równe 2 tysiączki brutto z przesyłką... (sama pompa u korbanka 2250 netto ;) )

 

teraz to jednym paluszkiem kręcę a i podnośnik lepiej działa bo szybciej dźwiga :(


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rav104    0

miałem takiego masseya powiem tak nigdy ale to nigdy nie pozwole aby do mojego gospodarstwa trafił jaki kolwiek massey ferguson a w szczególności z serii 31xx , 30xx i 36xx. użytkowałem go ok 6 miesięcy dałem 45tyś i włożyłem ok 30tyś oczywiście za używane części! bo tak pewnie bym włożył 60tyś


Mam 17 lat, interesuje się motoryzacją i rolnictwem. Jestem uczniem II klasy Technikum Rolniczego. Zapraszam do oglądania mojej galerii, spróbuję odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania. Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    721

@rav104 to chyba trafiles na jakiegos bardz felernego ferdka. rozejrzyj sie to zobaczysz ile takich ciagnikow jezdzi po polskich polach i jakos sie ich nie pozbywaja. wazne zeby co jakis czas wymieniac oleje i filtry w skrzyni i silniku no i najewazniejsza rzecza jest zeby nie dorzynac tak skrzyni bo to przeciez nie ursus zeby biegi wchodzily bez sprzegla :) no a tak po za tym to ja sam sie czaje na jakiegos ferdka najlepiej 3125 albo 3645 lub 3655 no i najwazniejsze zeby mial skrzynie dynashift. no ale do tego kupna jeczsze troche czasu minie.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.