Skocz do zawartości
Ferdek07

MF 255 mniejsza moc po regeneracji głowicy

Polecane posty


Ferdek07    62

tak chciałbym zapytać bo może to tylko moje subiegtywne odczuca, ale mam wrażenie że po regeneracji głowicy jakby ubyło kilka km, tródno wyczuć, bo ciągnik pracuje wgłównie z turem i jest mocno obciążony przez pompę zewnętrzną do tura i ma wspomaganie więc dodatkowa pompa przy silniku, ale przed regeneracją głowicy nawet silnik kaby inny miał gang, teraz pracuje jakby ciszej bardziej miękko, nie ma tego charakterystycznego dla perkinsa ryku po ostrej przygazówie jakby nie było jadu, nie wiem jak to inaczej opisać ale jakby cichszy był i na wolnych obr i na wysokich, głowica była splanowana i wymienione zawory, bo wywaliło 2gi raz w ciągu 3 lat uszczelkę pomiedzy cylindrami, mechanik stwierdził że silnik nadaje się w sumie już do remontu i jest już zużyty, no ale przed wymianą głowicy był mocniejszy no i oleju nie bierze prawie w ogóle, tak więc moje pytanie czy mechanik coś spaprał jak zakładał głowicę, czy rzemieślnik coś nie tak zrobił z głowicą, czy całkiem inna przyczyna może być, na wiosnę była robiona pompa paliwowa i wtryski, po założeniu silnik miał bardzo ostry klekot aż metaliczny no ale to się uspokoiło no i przede wszystkim była moc, teraz ciężko cofnąć na łące z pełnym rozrzutnikiem gnoju bo się dusi, to coś jest chyba nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


akmaly    185

Wg mnie masz źle wyregulowane luzy zaworowe lub słabo spasowane zawory z gniazdem. Zacznij od ustawienia tego luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Undertakwe    0
Napisano (edytowany)

Moim zdaniem tak jak mówi akmaly,spaprane zawory. Za mała bądź za duża szczelina lub rugulowane na zasadzie 2 2 2 a nie 2 4

Edytowano przez Undertakwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jamakazi    0

a metaliczny dźwięk małeś pewnie przez za wcześny wtrysk.

W ferdku jak sie poluzuje śruby mocujące pompę to możesz nią kręcić i ustawiać w jakim momencie ma zacząć się wtrysk paliwa

 

co do macy to tak jak koledzy wyżej twierdzę że powinieneś sprawdzić luzy na zaworach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferdek07    62

Pompa była regenerowana rok wcześniej w Skrobowie i było ok, silnik jest już nieźle wypracowany prawie do remontu chociaż oleju dużo nie pije, głowicę regenerował pewien pan z chełma nie wiem nie będę robił reklamy czy antyreklamy, ale coś jest nie tak, bo nawet niektórzy mi komentują że na wysokich obr coś ferguson chodzi jak sieczkarnia, głowica dostała nowe zawory, gniazda niby regenerowane, no nie wiem chybya wypadało by jeszcze raz sprawdzić luzy zaworowe??? z dymieniem problemu nie ma ogólnie to ten ciągnik chodzi z turem z pompą zewnętrzną i wspomaganiem i dużą przeciwwagą, a pracuje się tak że albo dopchnie albo i zgaśnie, jednym słowem słaby heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wpsowa692
      Pytanie jak wyżej czy do silnika D50 zakładać teflonowe wkładki uszczelki głowicy .
      Bo niby te wkładki sa do silnika D240 .
      Silnik D50 ma zupełnie inną konstrukcje głowicy , w głowice wstawiane są komory spalania rozgrzewają sie do czerwoności i wypalają te teflonowe wkładki .
      Czy jest sens je wtykać?
    • Przez artur1980
      Witam
       
      Przy wymianie uszczelki głowicy na jednym cylindrze trzeba wymieniać wszystkie czy można tylko na jedną i jak jest z uszczelkami na kolektorach? Trzeba wszystkie wymieniać?
    • Przez Damianus15
      Witam koledzy , dzisiaj po niewielkiej pracy gdy wjeżdzałem juz do garazu cos nagle stukneło , ale niby nic sie nie stało ciagnik ani zgasł ani nic sie nie działo , lecz po chwili ukazał mi sie olej z okolicy wtrysku tego pierwszego od strony chłodnicy tak jak by spod niego wypływało, i tu pytanie czy to może głowica pękła czy jak no bo skąd by ten olej sie tam wzioł , a tak to w poniedziałek zdejme maskę i zbiornik paliwa i dokładniej bede wiedział co i jak , ,dziwna z tym sprawa troche.
    • Przez artur1980
      Witam
      Jaki jest koszt remontu glowicy w 133.14. Robil ktos moze? Planowanie i wyminana zaworow.
      Jeszcze pompa wtryskowa wirowa i wtryski.
    • Przez Konrad2277
      Jakim momentem (Nm) dokręcić głowice w Massey Ferguson 307 4 cyl ?
×