Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
GospodarzWielkopolski

MTZ 82 skrzynia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jonkszi    62

W skrócie wajcha maks w lewo przód(II) to zając tył polowe(I)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    575

W skrócie wajcha maks w lewo przód(II) to zając tył polowe(I)

No raczej nie. Zółw-zając to określenie tylko drugiej dźwigni.

Na podstawowej jest I i II inaczej określają polowe-drogowe lub szybkie-wolne.

Ale nie żółw-zając.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioo117    1

No raczej nie. Zółw-zając to określenie tylko drugiej dźwigni.

Na podstawowej jest I i II inaczej określają polowe-drogowe lub szybkie-wolne.

Ale nie żółw-zając.

Seweryn ma rację:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy u was też tak wyje skrzynia na 9 biegu ? U mnie jest cisza jak skrzynia "nie ciągnie" tzn jak jadę po asfalcie ale tak jakby po prostym najbardziej ją słychać jak ciągnie pod górkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    7

u mnie jest cisza że szok tylko wbicie z 8 na 9 pod lekką górkę to katastrofa .Tylko na zółwiach bardziej słysze skrzynie jak wyje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Przerabiałem ten problem. Popuszcza się nakrętka od tylnego ataku. Najpierw wyje na 9 potem szarpie wajchą na 9 potem zaczyna wyskakiwać 9 potem na wstecznym wyskakuje szybki lub wolny zakres potem przy wstecznym wyskakuje żółw i zając potem to już już tylko do przodu na małych biegach jakoś idzie a potem potem..... :( ...REMONT.

Przy tym towarzyszy spore wycie i ciężko biegi wchodzą, u mnie 2 łożyska całkiem się rozleciały, nawet kulek nie było ale całą jesień i zimowe orki zrobiłem.

Przy wstępnym wyciu (jak zaczyna wyć 9) wystarczy odjechać tylnym mostem i dokręcić nakrętkę i ją SOLIDNIE zaspawać (niby wałek tani ok 200zł ale z wymianą problem) ale jak sie nie ma czasu to nawet bez łożysk jakoś idzie :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

To znaczy odkręcić tą obudowę w której znajduje się dyferencjał, zwolnice, są do niej przykręcone hamulce i pochwy od skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcemy rozpoławiać ciągnika ściągamy kabine tylną pokrywe od mostu ale musimy odkręcic Rozdzielacz który jest pod siedzeniem i siłownik i wtedy też możemu dokręcić tą śrube wiem bo sam jestem na tym etapie bo poleciało mi łożysko na zwolnicy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Tak wszystko ładnie tylko..... Prawdopodobnie jest zjechany gwint na tej śrubie i nakrętce (jest mało realne aby drobnozwojowy gwint sie odkręcił, najczęściej pod wpływem luzów na ataku i łożyskach gwint zostaje zerwany) trzeba ta nakrętkę porządnie zaspawać i tu niezbędne jest rozjechanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stuart    37

u mnie jest cisza że szok tylko wbicie z 8 na 9 pod lekką górkę to katastrofa .Tylko na zółwiach bardziej słysze skrzynie jak wyje.

 

MI to nie sprawia problemu :) tylko trzeba jak masz na 8 przerzucić na królika :) ( dźwigną pod kierownicą w lewo ) a potem jednocześnie na 9 i na franklina :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    7

 

MI to nie sprawia problemu :) tylko trzeba jak masz na 8 przerzucić na królika :) ( dźwigną pod kierownicą w lewo ) a potem jednocześnie na 9 i na franklina :)

 

Teraz jak jeździłem z obornikiem 4 km to było tak 6 ,8 szosowa 9 terenowa i 9 szosowa .ja mam mtz 82 prowdopodobnie wersje wolnobieżną(szerokie z tyłu koła ,wajcha żółw zając przed lewarkiem zmiany biegów,rozdzielacz P75 jakiś unikat,brak regulatorów siłowych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×