Polecane posty

kravter    39

witam

po zimie zaczepilem go odrazu do agregatu 5.20m na poczatku szedl na 1c (bieg) zrobilem kolko i juz chodzil 1b a na koncu pod gorki ledwo na 1a wychhodzil.. wrocilem do domu kupilem nowe filtry paliwa i troche lepiej bo daje rade na 1b pokonczylem prace i dzis mnie tknelo aby zajrzec do filtra powietrza. Ja tam zagladam i nigdy czegos takiego nie widzialem.... caly filtr czarny! w jakiejs sadzy. najwiecej sadzy bylo od strony tej rurki co idzie z tlumika (po co ona wogole jest? zeby zaciagal cieple powietrze?) cala rurka w sadzy jak tłumik, odlaczylem ja od tlumika wydmuchalem filtr i jakby troche lepiej ale dalej nie jest dobrze :/ bo przed zima osiagal ponad 2500 obrotow a teraz ledwo daje rade do 2400 i na szosie jechal 47-50km/h a teraz ledwo ledwo 44km/h :/ . czy wydmuchanie filtra to za malo? musze kupic nowy? I SKAD SIE WZIELA TA SADZA???? tłumik pękł czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

własnie ta rurka co idzie do pompy wtryskowej byś musiał tam zobaczyć na pompie czy nie jest pęknięta membrana bo ja mam 6290 i mi ciągnik też był słaby i własnie u mnie była pęknięta membrana i to wymieniłem i wszystko wróciło do normy a pompiarz mówił że przez pęknięta membrana ciągnik stracił 20% mocy i tak faktycznie u mnie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39
Napisano (edytowany)

a jak jest peknieta to nie powinna ropa isc do oleju? ale tak wogole to sakd ta sadza? i czy to normalne ze jak zdjolem ta rurke i odpalilem to tamtedy dmucha powietrze? (ta rureczka na dole tłumika)

 

a przed chwila go odpalilem i powiem wam ze do 2000 obrotow to normalna rakieta taka jak dawniej ale od 2000 do 2500 to wkreca sie jak c330!! a przeciez powienien jeszcze lepiej!! mi sie wydaje ze cos musi byc z paliwem to jutro zobacze. tylko powiedzcie mi co z ta sadza? skad ona sie wziela w filtrze powietrza??

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Może sitko w pompce zasilającej zapchane na wolniejszych obrotach jest mniejsze zapotrzebowanie na paliwo i zdąża przepłynąć a na większych nie nadąza i może nie ma tej mocy . Tylko czy w takim przypadku nie powinien się zapowietrzyć? ale warto zajrzeć do pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

chodzi ci o ta pompke z prawej strony? ale ten odstjnik szkalny czy ta pompeczka do pompowania? bo jak odstojnik to tam jest założony nowy filtr a do pompeczki nie zagladalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39
Napisano (edytowany)

przeczyscilem caly uklad paliwowy i przyznam ze byl zawalony jakimis glutami ale to nic nie pomoglo wszystkie filtry nowe i 0 roznicy. ale wczoraj wieczorem zobaczylem ze przy pompie paliwewej jest taka "bucka" i z niej spadla taka roreczka, zalozylem ją i CIAGNIK RAKIETA :)

to 1 problem z glowy.

teraz drugi. Ten z tą sadza. u mnie rozsypala sie ta rureczka co prowadzi od tłumika do filtra powietrza (przypalona byla czy cos bo jak sie dotknie ja to sie kroszy.) i czy to z niej mogla sie zrobic ta sadza?

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalmat    5

Filtr powierza jest połączony z tłumikiem przewodem= rurką po to aby kurz, który nazbiera się w filtrze, został zassany przez układ wydechowy i wydalony na zewnątrz. Działa na zasadzie podciśnienia, ciąg(cug jak w kominie domu ) ma wyciągać kurz aby filtry miały dłuższą żywotność. Widać to dobrze na zdjęciach kombajnów Class Dominator oraz nowych Rekordach. Radzę sprawdź szczelność przewodu łączącego tłumik i filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

michalmat taaa tylko ze u mnie dmucha w filtr a nie zassysa.

 

 

daniel

zaznaczylem ci ta buce i rurke oddzielnie ;d (pompa lezaca) zagladalem do stojacej i tam czegos takiego nie widzialem :D

 

kyh7.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Dzięki za zdjęcie, ja w 3655 mam troszkę inną pompe ale też "leżącą"

Gasisz wajchą czy kluczykiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj