Skocz do zawartości
bel920

Instrukcja podłączenia rozdzielacza stałociśnieniowego

Polecane posty

bel920    7

mam opryskiwacz KWAS 800 L 12 M , i postanowiłem go przerobić założyć większą belke polową , pompe w przyszłości większy baniak ale że nawiększe problemy stwarzał mi rozdielacz więc postanowiłem go wymienić i żeby nie tracić kasy na kolejny tani skoro i tak chcialem taki kupić ale wprzyszłości , niestety obecny siad wiec zakup trzeba było przyspieszyć to kupiłem odrazu rozdzielacz stało ciśnieniowy firmy BURY i teraz problem bo do tej pory miałem zwykły czterosekcyny - trzy na lance i wejście i wyjście cieczy a w tym poza tymi na lance tych na gruby waż jest storo wejść i nie wiem gdzie co podłączyć . moja prośba , może ktoś w stawić instrukcje jak to podłączyć albo opisać , czas pryskać i musze szybko to zrobić a zjęcia nie wstawie bo mam problem z kompem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Jak nie możesz wstawić swoich zdjęć ,to znajdź na Allegro np taki rozdzielacz i wklej link do ogłoszenia, bez foto nikt raczej Ci nie pomoże


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

http://zapodaj.net/3...087f7f.jpg.html

 

Jeżeli to jest zawór taki jak podałem to : dolny zielony prawy to zasilenie, obok biały powrót, z przelewu sekcji również powrót, z tyłu zielonego pokrętła również powrót, żółte to zasilenie na sekcje i rozwadniacz.

Edytowano przez Sadek
  • Like 1

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bel920    7
Napisano (edytowany)

Dzięki Sadek za odpowiedz to samo tylko mój ma jeszcze między zielonym a białym dzwie sekcje ale to szczegół mam tylko jeszcze pytanie , którym ustawia się ciśnienie żółty czy zielony i tak wogóle to poco ten żółty , pod tym filtrem też pokrętło co to ustawia .

Edytowano przez bel920

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Pod filtrem regulacja przepływu na mieszadło, ja zielonym ustawiam max ciśnienie a żółtym ciśnienie robocze.

  • Like 1

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez przemo0284
      Poszukuje materiałów,instrukcji napraw,katalogów massey ferguson serii 54xx.z gory dziekuje za pomoc.pozdrawiam
    • Przez zbyszek1807
      witam
      szukam instrukcji do ciągników ursus
      chodzi mi o specyfikacje
       
      chodzi mi mniej więcej o coś takiego
       
       

      Kołowy ciągnik rolniczy Ursus C–355 (C–345)


       
      Silnik
       
      Typ
      S – 4002
      System pracy
      Czterosuw
      System wtrysku
      Bezpośredni
      Liczba cylindrów
      4
      Pojemność skokowa
      3,12 L
      Średnica cylindra, skok tłoka
      D = 95 mm, S = 110 mm
      Moc znamionowa
      45 KM
      Obroty odpowiadające mocy znamionowej
      2000 obr/min
      Największy moment obrotowy
      17,5 kGm
      Obroty odpowiadające największemu momentowi
      1500 obr/min
      Najniższe obroty biegu jałowego
      500 obr/min
      Stopień sprężania
      17
      Ciężar silnika suchego
      370 kg
      Chłodzenie
      Wodne, wymuszone, z pompą i termostatem
      Wielkość luzów zaworowych
      (przy zimnym silniku)
       
      - zawory ssące
      0,2 mm
      - zawory wydechowe
      0,3 mm
      Kolejność pracy cylindrów
      1 – 3 – 4 – 2
      Kąt początku wtrysku przed GMP
      200
      Ciśnienie wtrysku
      160 kG/cm2
      Osprzęt silnika
       
      Filtr paliwa
      Dwukomorowy FVD 10RP 1,8 filcowo-papierowy
      Pompa oleju
      Zębata
      Filtr oleju
      Odśrodkowy
      Filtr powietrza
      Mokry, odśrodkowy
      Pompa wtryskowa
      P24T8-3a 71WBIFVR
      Regulator obrotów
      R8V20-120/74DW
      Wtryskiwacz
      WJ1S78-8 i WJ1A78-9
      Rozpylacz
      D1LMK 150/W2
      Nominalne napięcie instalacji elektrycznej (minus na masę)
      12V
      Rozrusznik R7a
      4 KM
      Prądnica P20d
      150 W
      Regulator napięcia RG15d
      12 A
      Akumulator
      3 SE-160
      Liczba akumulatorów
      2
      Instalacja pneumatyczna
       
      Wydatek sprężarki powietrza przy obrotach nominalnych 1000 obr/min
      4,5 m3/god
      Ciśnienie nominalne
      6 Kg/cm2
      Instalacja pneumatyczna do sterowania hamulców przyczep
      Jednorzędowa, ciśnienie robocze 4,8 – 5,8 kG/cm2
      Mechanizmy napędowe
       
      Sprzęgło
      Cierne, dwustopniowe, suche, tarczowe, dla każdego stopnia jedna tarcza, średnica okładzin 280/165 mm
      Skrzynia przekładniowa
      Mechaniczna
      Liczba biegów w przód/wstecz
      10/2
      Oś napędzana
      Tylna
      Mechanizm różnicowy
      Blokowany
      Licznik motogodzin
      Napęd z wału rozrządu 1 motogodzina odpowiada pracy silnika w ciągu 1 godziny przy 1600 obr/min wału korbowego
       
       
      Podnośnik hydrauliczny i układ zawieszenia
       
      Ustalenie położenia narzędzia zawieszanego w czasie pracy
      a) kołem kopiującym narzedzia
      narzędzia
      B) układem trzypunktowym zawieszenia (wieszakami i łącznikiem centralnym) z automatyczną regulacją siłową, pozycją i mieszaną
       
       
      Skok tłoka i średnica cylindra
      S = 150 mm, D = 80 mm
      Ciśnienie robocze, maksymalne
      120 kG/cm2
      Wydatek pompy hydraulicznej przy obrotach pompy
      1200 obr/min
      20 l/min
      Układ zawieszania narzędzi
      Dźwigniowy, trzypunktowy, wg ll kategorii ISO
      Układ doczepiania narzędzi
      Zaczep rolniczy wahliwy, hak transportowy (na specjalne żądanie) – belka zaczepu rolniczego
      Udźwig na końcach cięgieł dolnego układu trzypunktowego
      1200 kG
      Dopuszczalne pionowe obciążenie belki zaczepowej lub końcówki zaczepu rolniczego
      300 kG
      Układ hydrauliki zewnętrznej
      Umożliwia zasilenie jednego cylindra jednostronnego lub dwustronnego działania. Możliwe jest również współzależne zasilenie dwóch cylindrów jednostronnego działania
      Mechanizmy jezdne
       
      Zawieszenie przednie
      Oś sztywna, zamocowana wahliwie na sworzniu
      Zbieżność kół przednich
      4 – 10 mm
      Wymiary ogumienia kół przednich
      6,00 – 18
      Obręcze kół przednich
      4,00EX18
      Wymiary ogumienia kół tylnych
      13 – 28
      Obręcze kół tylnych
      W12X28
      Mechanizm kierowniczy
      Śrubowo – kulkowy
      Hamulce
       
      Hamulec główny
      Szczękowy, hydrauliczny, z samowzmocnieniem, niezależny na obydwa koła
      Średnica bębnów hamulcowych
      220 mm
      Hamulec ręczny postojowy
      Taśmowy, mechaniczny, niezależny od hamulca głównego
      Ciężary i obciążenia
       
      Ciężar ciągnika w stanie suchym (bez obciążników, przystawki pasowej, wyposażenia narzędziowego, kabiny)
      2000 kG
      Minimalny ciężar ciągnika gotowego do pracy (bez obciążników, przystawki pasowej, wyposażenia narzędziowego, kabiny, z materiałami pędnymi, olejami i wodą w chłodnicy)
      2120 kG
      Obciążenie osi ciągnika gotowego do pracy;
      - przedniej
      - tylnej
       
      760 kG
      1360 kG
      Maksymalny ciężar ciągnika gotowego do pracy ( z obciążnikami, wyposażeniem narzędziowym, kabiną kierowcy i z dętkami napełnionymi wodą)
      3130 kG
      Ciężar przystawki pasowej
      33 kG
      Ciężar kabiny kierowcy
      130 kG
      Ciężar wody w dętkach kół tylnych
      300 kG
      Ciężar obciążników kół tylnych
      (2 x 50 kG + 4 x 40 kG)
      260 kG
      Ciężar obciążników osi przedniej
      (6 x 17,5 kG)
      105 kG
      Ciężar obciążników kół przednich
      (2 x 45 kG)
      90 kG
      Dopuszczalne całkowite obciążenie osi przedniej (przy ciśnieniu w ogumieniu 2,5 atmosfery)
      1380 kG
      Dopuszczalne całkowite obciążenie osi tylnej (przy ciśnieniu w ogumieniu 1,5 atmosfery)
      3650 kG
      Wymiary ciągnika
       
      Największa długość
      3570 mm
      Największa szerokość (przy rozstawie kół tylnych
      1425 mm)
      1800 mm
      Największa wysokość
      - bez kabiny kierowcy (do wylotu tłumika)
      - z kabiną kierowcy
       
      2050 mm
      2230 mm
      Rozstaw kół przednich
      1250, 1350, 1500, 1750 mm
      Rozstaw kół tylnych
      1350, 1425, 1500, 1575, 1650, 1725, 1800 mm
      Prześwit ciągnika
      440 mm
      Najmniejszy promień skrętu;
      - bez użycia hamulców niezależnych
      - z użyciem hamulców niezależnych
       
      3850 mm
      3200 mm
       
       
      Wznios haka transportowego
      815 mm
      Wznios końcówki wału odbioru mocy
      655 mm
      Wznios zaczepu wahliwego
      413 mm
      Wznios haka przedniego
      640 mm
      Dane eksploatacyjne
       
      Klasa ciągnika
      0,9 T
      Siłą uciągu na suchym betonie
      2100 kG
       

      Prędkość jazdy na poszczególnych biegach z oponami 13 – 28 przy 2000 obr/min silnika


       

      (z reduktorem)



      (bez reduktora)


      1 bieg
      1,13 km/godz
      4,82 km/godz
      2 bieg
      1,67 km/godz
      7,17 km/godz
      3 bieg
      2,34 km/godz
      9,99 km/godz
      4 bieg
      3,59 km/godz
      15,34 km/godz
      5 bieg
      5,99 km/godz
      25,6 km/godz
      Wsteczny bieg
      1,47 km/godz
      6,29 km/godz
       
      Niezależne od skrzyni przekładniowej obroty wału przekaźnika mocy przy 2000 obr/min
      541,6 obr/min
      Liczba obrotów wału przekaźnika mocy napędzanego przez skrzynie przekładniową jest jednakowa przy prędkościach normalnych i redukowanych
      Liczba obrotów zależnych wału przekaźnika mocy przy obrotach silnika 2000 obr/min wynosi;
      1 bieg
      227,7 obr/min
      2 bieg
      338,8 obr/min
      3 bieg
      472,1 obr/min
      4 bieg
      724,7 obr/min
      5 bieg
      1210,5 obr/min
      Wsteczny bieg
      297,2 obr/min
      Średnica i szerokość koła przystawki
      250 i 150 mm
       
       
       

      Liczba obrotów koła pasowego napędzanego przez skrzynie biegów wynosi;


       

      Liczba



      Prędkość


      1 bieg
      216 obr/min
      2,83 m/sek
      2 bieg
      322 obr/min
      4,22 m/sek
      3 bieg
      449 obr/min
      5,88 m/sek
      4 bieg
      680 obr/min
      8,91 m/sek
      5 bieg
      1153 obr/min
      15,1 m/sek
      Wsteczny bieg
      282 obr/min
      3,69 m/sek
       
      Liczba obrotów koła pasowego dla niezależnego napędu wału przekaźnika mocy (540 obr/min)
      516 obr/min
      Pojemności
       
      Układ chłodzenia
      11 L
      Zbiornika paliwa
      68 L
      Płyn hamulcowy w układzie hamulców hydraulicznych
      - pojemność całkowita
      - pojemność zbiornika
       
      0,57 L
      0,425 L
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

      Wyposażenie dodatkowe (na żądanie)


      1) Obciążniki kół tylnych (jeden, dwa lub trzy obciążniki na jedno koło)
      2) Obciążniki kół przednich
      3) Obciążniki osi przedniej
      4) Kabina kierowcy wraz z instalacją elektryczną kabiny
      5) Błotniki przednie
      6) Przystawka pasowa
      7) Instalacja pneumatyczna (sprężarka, zbiornik powietrza i układ sterowania hamulców powietrznych przyczep)
      8) Belka zaczepu rolniczego dla narzędzi wg PN (ll kategoria ISO)
      9) Instalacja hydrauliki zewnętrznej (2 szybkozłącza na korpusie podnośnika hydraulicznego)
      10) Wtyczki szybkozłączy i gniazda wtyczek dla obwodu zewnętrznego instalacji hydraulicznej (dostarczone luzem)
      11) Przewody wydechowe dolne
      12) Wyposażenie narzędziowe na specjalne zamówienie
      13) Pokrywy górne i dolne tylnego mostu (dla ciągników bez podnośnika hydraulicznego ale z hakiem transportowym)
      14) Pokrywy górne i dolne tylnego mostu (dla ciągnika bez podnośnika hydraulicznego hydraulicznego bez haka transportowego)
    • Przez t-25wladek
      Witam mam taki problem jestem w trakcie montowania tura i wajcha od drugiej sekcji rozdzielacza wogóle nie drgnie, a powinna chodzić góra i dól. Co sie mogło stać? W tym roku wymieniłem rozdzielacz na nowy a w starym też tak miałem. Co tu zrobić?
    • Przez audi80b4
      mam problem z rozdzielaczem od tura metal fach zaczął cieknąć olej z oznaczonego miejsca rozebrałem to ale okazało się ze pod tą kopułką nie ma zadnego oringu ani uszczelki jest tylko jakiś zaworek i sprężynka jak zatamować wyciek z tego miejsca ?

    • Przez bogus56
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem że z elementów zaznaczonych na foto cieknie oklej. Mam pytanie dla znających temat hydrauliki jak ten wyciek usunąć? ta tulejka zaznaczona strzałką jest luźna i tym wejściem wchodzą dwa węże. Pozdrawiam

×