Zaloguj się, aby obserwować  
Piotrek96

Problem z ciśnieniem oleju w silniku T25.

Polecane posty

Piotrek96    0

Witam wszystkich! Mamy z ojcem problem z ciśnieniem oleju w silniku T25. Zacznę od początku. Zimą remontowaliśmy silnik naszego włodzimierza, tzn, prawie zostały wszystkie części wymienione (oprucz wału który wydał szlif). Nie została tylko wymieniona pompka oleju w silniku. Po odpaleniu było wszystko ok. Ciągnik docierał się spokojnie, nie używaliśmy go do ciężkiej roboty, jedynie na przejażdżkę na pole czy do sąsiada na pogaduchy... ;-P Wszystko było ok do czasu jak w piątek wybraliśmy się na pole do siania jeszcze w drodze gwałtownie spadło ciśnienie poniżej 1, a ciągnik zgasł. Dym zaczął walić się ze wszystkich stron silnika, myśleliśmy, że się zaterł. Ściągnęliśmy dziada do domu i musieliśmy sobie poradzić jednym... Ale to już nie ważne. Jednak dziś go odpalamy i ciśnienie wróciło do normy, nawet ponad 3 do 3,5. Fakt ojciec trochę podkręcił pompkę. Nie wiemy co mamy z nim robić, czy wymieniać pompkę czy obserwować jak będzie się zachowywał w robocie? Jednak to sporo rozbierania, a teraz czasu jak na lekarstwo... Co nam radzicie? Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Skoro podkręcił to obserwować bacznie ciśnienie, jeśli znów spadnie to wymienić pompę... Nie wiem tylko czemu od razu jej nie wymieniliście skoro robiliście taki remont, tyle wydanych pieniędzy a taka pompa może narobić dodatkowych kosztów...

Tylko teraz skoro poszedł dym to na pewno nie wziął się on znikąd, nie wiem czy nie przyłapało go na jakiejś z panewek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

O ile nie złapał wał, to mogły te badziewne tulejki paść na rozrządzie, ale analiza rodzaju opiłków w filtrze i na dnie misy powinna coś pokazać. Mógł się zaciąć zawór i zginęło na chwilę smarowanie.

 

Ja też zastanawiam się nad ciśnieniem u siebie, ale ja mam inny problem, że na lekko ciepłym silniku schodzi na skraj czerwonego i mocno zależy od obrotów, ale ponad 20 motogodzin nabiłem i nawet raz pojechałem do miasta do szkoły :D

 

Poza tym już jest podobny temat:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/29418-cisnienie-oleju-t-25/page__st__40__hl__+ci%C5%9Bnienie%20+t25#entry908925


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj