Skocz do zawartości
KASJER

Czy ktoś słyszał o nowym modelu NH T5000

Polecane posty

kris14    259

Też coś o tym słyszałem, nie wiem czy nie mają nowszych silników o wyżej normie Tier...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

A są już jakieś oficjalne informacje na jego temat? Może jakieś zdjęcia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2

Nowym modelu ale czego(marka)?


Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olejniczek    3

Jesli to prawda że NH chce wprowadzić T5500 to można sie spodziewac ze porawia stara TL-A wizualnie i mechańcznie albo posłuża sie nowym modelem IH Case CS PRO ... no ja jestm bardzo ciekawy co oni wykąbinują :):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

Dowiedziałem się tyl że zewnątrz bedzie wyglądać jak TLA ale podzespoły się zmieniają Nowa wersja o nazwie T5500 zewnętrznie nie różni się od modeli TL-A. Zmienione zostaną jedynie niezauważalne detale dotyczące zabudowy silnika. Ogólne zmiany wprowadzone w nowej wersji to:

 

- Nowe silniki

 

- Intercooler

 

- Sterowanie WOM na błotniku Soft Start

 

- Nowe sprzęgło Hi-Lo Power Shuttle Transmission (24X24)

 

40 km/godz 24X24 Hi-lo Power Shuttle (teraz 36,2 km/h)

 

- Pneumatyka Atzlinger

 

- Fabrycznie przystosowany do ładowarki czołowej(tzw. Loader Ready)

 

Silnik T3 NEF :

 

- Niższe obroty znamionowe 2300 rpm

 

- Nowa moc silników: 76, 86, 96 i 106 KM

 

- Wszystkie silniki mają turbodoładowanie i intercooler

 

Dodatkowo:

 

- Nowa pompa 80 L/min do ładowacza czołowego - Gniazdko ISO 11786

 

- Hamulce pneumatyczne Atzlinger

 

- EDC produkcji CNH

 

- Mechaniczny odłącznik masy

 

- Elektroniczny odłącznik masy (w późniejszym czasie)

 

- Sztywne lub dynamiczne błotniki przednie do opon 480/65R24

 

- Ogrzewacz zanurzeniowy silnika ISO 240V

 

- Opony Continental Grassland także dla ładowacza czołowego

 

- Nowa oś przednia, lepsze uszczelnienia.

 

- Większy rozstaw osi (z 2314 do 2350mm)

 

Odpowiedniki nowych modeli to:

 

TL70A 70 KM T5030 76 KM

 

TL80A 80 KM T5040 86 KM

 

TL90A 90 KM T5050 96 KM

 

TL100A 100 KM T5060 106 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
- Elektroniczny odłącznik masy (w późniejszym czasie)

...A co to dokładniej miało znaczyć ??...hmm


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

To jest takie coś podobne jak Mechaniczny odłącznik masy a Elektroniczny to jetst coś takiego że wyjmujesz kluczyk i odłacza mase

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
To jest takie coś podobne jak Mechaniczny odłącznik masy a Elektroniczny to jetst coś takiego że wyjmujesz kluczyk i odłacza mase

To to ja wiem ale mi chodzilo o to co ma znaczyć te w póżniejszym czasie ?? Że ma być produkowane w kolejnych modelach a nie w tych pierwszych??


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

Nie tylko póżniej ( za pół roku cz coś takiego ) w tym modelu tylko trzeba poczekać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Też jestem ciekaw tego ciągnika. To może być ciekawy model.

 

Pozdrawiam ----> krolikNH :(


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

Ja będę miał model T5530 + Tur w razie czego wżuce pare fotek po nowym roku dokładnie niewiem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

a jakiej firmy beda ci matowac ladowacz

a u jakiego dilera to biezesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekNH    0

Na folderach Case'a CS PRO i Steyr'a 9000 MT, pojemność zbiornika paliwa dla każdej wersji silnikowej wynosi 100 litrów. Dla mnie to dramat jeśli to prawda.... Dla 100 km - 100l zbiornik paliwa czyli w cieżkich warunkach co 6 h trzeba zjeżdżać z pola :(

 

Skoro Kasjer zamawiasz już tego nowego to wiesz pewnie jak jest naprawdę. Mógłbyś podać ile twój ma zbiornik paliwa? Ja ciągle wierze, że to błąd w druku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

Moj New Holland Bedzie miał zbiornik 167l ale to nie jest w standardzie trzeba dopłacić ,a standardowy zbiornik ma 127litrów , To u ciebie terz powinien być jakiś zbiornik w opci pod dopłatom :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez Pajej
      Witam koledzy mam na oku New hollanda TL 80 i chciałem zasięgnąć języka czy to jest sprzęt godny uwagi?
    • Przez Hardy67
      Witam , posiadam New Hollanda t5  z roku 2017 , i mam pytanie , aczkolwiek chodzi mi o radio w ciągniku (jest oryginalne NH) radio działa tylko po włączeniu zapłonu w ciągniku , czy jest sposób przerobienia tego żebym mógł włączyć radio bez zapłonu ? , ponieważ nie chce włączać zapłonu żeby przez nawet kilka godzin dziennie radio grało i chuczały te pompki itp. 
      pomoże ktoś ?? 
    • Przez kris14
      Koncern CNH szykuje nową wersję serii T5 spełniającą normę TIER 4B, wiadomo że będzie wyposażona w system SCR a nie DOC+DPF jak to było w przypadku wersji TIER 4A i amortyzację przedniej osi.
       
      Kilka fotek:





    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.
×