Skocz do zawartości
KASJER

Czy ktoś słyszał o nowym modelu NH T5000

Polecane posty

kris14    261

Też coś o tym słyszałem, nie wiem czy nie mają nowszych silników o wyżej normie Tier...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    261

A są już jakieś oficjalne informacje na jego temat? Może jakieś zdjęcia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oki39    2

Nowym modelu ale czego(marka)?


Wszystkie moje foty chronione sa prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosc1    2

podobnosz (;)) New Holland'a , (Kasjer - popraw te błędy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olejniczek    3

Jesli to prawda że NH chce wprowadzić T5500 to można sie spodziewac ze porawia stara TL-A wizualnie i mechańcznie albo posłuża sie nowym modelem IH Case CS PRO ... no ja jestm bardzo ciekawy co oni wykąbinują :):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPL    0

Pewnie dodadzą pare dodatków i jakiegoś konika więcej a wygląd pozostanie taki sam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

Dowiedziałem się tyl że zewnątrz bedzie wyglądać jak TLA ale podzespoły się zmieniają Nowa wersja o nazwie T5500 zewnętrznie nie różni się od modeli TL-A. Zmienione zostaną jedynie niezauważalne detale dotyczące zabudowy silnika. Ogólne zmiany wprowadzone w nowej wersji to:

 

- Nowe silniki

 

- Intercooler

 

- Sterowanie WOM na błotniku Soft Start

 

- Nowe sprzęgło Hi-Lo Power Shuttle Transmission (24X24)

 

40 km/godz 24X24 Hi-lo Power Shuttle (teraz 36,2 km/h)

 

- Pneumatyka Atzlinger

 

- Fabrycznie przystosowany do ładowarki czołowej(tzw. Loader Ready)

 

Silnik T3 NEF :

 

- Niższe obroty znamionowe 2300 rpm

 

- Nowa moc silników: 76, 86, 96 i 106 KM

 

- Wszystkie silniki mają turbodoładowanie i intercooler

 

Dodatkowo:

 

- Nowa pompa 80 L/min do ładowacza czołowego - Gniazdko ISO 11786

 

- Hamulce pneumatyczne Atzlinger

 

- EDC produkcji CNH

 

- Mechaniczny odłącznik masy

 

- Elektroniczny odłącznik masy (w późniejszym czasie)

 

- Sztywne lub dynamiczne błotniki przednie do opon 480/65R24

 

- Ogrzewacz zanurzeniowy silnika ISO 240V

 

- Opony Continental Grassland także dla ładowacza czołowego

 

- Nowa oś przednia, lepsze uszczelnienia.

 

- Większy rozstaw osi (z 2314 do 2350mm)

 

Odpowiedniki nowych modeli to:

 

TL70A 70 KM T5030 76 KM

 

TL80A 80 KM T5040 86 KM

 

TL90A 90 KM T5050 96 KM

 

TL100A 100 KM T5060 106 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
- Elektroniczny odłącznik masy (w późniejszym czasie)

...A co to dokładniej miało znaczyć ??...hmm


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

To jest takie coś podobne jak Mechaniczny odłącznik masy a Elektroniczny to jetst coś takiego że wyjmujesz kluczyk i odłacza mase

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0
To jest takie coś podobne jak Mechaniczny odłącznik masy a Elektroniczny to jetst coś takiego że wyjmujesz kluczyk i odłacza mase

To to ja wiem ale mi chodzilo o to co ma znaczyć te w póżniejszym czasie ?? Że ma być produkowane w kolejnych modelach a nie w tych pierwszych??


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

Nie tylko póżniej ( za pół roku cz coś takiego ) w tym modelu tylko trzeba poczekać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Też jestem ciekaw tego ciągnika. To może być ciekawy model.

 

Pozdrawiam ----> krolikNH :(


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

Ja będę miał model T5530 + Tur w razie czego wżuce pare fotek po nowym roku dokładnie niewiem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

a jakiej firmy beda ci matowac ladowacz

a u jakiego dilera to biezesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

Pod koniec następnego miesiąca tak myśle zamawiałem go na początku grudnia :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekNH    0

Na folderach Case'a CS PRO i Steyr'a 9000 MT, pojemność zbiornika paliwa dla każdej wersji silnikowej wynosi 100 litrów. Dla mnie to dramat jeśli to prawda.... Dla 100 km - 100l zbiornik paliwa czyli w cieżkich warunkach co 6 h trzeba zjeżdżać z pola :(

 

Skoro Kasjer zamawiasz już tego nowego to wiesz pewnie jak jest naprawdę. Mógłbyś podać ile twój ma zbiornik paliwa? Ja ciągle wierze, że to błąd w druku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASJER    0

Moj New Holland Bedzie miał zbiornik 167l ale to nie jest w standardzie trzeba dopłacić ,a standardowy zbiornik ma 127litrów , To u ciebie terz powinien być jakiś zbiornik w opci pod dopłatom :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KemBiX
      Witam tak jak w temacie mam problem z niedziałajacymi polbiegami (żółw i zając) w ciągniku new holland tl100  prosił bym o pomoc doswiadczonych uzytkownikow co moze byc przyczyna co nalezy sprawdzić. Zapomniałem dodac ze żółw działa bo to polbieg startowy tylko nie przerzuca na zająca
      Z góry dziękuję i pozdrawiam licze na szybkę odpowiedzi.
    • Przez miodek69
      Widziałem u jednego dilera świeżutki ciągnik z najnowszej serii T5. Model zdaje się T5.105, ale dostępny jest też T5.95 i T5.115. Oglądałem wnęrze - interesujące z EHR-ami i siedziskiem bocznym.
      Jaka jest wasza opinia, ktoś go testował?
       

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez massey87
      posiada ktos rozpiske jakie wyposazenie ma wersja standardowa nh t5.85?
    • Przez matbog68
      Witam serdecznie.
      Mam problem z moim nh polega on na tym że wchodzę w tryb kalibracji jestem w tym trybie i nie wiem co dalej.
      Miga cały czas książka serwisowa i nie wiem jak wybrać sprzęgła przy kalibracji. Gdzie będzie to widać te ciśnienia? Mam tylko ten mały komuterek pokładowy z prawej strony.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.