Zaloguj się, aby obserwować  
bykuu93

Lampa tylnia H1 w T25

Polecane posty

bykuu93    0

Witam.

 

W ciągniku chciałbym zrobić tylnią lampę H1 żeby było czasem coś widać w nocy gdy się cofa itp. Chodzmi mi dokładniej o to żeby zrobić to opcją żeby nie rozładowywać tym akumulatora, podpięcie pod alternator itp. Coś na zasadzie świateł przednich. Do tego chciałbym zastosować sobie włącznik gdzieś w kabinie i gdy nacisnę to włączam albo wyłączam. Nie chciałbym żeby ta lampa pracowała dopiero po włączeniu świateł przednich i postojowych, tylko jednym przyciskiem uruchamiam kiedy chce.

 

Gdzie się wpiąći jak to wykonać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

H1 to raczej nie ma takich lamp roboczych bo to żarówka świateł mijania.Jak już coś to H3.

Najprościej to podepnij się pod bezpiecznik świateł pozycyjnych.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No normalnie wpinasz się w w bezpieczniki, przez przełącznik i do lampy.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Nie wiem po co chcesz komplikować.Skoro cofasz w nocy to pewnie i tak masz włączone światła pozycyjne i przednie drogowe.Ale jak chcesz oddzielnie to są dwie opcje;

1. Wykorzystujesz oryginalną instalacje od tylnych świateł roboczych i włącznik od tych świateł który masz już zamontowany.Wystarczy że ten włącznik połączysz z włącznikiem od świateł pozycyjnych.Tam na jednym kabelku pojawia się napięcie po włączeniu "masy" i już jest zabezpieczony bezpiecznikiem.

2.Prowadzisz nową instalację do swojej lampy,dajesz nowy włącznik i też możesz podpiąć się przed włącznikiem świateł pozycyjnych.

Akumulatory nie będą się rozładowywać,bo przecież ciągnik jest uruchomiony i aku są doładowywane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

przeróbka oryginalnej instalacji włączania halogenów z tyłu, żeby nie włączać ich razem ze światłami:

Odcinamy kabelek łączący przełączniki świateł i przepinamy go pod drugi pin głównego wyłącznika świateł.

Chociaż ja bym polecił przeciągnięcie drugiego przewodu i podpięcie pod dolny, albo górny bezpiecznik i drugi przełącznik i więcej halogenów, np. na kabinie. Środkowy moim zdaniem i tak jest już mocno obciążony.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez witek
      witam was mam pytanko jak u was policja traktuje takie sprawy jak poruszanie sie ciągnikiem bez koguta z rozłozona maszyna jazda kombajnem z załozonym hederm itp?? bo u mnie cos sie wzieli za to...zawsze biją zezbronego wrrr
    • Przez celmer5
      Witam tu bardziej kieruje się do elektryków i tych którzy już to robili dokładnie chodzi mi o to gdzie zamontować kogut (gdzie byłoby najlepiej???) i jak go podłączyć bo mam zapalniczkę samochodową i chciałbym żeby był pod to zapalniczkę włączany jak to zrobić gdzie podłączyć i do czego to zapalniczkę ?????? Proszę pomóżcie
    • Przez Junkers
      Witam,
      chciałem się zapytać tych co używają lampy stroboskopowe do ustawiania zapłonu, jak się tego używa, nie mam o tym zielonego pojęcia dlatego chciał bym żeby w miarę dokładnie można było to opisać. Podobno jest do kupienia jakaś dodatkowa część i można ustawić zapłon w Dieslu.
      O co chodzi z tą regulacją kąta i Xenonem??
      Na allegro są takie po ok150zł i wzwyż. Myślę że do 200 można było by się zmieścić ze sprzętem do Diesla.
      http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=lampa+stroboskopowa
    • Gość
      Przez Gość
      Panowie chcę wymienić płyn w swoim zetorze teraz mam dylemat nie wiem czym go zalać czy bawić się znowu z fridexem stabil i wodą destylowaną czy zalać czymś gotowym a jeżeli już to czym zwykłe petrygo czy coś lepszego może firestone, prestone, czy kuller albo dynagel, w ogóle jak już czy można zalać układ czerwonym płynem nie chcę zalewać go wodą chcę żeby wszystko chodziło elegancko. Inne pytanie jakiej firmy polecacie koguta czy z żarówką h3, bo widziałem jeszcze z lampami stroboskopowymi które lepsze, a i pod co podłączyliście czy osobny `obwód robić, zakładać dodatkowy przekaźnik
    • Przez lordrolnik
      witam mam następujący problem podczas dobijania beli komora się trochę uchyla i tu pytanie czy po zamknięciu klapy z tyłu ciśnienie musi zejść do zera czy trochę trzymać prosze o szybką odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj