Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bykuu93

Lampa tylnia H1 w T25

Polecane posty

bykuu93    0

Witam.

 

W ciągniku chciałbym zrobić tylnią lampę H1 żeby było czasem coś widać w nocy gdy się cofa itp. Chodzmi mi dokładniej o to żeby zrobić to opcją żeby nie rozładowywać tym akumulatora, podpięcie pod alternator itp. Coś na zasadzie świateł przednich. Do tego chciałbym zastosować sobie włącznik gdzieś w kabinie i gdy nacisnę to włączam albo wyłączam. Nie chciałbym żeby ta lampa pracowała dopiero po włączeniu świateł przednich i postojowych, tylko jednym przyciskiem uruchamiam kiedy chce.

 

Gdzie się wpiąći jak to wykonać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

H1 to raczej nie ma takich lamp roboczych bo to żarówka świateł mijania.Jak już coś to H3.

Najprościej to podepnij się pod bezpiecznik świateł pozycyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

No normalnie wpinasz się w w bezpieczniki, przez przełącznik i do lampy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Voo    38

Nie wiem po co chcesz komplikować.Skoro cofasz w nocy to pewnie i tak masz włączone światła pozycyjne i przednie drogowe.Ale jak chcesz oddzielnie to są dwie opcje;

1. Wykorzystujesz oryginalną instalacje od tylnych świateł roboczych i włącznik od tych świateł który masz już zamontowany.Wystarczy że ten włącznik połączysz z włącznikiem od świateł pozycyjnych.Tam na jednym kabelku pojawia się napięcie po włączeniu "masy" i już jest zabezpieczony bezpiecznikiem.

2.Prowadzisz nową instalację do swojej lampy,dajesz nowy włącznik i też możesz podpiąć się przed włącznikiem świateł pozycyjnych.

Akumulatory nie będą się rozładowywać,bo przecież ciągnik jest uruchomiony i aku są doładowywane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

przeróbka oryginalnej instalacji włączania halogenów z tyłu, żeby nie włączać ich razem ze światłami:

Odcinamy kabelek łączący przełączniki świateł i przepinamy go pod drugi pin głównego wyłącznika świateł.

Chociaż ja bym polecił przeciągnięcie drugiego przewodu i podpięcie pod dolny, albo górny bezpiecznik i drugi przełącznik i więcej halogenów, np. na kabinie. Środkowy moim zdaniem i tak jest już mocno obciążony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×