Zaloguj się, aby obserwować  
davinci

Zetor forterra 11441 światła mijania w dachu razem z drogowymi.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
davinci    0

Mam problem bo podczas pracy wieczorem nie da sie walczyć świateł drogowych i halogenów trzeba by było jakiś przekaźnik założyć i gdzie jest to co przełącza albo halogeny albo długie światła. Modernizował ktoś to już bo to żaden inny ciągnik nie ma tylko zetory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Mam problem bo podczas pracy wieczorem nie da sie walczyć świateł drogowych i halogenów trzeba by było jakiś przekaźnik założyć i gdzie jest to co przełącza albo halogeny albo długie światła. Modernizował ktoś to już bo to żaden inny ciągnik nie ma tylko zetory.

Tak jest bo przepisy drogowe zabraniają. To co włączasz to nie halogeny, potocznie zwane przeciwmgielnymi a lampy robocze. Bez dodatkowego wlącznika się nie obejdzie, najłatwiej zamontować zetorowski wyciągany i zmostkować np. wyjście prądowego ze stacyjki i wejście na przełącznik lamp roboczych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Tak jest bo przepisy drogowe zabraniają. To co włączasz to nie halogeny, potocznie zwane przeciwmgielnymi a lampy robocze. Bez dodatkowego wlącznika się nie obejdzie, najłatwiej zamontować zetorowski wyciągany i zmostkować np. wyjście prądowego ze stacyjki i wejście na przełącznik lamp roboczych.

 

Te starsze typy zetorów np: 7211,7711 maja orginalnie bynajmniej mój miał ;)

 

Ja właśnie mam wyciągany ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Te starsze typy zetorów np: 7211,7711 maja orginalnie bynajmniej mój miał ;)

 

Ja właśnie mam wyciągany ;]

Ale jednocześnie nie zapalisz góry i dołu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

no w moich tez sie nieda tak przełaczyc. Ale! ja mam na to sposob niechce mi sie grzebac przy instalacji to se robie tak! właczam swiatła te dachowe i właczam długie tym przełacznikiem i wkładam patyczek albo mała srubke tak zeby sie nie cofną i swieca i te i te a ja mam wolne rece i nie musze trzymac przełacznika i gitara. aaa tylko trzeba zdjac ta gumke pod przełacznikiem bo inaczej nic tam nie włozysz. Ale też planuje to przerobic


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davinci    0

co z przepisów ale po ulicy wyłączysz halogeny na polu masz mieć jasno John deere nie maja takich kombinacji ile lamp tyle naraz zapalisz jak potrzebujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    16

moim zdaniem najlepiej byloby zrobic zalaczanie na przekaznik. Wtedy mozesz wykorzystac maly wlacznik, o malym pradzie bo glowny prad bedzie plynal przez przekaznik. Najlepiej chyba byłoby odlaczyc przewod od tych lamp roboczych i podłaczyc go bezposrednio przez przekaznik do zasilania. Ja podobne obejscie zrobilem w ursusie 3512 gdzie co prawda mozna bylo zalaczyc reflektor roboczy i swiatla jednoczesnie ale wlaczniki w lampie bardzo szybko mi padaly wies wstawilem przekaznik i jest super


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

A co może być że wyłacza mi się jedno światło robocze z tyłu a jak podejde i pukne w lampe to się zapali a czasem w cale niechce się zapalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3
A co może być że wyłacza mi się jedno światło robocze z tyłu a jak podejde i pukne w lampe to się zapali a czasem w cale niechce się zapalić

 

To może masy nie masz, albo żarówka nie łączy (w co wątpie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To musi coś nie łączyć, może kabelek się jakiś poluzował. U nas było tak w Zetorze, też raz świeciło a raz nie. Rozebraliśmy lampę a tu kabel był obluzowany :D ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

Całkiem możliwe w serwisie elektryk dał nową żarówkę, będzie trzeba lampe rozkręcić , pewnie jakiś kabelek się poluzował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Całkiem możliwe w serwisie elektryk dał nową żarówkę, będzie trzeba lampe rozkręcić , pewnie jakiś kabelek się poluzował

Na pewno się poluzował...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez adrianeo13
      Dzień dobry, od kilku dni poszukuję odpowiedzi na chyba bardzo skomplikowaną kwestię dotyczącą renault ergos 90. Otóź po załączeniu rewersu silnik charakterystycznie rzęży dodam że, przed zmianą oleju nic takiego nie miało miejsca  co dodaje sprawie zaciekawienia. Wielu już wypowiadało się na ten temat, elektrozawór może a może za gęsty olej a może coś z elektroniką a może komputer wariuje. Nie można dojść do jakiegokolwiek ładu. Powiem Wam więcej, dwa dni temu przyjechał do mnie mechanik i wkuwając się w odpowiedni kabelek sterujący układem który charakterystycznie "rzęzi i wyje" i zakłądając mi mały przycisk wyłącza ten dźwięk  wtedy kiedy załączam rewers już nie rzęzi i nie wyje... Panie i Panowie! o co chodzi?!
    • Przez ŻBKIU1999
      Mam problem ze wskaźnikiem paliwa w JCB 531/70 . Wskaźnik pokazuje ze zbiornik jest cały czas pełny .  
    • Przez Cinek8541
      Hej,wiecie może gdzie dostałbym czujnik jak na zdjęciu lub może macie namiar na jakiś dobry sklep z częściami zamiennymi do ciągników zagranicznych marek.U mnie w okolicy nigdzie czegoś takiego nie dostanę.Dzięki!

    • Przez yacenty
      Kupiłem opryskiwacz z jakimś dziwnym wtykiem do sterownika, Chcę go wywalić i założyć klasyczną wtyczkę trójbiegunową bo takie gniazdo mam w ciągniku.
      Jak to się podłącza? Ma znaczenie na który bolec pójdzie plus a na który minus?
      Mówimy o takiej wtyczce: 
    • Przez TheagroPiotrekLubelskie
      Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.