farmer_89

zetor 7540-10540 remonty naprawy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farmer_89    20

Witam koledzy piszcie tutaj jakie robiliście naprawy w swoich zetorkach w modelach 7540, 8540, 9540,10540 i ile to kosztowalo zależy mi na tym bo chce zakupić taki ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Miałem zetora 10540 i 9540.Nie miałem z nimi problemów.W 10540 był problem zwybierakiem biegów.Słyszałem,że ta seria ma najmniej trwalsze skrzynie biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

98r 3tys mtg No czasami są jakieś usterki typu: żarówka, przełącznik od kierunkowskazów raz musiałem wymienić, siłownik od drzwi albo od dachu, no ale to to pierdoły. Raz tylko urwał się krzyżak od przedniego napędu ale to z własnej winy.


t6t6t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to chyba dobrze no nie ja go kupiłem sprowadzanego z czech od jakiegoś gospodarza ale u mnie też za dużonie robi przez te lata zrobiłem tylko 1200 mtg a jeśli cio skrzynie chodzi to jak będziesz dobrze i z wyczuciem wbijał biegi a nie na chama pchał to też będzie inaczej chodził.


t6t6t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adzik    0

Witam wszystkich zakupilem zetora 8540 i mam z nim pewien klopot.Temperatura doszla do 80 stopni i zapalila sie kontrolka od oleju.Podlaczylem zegar pokazalo na zimnym 4 atmosfery a na rozgrzanym przy 80 stopniach 0.5 atmosfery na wolnyh obrotach,a na calych obrotach 1.2 atmosfery.wspomne jeszcze ,ze wymienilem olej i filtr .W oleju nie bylo zadnych opilkow,silnik ladnie pracuje nic nie stuka i nie grzeje sie.Pomozecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert100    0

Mam zetora 10540 i cztery razy pękła mi rurka od wtrysku łącząca wtrysk z pompą. Jaka może być przyczyna???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody90    2

Ja mam swojego zetore 9540 6 lat i od samego początku miałem z nim problemy, no cóż i tak bywa. Pierwszy raz pękł mi wał od napędu, potem pękła mi przepustnica w pompie i zmasakrowała cały silnik razem z turbiną ( kapitalka silnika była) następnie pompa oleju, był też problem z ładowaniem czasem było tak, że go wcale nie był, a ostatnio borykam się z cięgnami, gdy podniosę np. pługi i cofam albo obracem je i dłużej chwilę postoję, to nie mogę ich opuścić wcale nie reaguje na wajchę ciągnik, a czasem jest tak, że opadną same na zapalonym ciągniku i podnieść ich nie można a jak już o trzeba dać mu ze 2200 obr/min. Jak już pracuje dobrze ciągnik, to muszę go pochwalić mocarna maszynka ale jak się coś zje... to mam ochotę utopić ją w pierwszym lepszym głębokim baggnie :P

U mnie śmiga z pługami obrotowymi 4x50cm ( ale szerokość robocza to 169cm) przy spalaniu 16-18l/ha, mam szybką skrzynię więc jest idealny do transportu i ładowacza. Sprawdza się to bo jest git na rasie z przyczepami ale praca z pługiem/agregatem/talerzówką to masakra, nie ma odpowiednich przełożeń :P Średnio zakładam, że za naprawy wydałem około 13-16 tyś :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danny82    0

Pamiętasz może co było wkręcone w tamto miejsce ??

7153701_tn.jpg

Edytowano przez danny82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danny82    0

W katalogu jest to bardzo niewyraźnie narysowane. Przyglądałem sie setki razy i dalej nie jestem pewien czy faktycznie cos tam jest czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podczas rolowania siana usłyszałem dziwne stukanie z womu .ściągnąłem przekaźnik i ruszając go słychać puste stuki w skrzyni.Po włączeniu przekaźnika słychać stuki,chrupanie .Co może być przyczyną czy mogą to być tarczki?.Jak się za to zabrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podczas rolowania siana usłyszałem dziwne stukanie z womu .ściągnąłem przekaźnik i ruszając go słychać puste stuki w skrzyni.Po włączeniu przekaźnika słychać stuki,chrupanie .Co może być przyczyną czy mogą to być tarczki?.Jak się za to zabrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

kosz z tarczkami siedzi w przedniej części skrzyni biegów ,więc bez rozpoławiania nic nie zrobisz , jak to wina tarczek


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniareek    20

mam 8441 i chciałbym wymontowac belkę dolną (cięgno) i nie wiem czy ten sworzeń od tej belki ma jakieś zabezpieczenie bo nie mogę go wybić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w moim 8111 skrzynia 4 na biegu 2 i 3 szybkich słychać zgrzytanie jaki może być koszt naprawy czy zna ktoś jakiegoś fachowca który jest godny polecenia może skrzynia na zamianę wielkopolska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hejka mam Zetora 8540 złapał mi na panewce korbowodowej ,wymieniłem wał na nowy ,korbowód i pompę olejową.Po zalaniu go olejem kręce i nie pokazuje się ciśnienie co może być przyczyną,że nie chce pchnąć oleju?może trzeba dolać większy stan oleju ,boję się kręcić długo żeby nie złapał,czy kręcić do skutku i nic się nie stanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichybob    0

Witam koledzy piszcie tutaj jakie robiliście naprawy w swoich zetorkach w modelach 7540, 8540, 9540,10540 i ile to kosztowalo zależy mi na tym bo chce zakupić taki ciągnik.

 

No czesc widze, ze temat juz dość stary, ale wypowiem się. Mam 9540 pracujacego z turem 6, posiadam go juz 20 lat od nowości i jeśli chodzi o awarie to w tym czasie wymianialem pompe wody i robiona była turbospręzarka oraz kilka razy wymieniałem już wysprzęglik, który jest chyba najsłabszym elementem tego ciągnika (na szczescie wymiana wysprzeglika to pol godzinki). To solidna maszyna, a jedną z wiekszych wad modelu jest słaba pokrywa lakiernicza, która dość szybko blaknie i ogólnie jest słabej jakości, głośna twarda praca motoru i słabe wyciszenie kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Irekr4    0

Witam mam problem z zetorem  8540 skrzynia 4 bez rewersu 1994r.

Wodzik  1 i 2 pękł przy przedniej obudowie i przy próbie wrzucenia jedynki wypada z kanału. Czy jest możliwość wymiany tego wodzika bez demontażu skrzyni z ciągnika?  Ciagnik jest z turem i wolałbym zaoszczędzić zbędnego rozbierania jeśli jest taka możliwość. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj