Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
LTZ55a

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy

Polecane posty

LTZ55a    69

Witam panowie. Potrzebuję pomocy. Sprawa jest tego rodzaju: MTZ 552 po regeneracji pompy wtryskowej dziwnie warczy, a mianowicie podobnie do c-330. Do tego dochoodzi spadek mocy i większa ilość czarnego dymu. Pompa jest od 82 przestawiona na 552, z poprzednią pompą nie było takiego czegoś. Czy to może być wina wtryskiwaczy? Bo wątpię, żeby to była wina źle ustawionej pompy.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

To masz tą samą pompe cop było czy po regeneracji i od 82. Pamiętajcie 82 miał inny regulator obrotów z którym raczej nic nie idzie zroić oprócz wymiany


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

A pompę dobrze założyłeś? Znaczy się czy ustawiłeś kąt wtrysku?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LTZ55a    69

Pompa jest założona dobrze. Jest to pompa od 82 po regeneracji i facet ustawił regulator, żeby pasowało do mtz 552. Kąt wtrysku nie był przestawiany. Poczekam jescze na tamtą poprzednią pompę i spróbuję z nią.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Jak nie był przestawiany? Po każdym demontażu pompy trzeba go ustawiać na nowo. Wyciągałeś pompę więc powinieneś go ustawić. Nie wydaje mi się żeby to jego wina była ale ustawić powinieneś.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    59

wiem że jak kiedyś robiliśmy regeneracje pompy w c360 to mechanik mówił że przez ileś mth będzie nie równo chodził bo pompa musi sie ułożyć. Po pewnym czasie wszystko wróciło do normy i chodzi elegancko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewien że koleś to dobrze zrobił? Może podaje za dużą dawkę paliwa na wtryski dlatego Ci tak kopci. Czemu zmieniałeś pompę? Co było nie tak ze starą?


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Ale wiece paliwa to teoretycznie większa moc, a tu jej nie ma.

Nieodpowiedni moment podawania paliwa to spadek mocy, nierówna praca i kupę dymu.

Jak już wspomniane powyżej ustawienie konta wtrysku.

I raczej bym to obstawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Z tym paliwem to tak do końca nie jest. Jeśli nie dasz więcej powietrza do zwiększonej dawki paliwa to nie spala się ono całkowicie a efektem tego jest czarny dym. W takiej sytuacji nie dołoży ten zabieg ani jednego konia.

Jeśli pompiarz nie zablombował pompy to odkręć kontrę z dolnej śrubki w pokrywce rozrządu, odkręcając zmniejszasz dawkę. Zdaje się. Zapamiętaj w jakiej pozycji była pierwotnie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    69

Plompa była założona. W porozumieniu z facetem próbowałem ustawiać. Tak mi powiedział też pan, że przez jakiś czas bedzie nierówno chodził. Niedługo z powrotem dostanę starą pompę, zawiozę też wtryski do sprawdzenia i wtedy zobaczymy, co i jak. Narazie dzięki za rady


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    69

Z powrotem założyliśmy pompę, która była wcześniej. Jest dobrze bez regulacji. Temat do zamknięcia.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Koledzy a tak na marginesie to czy próbował ktoś ustawić wtryskiwacze na wyższe ciśnienie niż zalecane(w d-240 jest prawdopodobnie 180atm) w d-243 jest 216atm,obydwa silniki mają~80km

jaki to miało by wpływ na pracę silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    238

W MTZ nie zwiększałem, ale w 1224 zwiększyłem z 160 na 180 i lepiej chodził. Był cichszy, i może mniej palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Mam kolejne pytanie-czy w mtz sa stosowane podkładki pod wtryskiwacz w miejscu styku z głowicą?

jezeli sa to jakiej powinne być grubości?oraz ilo otworowa jest końcówka wtryskiwacza(silnik d-240,d-243)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez panmino
      Chciałbym przenieść rozdzielacz hydrauliczny bliżej panelu z dźwignią podnośnika w MTZ 1025, ponieważ jest on za daleko i niewygodnie się go obsługuje. Jak się do tego zabrać? Ktoś z Was przerabiał taki temat? Wiem tylko, że stary należy pominąć i założyć nowy. Trzy sekcje z pływaniem, jak w oryginale.
    • Przez panmino
      Podczas pracy w ciężkim terenie kosiarką bijakową słychać hałas ze skrzyni, żegot, maszyna nawet raz się zatrzymała przy tym. WOM jest tarczowy,  wyjąłem go, bo wydawało się, że to może łożyska, ale te są w porządku. Gdzie szukać przyczyny? Jak dalej przebiega napęd przez skrzynię? Co tam jeszcze da się sprawdzić bez rozłupywania ciągnika?
    • Przez maciekn1210
      Pilnie poszukuję pracy jako kombajnista lub traktorzysta/operator maszyn, zarówno w gospodarstwach rolnych, jak i firmach usługowych/budowlanych, wielkopolskie, pomorskie, zachodnio-pomorskie, lubuskie, kujawsko-pomorskie .
      Jestem osobą młodą z doświadczeniem, energią i zapałem do pracy, sumienną, bez nałogów.
      Aktualnie posiadam status studenta, studiuję mechatronikę na Politechnice Gdańskiej.
      Uprawnienia: prawo jazdy kat: AM, B1, B, T; uprawnienia do obsługi i pracy na kombajnach zbożowych, dodatkowo jestem w trakcie realizacji uprawnień na sieczkarnie samojezdne i ładowarki teleskopowe /wózki widłowe.
      Doświadczenie: Przepracowane 3 lata jako operator kombajnu zbożowego marki Deutz-Fahr 5585HT w gospodarstwie rolnym. Pracowałem ponadto jako operator ciągników takich jak: Valtra T153, John Deere 7730, Lamborghini R4, wykonywałem różne prace polowe od uprawy przez transport po siew. Wychowywałem się w gospodarstwie rolnym, znam budowę maszyn rolniczych od podstaw.
      Moje aktualne miejsce zamieszkania to powiat złotowski , woj. wielkopolskie, jednak jestem dyspozycyjny na terenie całego kraju (jeżeli tylko w okolicy miejsca pracy jest jakakolwiek możliwość noclegu). Posiadam własne auto.
      Proszę o kontakt telefoniczny 786 176 533 SMS, lub e-mail maciekn16@gmail.com
      CV i potwierdzenie uprawnień mogę przesłać w każdej chwili
    • Przez panmino
      Podczas pracy na pełnym gazie i dużym obciążeniu silnik furkocze, praca jest nierówna, ale są to "nierówności" o dużym natężeniu i na obrotomierzu tego nie widać. Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem drożność przewodów paliwowych. Co to może być?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.