News
Zaloguj się, aby obserwować  
LTZ55a

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy

Polecane posty

LTZ55a    106

Witam panowie. Potrzebuję pomocy. Sprawa jest tego rodzaju: MTZ 552 po regeneracji pompy wtryskowej dziwnie warczy, a mianowicie podobnie do c-330. Do tego dochoodzi spadek mocy i większa ilość czarnego dymu. Pompa jest od 82 przestawiona na 552, z poprzednią pompą nie było takiego czegoś. Czy to może być wina wtryskiwaczy? Bo wątpię, żeby to była wina źle ustawionej pompy.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    308

To masz tą samą pompe cop było czy po regeneracji i od 82. Pamiętajcie 82 miał inny regulator obrotów z którym raczej nic nie idzie zroić oprócz wymiany


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

A pompę dobrze założyłeś? Znaczy się czy ustawiłeś kąt wtrysku?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LTZ55a    106

Pompa jest założona dobrze. Jest to pompa od 82 po regeneracji i facet ustawił regulator, żeby pasowało do mtz 552. Kąt wtrysku nie był przestawiany. Poczekam jescze na tamtą poprzednią pompę i spróbuję z nią.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

Jak nie był przestawiany? Po każdym demontażu pompy trzeba go ustawiać na nowo. Wyciągałeś pompę więc powinieneś go ustawić. Nie wydaje mi się żeby to jego wina była ale ustawić powinieneś.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    85

wiem że jak kiedyś robiliśmy regeneracje pompy w c360 to mechanik mówił że przez ileś mth będzie nie równo chodził bo pompa musi sie ułożyć. Po pewnym czasie wszystko wróciło do normy i chodzi elegancko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewien że koleś to dobrze zrobił? Może podaje za dużą dawkę paliwa na wtryski dlatego Ci tak kopci. Czemu zmieniałeś pompę? Co było nie tak ze starą?


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Ale wiece paliwa to teoretycznie większa moc, a tu jej nie ma.

Nieodpowiedni moment podawania paliwa to spadek mocy, nierówna praca i kupę dymu.

Jak już wspomniane powyżej ustawienie konta wtrysku.

I raczej bym to obstawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

Z tym paliwem to tak do końca nie jest. Jeśli nie dasz więcej powietrza do zwiększonej dawki paliwa to nie spala się ono całkowicie a efektem tego jest czarny dym. W takiej sytuacji nie dołoży ten zabieg ani jednego konia.

Jeśli pompiarz nie zablombował pompy to odkręć kontrę z dolnej śrubki w pokrywce rozrządu, odkręcając zmniejszasz dawkę. Zdaje się. Zapamiętaj w jakiej pozycji była pierwotnie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    106

Plompa była założona. W porozumieniu z facetem próbowałem ustawiać. Tak mi powiedział też pan, że przez jakiś czas bedzie nierówno chodził. Niedługo z powrotem dostanę starą pompę, zawiozę też wtryski do sprawdzenia i wtedy zobaczymy, co i jak. Narazie dzięki za rady


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    106

Z powrotem założyliśmy pompę, która była wcześniej. Jest dobrze bez regulacji. Temat do zamknięcia.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Koledzy a tak na marginesie to czy próbował ktoś ustawić wtryskiwacze na wyższe ciśnienie niż zalecane(w d-240 jest prawdopodobnie 180atm) w d-243 jest 216atm,obydwa silniki mają~80km

jaki to miało by wpływ na pracę silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    377

W MTZ nie zwiększałem, ale w 1224 zwiększyłem z 160 na 180 i lepiej chodził. Był cichszy, i może mniej palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Mam kolejne pytanie-czy w mtz sa stosowane podkładki pod wtryskiwacz w miejscu styku z głowicą?

jezeli sa to jakiej powinne być grubości?oraz ilo otworowa jest końcówka wtryskiwacza(silnik d-240,d-243)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez koyack
      Witam wszystkich serdecznie. Szukam pomocy od kogoś kto być może miał taki sam problem jak ja. Mianowicie jestem posiadaczem ładowarki teleskopowej jcb 531 70 agri z 2010r z silnikiem 74.2 kw. Pompa wtryskowa rotacyjna delphi. Ładowarka nie chce wchodzić na obroty. Dochodzi do max 1500 i nic więcej. Ale do tych obrotów chodzi normalnie czyli ma siłę równo pracuje i prawidłowo zapala. Jakiś czas temu miala tylko problem z gasnieciem ale po wyczyszczeniu zaworu od gaszenia było ok. Co może być przyczyną nie wchodzenia na obroty?? Dodam że filtr paliwa nowy. Sprawdzone wszystkie węże czy nie łapie powietrza.  Brakuje mi pomysłu co to może być a jak wiadomo wyciąganie pompy z tej maszyny nie należy do najłatwiejszych. Za wszystkie rady serdecznie dziękuję. 
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez stachu12
      Kupię regulator siłowy na 3 wyjścia ten pod siedzeniem wraz z całym osprzętem czyli przewody hydrauliczne cięgna  sruby mocujące itp
    • Przez Bonex157
      Cześć, 
      Zastanawia mnie czy silnik 3p od mf 255 bedzie pasował bez wiekszych przeróbek do MF tea 20. Ogólnie na 1 rzut oka nie widze różnicy. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj