Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
LTZ55a

Nierówna praca silnika po regeneracji pompy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
LTZ55a    84

Witam panowie. Potrzebuję pomocy. Sprawa jest tego rodzaju: MTZ 552 po regeneracji pompy wtryskowej dziwnie warczy, a mianowicie podobnie do c-330. Do tego dochoodzi spadek mocy i większa ilość czarnego dymu. Pompa jest od 82 przestawiona na 552, z poprzednią pompą nie było takiego czegoś. Czy to może być wina wtryskiwaczy? Bo wątpię, żeby to była wina źle ustawionej pompy.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

To masz tą samą pompe cop było czy po regeneracji i od 82. Pamiętajcie 82 miał inny regulator obrotów z którym raczej nic nie idzie zroić oprócz wymiany


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

A pompę dobrze założyłeś? Znaczy się czy ustawiłeś kąt wtrysku?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LTZ55a    84

Pompa jest założona dobrze. Jest to pompa od 82 po regeneracji i facet ustawił regulator, żeby pasowało do mtz 552. Kąt wtrysku nie był przestawiany. Poczekam jescze na tamtą poprzednią pompę i spróbuję z nią.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Jak nie był przestawiany? Po każdym demontażu pompy trzeba go ustawiać na nowo. Wyciągałeś pompę więc powinieneś go ustawić. Nie wydaje mi się żeby to jego wina była ale ustawić powinieneś.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    60

wiem że jak kiedyś robiliśmy regeneracje pompy w c360 to mechanik mówił że przez ileś mth będzie nie równo chodził bo pompa musi sie ułożyć. Po pewnym czasie wszystko wróciło do normy i chodzi elegancko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewien że koleś to dobrze zrobił? Może podaje za dużą dawkę paliwa na wtryski dlatego Ci tak kopci. Czemu zmieniałeś pompę? Co było nie tak ze starą?


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Ale wiece paliwa to teoretycznie większa moc, a tu jej nie ma.

Nieodpowiedni moment podawania paliwa to spadek mocy, nierówna praca i kupę dymu.

Jak już wspomniane powyżej ustawienie konta wtrysku.

I raczej bym to obstawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Z tym paliwem to tak do końca nie jest. Jeśli nie dasz więcej powietrza do zwiększonej dawki paliwa to nie spala się ono całkowicie a efektem tego jest czarny dym. W takiej sytuacji nie dołoży ten zabieg ani jednego konia.

Jeśli pompiarz nie zablombował pompy to odkręć kontrę z dolnej śrubki w pokrywce rozrządu, odkręcając zmniejszasz dawkę. Zdaje się. Zapamiętaj w jakiej pozycji była pierwotnie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    84

Plompa była założona. W porozumieniu z facetem próbowałem ustawiać. Tak mi powiedział też pan, że przez jakiś czas bedzie nierówno chodził. Niedługo z powrotem dostanę starą pompę, zawiozę też wtryski do sprawdzenia i wtedy zobaczymy, co i jak. Narazie dzięki za rady


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    84

Z powrotem założyliśmy pompę, która była wcześniej. Jest dobrze bez regulacji. Temat do zamknięcia.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Koledzy a tak na marginesie to czy próbował ktoś ustawić wtryskiwacze na wyższe ciśnienie niż zalecane(w d-240 jest prawdopodobnie 180atm) w d-243 jest 216atm,obydwa silniki mają~80km

jaki to miało by wpływ na pracę silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

W MTZ nie zwiększałem, ale w 1224 zwiększyłem z 160 na 180 i lepiej chodził. Był cichszy, i może mniej palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Mam kolejne pytanie-czy w mtz sa stosowane podkładki pod wtryskiwacz w miejscu styku z głowicą?

jezeli sa to jakiej powinne być grubości?oraz ilo otworowa jest końcówka wtryskiwacza(silnik d-240,d-243)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
    • Przez Scappy
      Witam . Które wieszaki są wytrzymalsze ? Te z korbką czy te ze śruba rzymską? Muszę wymienić oba wieszaki i zastanawiam się czy warto dołożyć te 70 zł na te z korbką. A wydać 180 zł na coś co miało by sie rozpaść to mi się nie uśmiecha .
    • Przez Nikita_Bennet
      Witam.
      Pytanie w mtz 952.3 pojawił się tak jakby wyciek diesla spod świecy żarowej. Możliwe to jest? Co może być walnięte?
      na razie brudzi po prostu ale chcę to usunąć jak najszybciej. Pierwszy cylinder.
    • Przez pysz
      Wymieniłem pompę rozdzielacz i regulator siłowy na nowe i chwile działało a teraz opada i podczas opadania słychać takie pukanie dosyć głośne z okolic jakby tego regulatora silowego lub tłoka podnosnika. Ma ktoś może jakiś pomysł ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.