Skocz do zawartości
Leasing-rolniczy

Krok 2 - sprawdzone sposoby na zatrzymanie kobiety na wsi

Polecane posty

artur125    317

jak kurde nie foremny?

Laleczka jeszcze raz będziesz o mnie plotkowała, to za siebie nie ręczę :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

Dobra ja też, uwielbiam plotki i cudze życie a to wszystko przez to że nie mam swojego, okrutna, zła i podła w dodatku  :(  :mellow:

 

:lol:  :lol:


"Ten kto powiedział: żadna praca nie hańbi, na pewno nie znał ani jednego polityka "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laleczka    513

Dajesz .... ;)
Gosia bo my złe kobiety jesteśmy :(

Edytowano przez Laleczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

No naprawdę... Jak żyć?  :blink: Chyba się nie pozbieram...  :P

 


"Ten kto powiedział: żadna praca nie hańbi, na pewno nie znał ani jednego polityka "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

Gosia jak dla Ciebie za wysokie progi tam to ja drabinę biorę bi inaczej nie przejdę  :lol:

 

Kasiu dla nas jesteście dobre kobietki  :D chyba że któraś chodzi z siekierą to wtedy mam inne zdanie  :P  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

no dzisiaj to Ci się to może nawet udać, przy okazji święta  :blush:  :P  ja się zobowiązuje do nie użycia dzisiaj siekiery  :lol: nie wiem jak Kasia...  :P


"Ten kto powiedział: żadna praca nie hańbi, na pewno nie znał ani jednego polityka "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

teraz już mam to na piśmie to jestem spokojny  :D

To gdzie Cię Gosiu znajdę dzisiaj?  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

teraz już mam to na piśmie to jestem spokojny  :D

To gdzie Cię Gosiu znajdę dzisiaj?  :P

 

Dareczku, to się tyczyło Artura i tylko dzisiaj  :lol:

przecież Ty nie lubisz kobiet które mają siekiery, uważasz że są złe i tez mam to na piśmie posty wyżej   :lol:  :huh:

Edytowano przez Goska93

"Ten kto powiedział: żadna praca nie hańbi, na pewno nie znał ani jednego polityka "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

chyba że tak, źle zrozumiałem Twoją wypowiedź Gosiu  ;)

nie napisałem nigdzie że kobieta z siekierą jest zła, tylko trzeba mieć do niej ograniczone zaufanie  :P  :D

 

Kasiu no właśnie a pro po focha, tyle tutaj piszemy a Wy dziewczyny ani razu na nas focha nie miałyście  :D czy aby na pewno to normalne?  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    317

Kasiu w słowie "specjaliści" powinnaś użyć liczby pojedyńczej :D . Bo ja tam w przypadki nie wierze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laleczka    513

Hehe a za co mam fochem rzucać ;) podobno jak kobieta się nie foszy i milczy to wtedy mężczyźni sie bardziej obawiają ;) Arturku nie szalej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

Życie jest za krótkie żeby strzelać fochami  :D przecież w tym czasie może robić tyle ciekawych rzeczy    :wub:  :rolleyes:


"Ten kto powiedział: żadna praca nie hańbi, na pewno nie znał ani jednego polityka "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

dlatego pytam czy to normalne, czy może jest coś nie tak  :D


Życie jest za krótkie żeby strzelać fochami  :D przecież w tym czasie może robić tyle ciekawych rzeczy    :wub:  :rolleyes:

 

Nawet nie pytam o jakie rzeczy Ci chodzi bo jeszcze 22 nie ma  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

chyba nie ma takiej sytuacji co bym się nie odzywała, wszystko przez to że ja całe życie żartuję  :lol:  


"Ten kto powiedział: żadna praca nie hańbi, na pewno nie znał ani jednego polityka "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

Kasiu wtedy będę pewny że siekierę ostrzy i trza wiać  :D

 

Gosia tylko mi nie mów że ze mnie też żartujesz  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    375

witam :) Zapoznałem się z tematem i powiem tak

Kasiu ,Darku brawo :)

Gosia żartujesz  ale swoje  myslisz, :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

nie no z poważnych rzeczy nie żartuję  :lol:

ojj lepiej nie wnikajmy co ja myślę   :D  :P

Edytowano przez Goska93

"Ten kto powiedział: żadna praca nie hańbi, na pewno nie znał ani jednego polityka "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laleczka    513

Hehehe albo Cię szuka. Ty będziesz uciekał myśląc że ostrzy siekerę a Ona będzie sie czaiła na Ciebie i Cię wtedy znajdzie :D
Tomeczku witaj za co te brawa ??

Edytowano przez Laleczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

Cześć Tomek  :)

Gosia aż miło czytać jak mądrze piszesz  :wub:  :D  choć swoją drogą to jesteś strasznie miła coś, co chcesz ode mnie?  :P

 

Kasiu wtedy spadam do Ciebie, myślę że mi udostępnisz jakiś pniaczek żebym się schował  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×