Skocz do zawartości
Leasing-rolniczy

Krok 2 - sprawdzone sposoby na zatrzymanie kobiety na wsi

Polecane posty

Ansja    309

Troszke nie :(

Ale co tydzien rundka na kolanach 5 razy wokol kosciola i jest ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    277

dzisiaj to chyba wszyscy w swoim żywiole :D U mnie dzisiaj w polu ruch ,jak na wyprzedaży w chińskim sklepie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miglanc88    110

ja dziś skończyłem ostatni kawałek pszenicy. wydawało się że  najgorszy a najlepiej sypną :) jeszcze tylko pszenżyto i mogę dundać % na dożynkach  :D  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    309

U mnie pierwszy poczatek. Pszenica w calosci skoszona. :)  Teraz jeszcze owies i jeczmien zostal :)

Miglanc to na nalewke moja sie wstawiasz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    309

Halusy juz nie rosna :( ale to nic sa jeszce te czerwone w biale kropeczki :0

 


A gdzie sa Ci moi adoratorzy amatorzy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    240

 

 

A gdzie sa Ci moi adoratorzy amatorzy ?

 

No Masz Aniu rację "amatorzy"      :lol:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    309

A najfajniej to jest na kombajnie :)

 Nic tak nie bawi jak fajna maszyna tego nawet dobre towarzystwo nie zastapi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

witajcie :)  ale tu cisza :blink:  starej gwardii chyba brakuje , :P ,a poza tym dzis jest światowy dzień piwa ,ktos świętuje? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×