Skocz do zawartości
Leasing-rolniczy

Krok 2 - sprawdzone sposoby na zatrzymanie kobiety na wsi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
valeTudo    25

Nie bylo mnie ponad tydzien a wy jeszcze sie nie bzykneliscie tylko dalej podchody (miglanc, ania ) :D ? :D


Tudo skoro taki wypoczety to do mnie do zniw :)

 

Za rok Ci pomoge :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    310

ssss... Aniu najpierw wykorzystaj  a nie  obiecuj :D porzucenie jakoś przecierpię... 

A kto mowi,ze obiecuje ?  Jeszcze bedziesz uciekal gdzies na dziki zachod :)

Edytowano przez AnnaHejniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    310

Miglanc nie rozpijaj sie .... Moze jednak porzucac Cie nie bede,  :) Bo sie calkiem zapijesz :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    278

myślałem, że sie na wesele załape. A tu miglanc wpadł i pozamiatał :D

kurde, biednemu zawsze wiatr w oczy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    310

myślałem, że sie na wesele załape. A tu miglanc wpadł i pozamiatał :D

kurde, biednemu zawsze wiatr w oczy :lol:

Jezeli obaj jestescie tacy chetni  hm  ....A co sobie bede zalowac biore Was dwoch  :)

Edytowano przez AnnaHejniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    310

A Trzech da rade ? :D

Sprobujemy :)

Sobie z gwinta pociagniecie i padniecie a ja rozejrze sie za czwartym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laleczka    513

Ulala Ania szaleje ;)
U mnie leje ;)
Pogoda do d*py
Kto chce dobrej zupy ;)
A ja czuje że rymuje hehehe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    310

To zrob Kasiu pomidorowa z rosolu z wczoraj :)

Bedzie wypas :)

Gdziez tam szaleje spokojniutka jak nigdy wczesniej :)

Mi sie zniwa znow przesuwaja burza byla :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valeTudo    25

Sprobujemy :)

Sobie z gwinta pociagniecie i padniecie a ja rozejrze sie za czwartym :)

 

4 to juz niezly gang-bang uwazaj :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    310

4 to juz niezly gang-bang uwazaj :D :D

A niby czemu mam uwazac ?

Jak Wy popijecie to bedziecie w duzej niemocy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    310

Najtwardsze glowy to na wschodzie sa doi picia :)

 

I jestem ze wschodu dziewczyna :)

 

Tudo zastanow sie czy chcesz ze mna probowac :)

 

Master  a wiesz,ze ktory pierwszy ten najlepszy :)

Edytowano przez AnnaHejniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    310

Ja mam jeszcze slowacje :) A wiesz jak sie pije na podkarpaciu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valeTudo    25

Ja mam jeszcze slowacje :) A wiesz jak sie pije na podkarpaciu ?

 

Wiem, wiecej sie wylewa niz pije :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×