Skocz do zawartości
Leasing-rolniczy

Krok 2 - sprawdzone sposoby na zatrzymanie kobiety na wsi

Polecane posty

Ansja    351

Przeciez pada wiec sie sama poratuje a Ty sie relaksuj z piwkiem :)


to idę podlewać tą lucernę, przywróciłaś mi nadzieję w nią  :D

 

Ania a dlaczego miałbym się Ciebie bać? przecież miałaś tylko zgrabić grabiami tą lucernę a to raczej bezpieczne narzędzie jest, zwłaszcza bez "zębów"  :lol:

Chyba ze ja Ciebie zaczne grysc bo ja zabki jeszcze mam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    338

Chłopca to idz poszukaj sobie w swojej sypialni...nie tobie oceniać co mi wolno, a co nie :) miło? Robię tylko to co ty:)

Mama wie czym ty się tu zajmujesz?        :)    jak się dowie nie będzie zadowolona.     :D

To u Darka lucerna miala byc

Dziewczyno na co Ty liczysz?     :D


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miglanc88    110

Gdzieś kiedyś czytałem, że każdy pseudo-poeta-amator, miał jakieś problemy z uzależnieniami. Wiec pytam w prost: Sean czy ty aby przypadkiem nie ćpasz? ?? Bo nie wieże że normalny człowiek nakręca to błędne koło, na swoją osobę i ma przy tym tyle radości! !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    338

@miglanc88  odpowiem ci wprost, nie wierzę że prawdziwi podrywacze za jakich  niby się uważacie, mogą tak się nakręcać by wyjść jakoś z twarzą przed dziewczynami     :)  


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    351

Arturek ma dzis urodziny chodzmy  zrobimy chlopakowi impreze sie ucieszy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    338

Gosiu on to spesjalnie zrobil zebym nie pojechala do niego

boi sie mnie *' )

Ciepło ciepło, ba gorąco.     :P


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miglanc88    110

@miglanc88 odpowiem ci wprost, nie wierzę że prawdziwi podrywacze za jakich niby się uważacie, mogą tak się nakręcać by wyjść jakoś z twarzą przed dziewczynami :)

a nie przyszło Ci do głowy to że ludzie odpisujac na twoje bezpodstawne zaczepki, mają z ciebie niezły ubaw, patrzą jak pogrążasz się każdym następnym postem coraz bardziej. By w końcu zniknąć jak gówo w przeręblu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    351

Miglanc przylacz sie i pij ze mna zdrowie Arturka :)

Artur wszystkiego naj i Twoje zdroweczko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miglant ma rację:) Sean narobił w tym temacie tyle, że aż... tylko żeby nie zapomniał spłukać :) Gość myśli, że pozjadał wszystkie rozumy, tylko sojego dalej szuka... Spytaj swojej mamusi czy nòg przy porodzie nie zacisnęła, bo piszesz tu takie farmazony, jakbyś miał niedotleniony mòzg :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

Faktycznie, Artur ma dzisiaj urodziny :D ktoś tu dzisiaj stawia  :lol:


"Ten kto powiedział: żadna praca nie hańbi, na pewno nie znał ani jednego polityka "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

Ale nowych twarzy przybyło w temacie :P i fajnie.

Artur najlepsze życzenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

będzie imprezka u Artura?  :D  kriss przyjedź po mnie, potrzebuje kierowcy  :lol:

Najlepszego Artur, wszyscy składają życzenia to nie będę gorszy  :D

Edytowano przez darek3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

darek ale nie wiem czy wiesz że na dziś do dyspozycji został mi tylko rower tandem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    351

Darku a mogly byc wspolne taniej by byla impreza zrobiona i dwoje urodzin swietowac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

Kriss rower tandem? hmmm chyba podziękuje bo byśmy wyglądali na nim jak................  :D na pieszo se dojdę  :lol:

 

Ania to już nie moja w tym głowa, nie zgadaliście się z Arturem w sprawie urodzin więc trza bulić teraz osobno  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

No tak,wielbłąd i dreamliner w trasie,został mi rower- trudno będę pedałował sam  :P 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laleczka    513

Sean analizując poprzednie posty uważam iż Leon wykazał się tutaj gracją i zachował się jak dżentelmen broniąc honoru bodajże Gosi...
Z tego co ja widzę to nikt nikogo tu nie podrywa, są to luźne rozmowy a chwilami schodzą na zły tor. Może zacznijmy od początku wszystko i piszmy do siebie z szacunkiem . Ludzie po co te złośliwości z Waszych stron ( Sean u Ciebie również kilka było ) przecież możemy pisać normalnie jak dorośli ludzie żartując sobie a nie docinając na każdym kroku bo mamy tu syzyfową pracę każdy broni swoich racji i ubliża jeden drugiemu wyluzujcie troszkę niektóre teksty olejcie i bądźmy jedną wielką szczęśliwą wirtualną szaloną rodzinką :D :D 

Arturku kochany wszystkiego najlepszego sto latek i dużo zdrówka :wub:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    376

Również dołączam sie do zyczeń najlepszego Artur :)

Kriss ty się lepiej przyznaj że żona Ciebie  z torbami puściła :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

Tomek nie z torbami tylko Kriss zdążył złapać rower tandem i tyle mu zostało  :D  ;)

 

Kasiu no ja jestem za ale po co ktoś pisze tak durne posty a potem się dziwi że wszyscy na niego najeżdżają? sam sobie jest winien.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ansja    351

Ja dzis troche pedalowalam no i te 200km rowerem do Artura to jednak nie na moje siedzenie :)


A po drodze to jeszcze bym Darka spotkala w Krakowie i pewnie by mnie juz nie puscil do Artura :)


A po drodze to jeszcze bym Darka spotkala w Krakowie i pewnie by mnie juz nie puscil do Artura :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

Również dołączam sie do zyczeń najlepszego Artur :)

Kriss ty się lepiej przyznaj że żona Ciebie  z torbami puściła :lol:

 

 

Tomek nie z torbami tylko Kriss zdążył złapać rower tandem i tyle mu zostało  :D  ;)

 

Kasiu no ja jestem za ale po co ktoś pisze tak durne posty a potem się dziwi że wszyscy na niego najeżdżają? sam sobie jest winien.....

chłopaki jeszcze tak źle nie jest :P przecież jestem grzeczny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×