Skocz do zawartości
Leasing-rolniczy

Krok 2 - sprawdzone sposoby na zatrzymanie kobiety na wsi

Polecane posty

darek3    159

Darek, nie wiem skąd mam siły ale w piątek cały dzień na łące a wieczorem na impreze do 5 rano. :D  :lol:  no i w sobote do pracy szłam na 11 i wróciłam dzisiaj o 6:30 stąd wiem kiedy świta :D  :rolleyes:  także macie rację imprezuję ostro :P

załatwią i wykorzystają :D dwa w jednym :D

 

No ja już tutaj mówiłem że Ty masz niezłe baterie  :D innego wytłumaczenia nie widzę, coś Cię musi napędzać  :P

 

a nie da się tylko wykorzystać? przejdzie taki numer?  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

Ja już też przerabiałem rybki w akwarium jak dzieciaki były małe. :D Ale do mnie się tak nie garnęły. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

przecież jak tak bardzo chcecie to można  Was wykorzystać  :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laleczka    513

heh Krisku ja jestem szczęśliwa że do mnie tak się garną :D widocznie coś tam we mnie jest interesującego :D ohohoho Gosia Was wykorzysta tak że na miesiąc Wam starczy :D roboty polowe, mycie , pranie, sprzątanie :D chyba że chodzi o inny typ wykorzystania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

Gosia nie mów tego tak głośno bo na to są paragrafy  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39
Napisano (edytowany)

Laleczka nie mów że już tylko rybki tak na Ciebie patrzą z zainteresowaniem. ;):D .Jeśli chodzi o wykorzystanie to wolę ten drugi typ. ;)  :P

Edytowano przez KRISS75

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159
Napisano (edytowany)

Gosia ale to ja będę poszkodowany więc jak coś to Ty pójdziesz siedzieć  :lol:  ;)

 

Laleczka te rzeczy które wymieniłaś to jest znęcanie się nad facetem  :D na takie wykorzystanie to ja się nie piszę  :lol:

Edytowano przez darek3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

dlaczego masz być poszkodowany, krzywdy Ci nie zrobię :P Kriss a jaki to jest ten drugi typ, żebym się przypadkiem na coś dziwnego nie zgodziła  :lol:  :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

a kto Cię tam wie co mi zrobisz? kilkanaście albo kilkadziesiąt stron wcześniej jakieś obcinanie czegoś Wam się marzyło, więc wiesz, ja tam wolę być ostrożny  :P

 

o nic nie pytaj, tylko się zgódź  a wszystkiego się dowiesz w swoim czasie  :D  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

a kto Cię tam wie co mi zrobisz? kilkanaście albo kilkadziesiąt stron wcześniej jakieś obcinanie czegoś Wam się marzyło, więc wiesz, ja tam wolę być ostrożny  :P

 

o nic nie pytaj, tylko się zgódź  a wszystkiego się dowiesz w swoim czasie  :D  :P

no piszę przecież że krzywdy Ci nie zrobię :P 

 

nie wiadomo co tam Krisowi chodzi po głowie  :wub:  tak w ciemno się godzić to strach  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laleczka    513

Hehe Krisku zależy jakiego typu zainteresowanie :) Dareczku za tego typu "znęcanie" to są nagrody :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

no piszę przecież że krzywdy Ci nie zrobię :P

 

 

 a mnie się jakoś teraz przypomniało że jak kobieta mówi nie to znaczy tak  :P także czasem to Twoje nie może mieć inne znaczenie  :lol:

 

Laleczka nagrody? po tym "treningu" jaki oferujesz to może nie być siły na nagrody  :P  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

Gosiu teraz w ciemno to się boisz? :wub:  :D Ciekawe ;)

Widzisz darek jak kobiety potrafią zmotywować do pracy. :D;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

Gosiu teraz w ciemno to się boisz? :wub:  :D Ciekawe ;)

Widzisz darek jak kobiety potrafią zmotywować do pracy. :D;)

 Kriss ale tu chodzi o wykorzystanie :lol:  to obawy mam :P

 

Darek, widzę że nie chcesz ryzykować ja nie zmuszam  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

Mi możesz zaufać bez obawy. :P;) Zostało mi jeszcze trochę śmietany. :wub:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

Kris ale znając życie to one nas zmotywują do pracy ale potem się doczepią że to źle, tamto nie dobrze i nagrody nie będzie  :D

 

Gosia no nie zmuszasz ale kusisz  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147
Napisano (edytowany)

to prawda ale nie zmuszam :D rozum macie podobno  :lol:

 

Darek ja nie wiem co ty znasz za kobiety że się czepiają :P nie zakładaj z góry, że będzie zawsze źle :P

Edytowano przez Goska93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159
Napisano (edytowany)

jak to podobno? wątpisz w to?  :P

mówisz że w wlkp są tak wyrozumiałe kobiety że o nic się nie czepiają facetów? 

Edytowano przez darek3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

Trzeba będzie dążyć do perfekcji i nie będzie zmiłuj. :D Wtedy już się nie wymigają. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goska93    147

no nie ma kobiety co by się nie czepiała ale nie wszystkie są takie, że obiecują i wykorzystują, zostawiają bez nagrody :D no a już w Wlkp to są idealne kobiety  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    287

rozum macie podobno hahahhahah ,ale czasami krew do niego słabo dopływa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3    159

artur ale tej sytuacji są winne dziewczyny przecież  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×