wisniareek

zetor 5320 wymiana oleju

Polecane posty

wisniareek    20

WItam,

Zamierzam wymienic olej w swoim 5320 (niedawno go kupiłem) i nie wiem skąd go spuścić ?

Czy z pompy tez spuszcza sie olej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniareek    20

no to ja też wiem, ale jak spuszcze olej z pompy i miski olejowej to po wlaniu nowego oleju pompa sama wciagnie nowy olej.

A jak nie spuszcze oleju z pompy to stary olej sam zleci do miski ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pompa wtryskowa nie zaciągnie oleju. Do niej tłoczy pompa olejowa silnika.

Jeżeli zostanie ci w pompie setka starego oleju to po zapaleniu silnika na nowym w kilka sekund wyprze go świeży. Wymień filtr oleju, spuść olej tylko z miski silnika i nie kombinuj. Nie przedobrzysz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WItam,

Zamierzam wymienic olej w swoim 5320 (niedawno go kupiłem) i nie wiem skąd go spuścić ?

Czy z pompy tez spuszcza sie olej ?

Witam sam posiadam zetora 5320 i olej się spuszcza z misy i pompa ma smarowanie wspólnym olejem z silnikiem a do filtra powietrza nie idzie olej bo to suchy filtr powietrza olej do silnika i do pompy to 12litry a olej to agrifarm mot 15w-40 który rok zetora. pozdrawiam

Edytowano przez dzikizetor4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prs613    0

Witam

Jestem posiadaczem ww. Zetora 5320 przepracowuje rocznie około 40-50mtg, olej w silniku Turdus SHPD 15w40. Zawsze olej był wymieniany co roku, ale czy przy takim rocznym przebiegu nie mógłbym wymieniać oleju np co 2 lata?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sollter    0

spokojnie nic mu sie nie stanie jak nawet trzy lata będziesz jeżdził mało pracujesz to olej nie zurzywa się tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marerek    4

no można wymieniać co dwa lata ale lepiej wymieniaj co rok to bd bardziej czysty bo jak bd co dwa lata wymieniał to on może być przepalony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj