Skocz do zawartości
wisniareek

zetor 5320 wymiana oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wisniareek    12

WItam,

Zamierzam wymienic olej w swoim 5320 (niedawno go kupiłem) i nie wiem skąd go spuścić ?

Czy z pompy tez spuszcza sie olej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wisniareek    12

no to ja też wiem, ale jak spuszcze olej z pompy i miski olejowej to po wlaniu nowego oleju pompa sama wciagnie nowy olej.

A jak nie spuszcze oleju z pompy to stary olej sam zleci do miski ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Pompa wtryskowa nie zaciągnie oleju. Do niej tłoczy pompa olejowa silnika.

Jeżeli zostanie ci w pompie setka starego oleju to po zapaleniu silnika na nowym w kilka sekund wyprze go świeży. Wymień filtr oleju, spuść olej tylko z miski silnika i nie kombinuj. Nie przedobrzysz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WItam,

Zamierzam wymienic olej w swoim 5320 (niedawno go kupiłem) i nie wiem skąd go spuścić ?

Czy z pompy tez spuszcza sie olej ?

Witam sam posiadam zetora 5320 i olej się spuszcza z misy i pompa ma smarowanie wspólnym olejem z silnikiem a do filtra powietrza nie idzie olej bo to suchy filtr powietrza olej do silnika i do pompy to 12litry a olej to agrifarm mot 15w-40 który rok zetora. pozdrawiam

Edytowano przez dzikizetor4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prs613    0

Witam

Jestem posiadaczem ww. Zetora 5320 przepracowuje rocznie około 40-50mtg, olej w silniku Turdus SHPD 15w40. Zawsze olej był wymieniany co roku, ale czy przy takim rocznym przebiegu nie mógłbym wymieniać oleju np co 2 lata?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sollter    0

spokojnie nic mu sie nie stanie jak nawet trzy lata będziesz jeżdził mało pracujesz to olej nie zurzywa się tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marerek    3

no można wymieniać co dwa lata ale lepiej wymieniaj co rok to bd bardziej czysty bo jak bd co dwa lata wymieniał to on może być przepalony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.