Skocz do zawartości
News
marttinj23

Wymiana dokładnego filtru cisnienia sterowania fendt 714 vario

Polecane posty

marttinj23    0

witam koledzy jak wymienić ten filtr grzebalismy dziś ze znajomym i nie moglismy tego znależc patrzeliśmy pod akumulatorem da ktoś może fotke tego ciezko nam to poszukac w instrukcji obslugi taka fotka malo dokladna w instrukcji pisze filtr sitowy w centralnym bloku sterowania pomoże ktoś zgóry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    30

Chodzi Ci o filtr od skrzyni vario czy od sterowania hydrauliki?


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PALAX    30

W moim ciągniku Fendt 716 z 2002r filtr odkręca się w bloku zaworowym od przodu od strony silnika , w nowszych od dołu i tu jest łatwiej. Ponieważ trudno jest na środku filtra umocować małą sprężynkę jak bokiem mamy to włożyć i dokręcić. U mnie sewisant sprężynkę przykleił na smar do filtra. Załanczam skan wyglądu bloku z umiejscowionym filtrem, może się przyda. ;)

post-22783-0-72911100-1366829897_thumb.jpg


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marttinj23    0

dzięki kolego pewnie w 714 z2002 roku jest tak samo byś mógł dodac jakomś fotkę jak to wygląnda wciągniku mam książke instrukcję obslługi ale w praktyce przy ciągniku trudno to znalezc pozdrawiam:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    30

Fotki nie mam, a chcąc ją zrobić trzeba rozebrać kompletnie całe osłony z prawej strony. Więc sam rozumiesz -_- . Tak więc, jak rozkręcisz osłony to szukaj śruby wkręconej od przodu na imbus (sześciokąt) średnicy około 30-35 mm. Tyle pamiętam.


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mycek5120
      Panowie kto mi wyjasni do czego służą te dwa klawisze w załączniku pomarańczowy i niebieski ani jednego jeszcze nie wciskałem


    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
    • Przez pawel01155
      Witam, sprawa dotyczy belarusa 920, 2001r. wersja exportowa z niemiec. Orientuje się ktoś czy mógłbym gdzieś kupić kostke do której przykrecona jest dzwignia sterowania linkani, ktore z koleji steruja zordzielaczem, nigdzie nie mogę znaleźć do niej czesci
    • Przez Krystian6677
      Witam chciałbym aby ktoś z posiadających ten model się wypowiedział jak ogólnie mu się spisuje i czy jest zadowolony i kluczowe pytanie którego nie mogłem znalezc to czy Fendt 
      tej serii był wyposażony w amortyzacje przedniej osi.
      Jak sie sprawuje sprzegło czy również tak dobre jak turbo ?
      Co ze skrzynia chyba najlepiej wersja z rewersem tak?
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.