Zaloguj się, aby obserwować  
matidi

mf

Polecane posty

matidi    0

Witam!Mam problem z moim mf 3670 powiedzcie dlaczego dzisiaj gdy odpaliłem go to po kilku metrach przejechanych z siłownika od skrecania z lewej strony zaczął cieknąc olej!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek12    42

napewno nie duzy ale naj;epiej odpal ciagnik skrec kolo do oporu i przytrzymaj kierownice wtedy zobaczysz co sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może olej Ci zamarzł i jakiś oring rozsadziło bo jak sie leje jakieś gówn* zamiast oleju to tak jest


Zdrowia szczęścia pomarańczy niech Ci Żona nago tańczy!!!;). Życzy Wojtek :D :D :P
__________________________________________________________________________
Zdradzę Ci największą tajemnice internetu:
google nie gryzie wikipedia też!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68
a może olej Ci zamarzł i jakiś oring rozsadziło bo jak sie leje jakieś gówn* zamiast oleju to tak jest

 

Olej chyba nie zamarznie tylko zgęstnieje... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak jest zły to zamarznie.


Zdrowia szczęścia pomarańczy niech Ci Żona nago tańczy!!!;). Życzy Wojtek :D :D :P
__________________________________________________________________________
Zdradzę Ci największą tajemnice internetu:
google nie gryzie wikipedia też!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

Jest to olej fuscha a nie gówn** płaciłem po 18zł za litr.

 

Nie pisz z włączonym caps lookiem

Edytowano przez tommy66692
Pisanie z włączonym caps lookiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ze starym tira robiłem i płaciłem za specjalny olej/smar po 30zł za litr(potrzeba było 40l) i za dwa tygodnie olej/smar poszedł się walić bo zbiornik na trasie rozwaliło od mrozu i tak 200 km kierowca nie wiedział i jechał. I co że Fusch po 18 zł to nie zamarznie wszystko może zamarznąć.


Zdrowia szczęścia pomarańczy niech Ci Żona nago tańczy!!!;). Życzy Wojtek :D :D :P
__________________________________________________________________________
Zdradzę Ci największą tajemnice internetu:
google nie gryzie wikipedia też!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68
Ja ze starym tira robiłem i płaciłem za specjalny olej/smar po 30zł za litr(potrzeba było 40l) i za dwa tygodnie olej/smar poszedł się walić bo zbiornik na trasie rozwaliło od mrozu i tak 200 km kierowca nie wiedział i jechał. I co że Fusch po 18 zł to nie zamarznie wszystko może zamarznąć.

 

Kolejny raz Ci powtarzam że olej (nie żadne wynalazki) Ci nie zamarznie...on tylko zgęstnieje... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255

To w tym oleju musi być 80%wody może wtedy zamarznie ;) W przeciwnym razie to nie możliwe...Olej zgęstnieje przez co będzie miał gorsze właściwości.Znam przypadek gdzie podnośnik z rana nie chciał podnosić a jak sie olej rozgrzał to podnosił.Także na pewno nie zamarzł. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matidi    0

siłownik juz dawno zrobiony dzięki za rady prosze o zamknięci tego tematu <lol> pozdrowionka i swiętujcie jak najlepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj