Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kamil22

Co sądzicie o John Deere 8530

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil22    0
Spoko spoko ale pewnie cena tego JD jest kosmiczna ;)

 

Ale nie można sobie takich tematów przytaczać??? ;) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    24

Ten traktor jest ładny, silny,mocny,drogi,trwały i dobry(chyba). Sądze że pojemnosc silnika wynoszaca 9l jest najwieksza na rynku dlatego pewnie ten ciągnik jest trudno zadusic (nie to co fendt 360 koni a 7.4litra). Auto power w standardzie, resorowana przednia os tez. Doskonały na duze, ba, ogromne gospodarstwa. Dużo może ;)


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
Ten traktor jest ładny, silny,mocny,drogi,trwały i dobry(chyba). Sądze że pojemnosc silnika wynoszaca 9l jest najwieksza na rynku dlatego pewnie ten ciągnik jest trudno zadusic (nie to co fendt 360 koni a 7.4litra). Auto power w standardzie, resorowana przednia os tez. Doskonały na duze, ba, ogromne gospodarstwa. Dużo może ;)

oj mylisz sie jest pare ciagnikow o wiekszej pojemnosci na rynku, a z porownywalnych to case magnum ma 9l i to od cumminsa ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

case magnum to swego rodzaju czołg i jesli chodzi o silnik to czołówka razem z jd a tak jak kolega LEF napisał...fendt niestety mały silnik łatwiejszy do zduszenia mniejsze ciągniki mają wieksze pojemnosci...no ale z czegos sie bierze to mniejesze spalanie ;)


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    24

Własnie brzozak. Masz racje Case magnum ma 9litrow. NH t8050 tez tyle samo. A że cummins to jekaś lepsza firma? Chyba angielska. Te silniki są również w JCB montowane jeśli sie nie mylę. A jeśli chodzi o traktory o jeszcze większych pojemnościach to miałeś na mysli pewnie JD serii 9030, Big bud (czy jakoś tam), STX Qadtracki i pochodne.(:


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

no bez przesady wystarczy nowy t-150k :P , a tak naprawde to mialem na mysli challangery.

cummins to poprostu legenda i chociazby z tego powodu chcialbym miec pojazd wyposazony w silnik tej marki :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

legendarny nie znaczy dobry...oczywiscie nie zawsze bo moze cumminis nie zszczedł nic z jakosci :P


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris017    1

A przecież MF 8480 też należy do tej czołówki... Tak jak i NH T8000 , fendt z serią 9 i John deere z serią 8030...


Nie ma lepszego od John deere-a :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik6920    42

John Deere 8530 jesy niezawodny (przynajmiej w pobliskim gospodarstwie)mają 1 szt. i cały czas haruje q nie wiedziałme nigdy gdy się wkopał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Jeżeli dba się o sprzęt to każdy będzie niezawodny. RPT przedstawiała przez jakiś czas ciągniki o przebiegu ponad 10tys mth. Wśród nich były traktory chłodzone powietrzem (Deutz Fahr czy Same). Trzeba po prostu dbać i tyle ;p


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas1616    3

Mamy na AF kilku użytkowników maszyn z serii 8030, myślę że warto sie ich spytać. ale uwazam ze są raczej zadowoleni ze swoich maszyn, niedaleko mnie pracuje John 8420 i bardzo dzielnie sobie radzi, wiec mysle ze jego nastepcy ( 8030 ) są równiez bardzo dobre, oczywiście to juz jest nowsza technologia więc porównać sie nie da za bardzo. A co do stylistyki to wedlug mnie najladniejszy ciągnik w klasie 200- 350 koni mechanicznych. Pozdrawiam :D


Robert jest the best

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morpheus    0

Na allegro znalazłem Jd 8430 z 2009r nowy z gwarancja itp za 498 800 zł netto a brutto pisało za 608 500zł, Normalnie masakra ten Vat. Różnica w cenie to około 118tys! Za tą kase można by było kupić nawet inny trkator. A orientuje się ktoś po ile stoi 8530? pytam z ciwkawości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek2208    0

John Deere 8530 680 000zł. Też jest na allegro.

 

A 8x30 to już stara wersja, zastąpili ją wersją 8R, a najmocniejszy 8345R ma 380km maksymalnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morpheus    0

No to wiem że jest już nowa seria, ale o jej cene to wole nawet nie pytac bo pewnie tego 8345R oscyluje w granicach 700tys.

Na forum nie znalazłem żadnego tematu odnosnie tej nowej większej seri JD, to chyba nikt się nie obrazi jak tutaj zapytam o nią, interesuje mnie co tak włąściwie zmieniono w niej w stosunku do 8x30, oraz jeśli ktoswie jaką pojemność silnika posiada JD 8345R.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

Zmiany głównie w kabinie. Pojemność 9 l

 

Skrzynia bezstopniowa dostępna również w wersji gąsienicowej T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

ale chyba caly czas nie ma automatyki napedow :/ przynajmniej widzialem taki grzybek w kabinie, wiec to chyba blokada :lol:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

No ale w IMSie nie ma automatyki przedniego napędu? Raczej jest :lol: 12 funkcji można zaprogramować.

No chyba że chodzi Ci o blokadę mostów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

no o blokade tez.

poza tym uwrocia uwrociami, a automatyka przedniego napedu i blokady mostow rowniez powinna byc!!!


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

Ale chodzi Ci o automatyczne włączanie blokady w sekwencji na uwrociach? Bo ta automatyka to takie pojęcie bardzo szerokie i nie wiem czego ma dotyczyć.

Po zawróceniu włączasz przedni napęd, blokadę mostów i wszystko to może być włączane automatycznie. Grzybek jest do jednorazowego użycia, żeby nie szukać w menu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

czyli jest tak:

jak masz sekwencje uwroci to mozesz na czas uwroci wylaczyc blokade i naped automatycznie, po czym po wykonaniu samego uwrocia sie wlaczy, to jest ok.

 

tylko czy naped przedni/blokada tez sie wylacza w zaleznosci od katu obrotu kierownicy i/lub predkosci ciagnika??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jacek5227
      Czy jest jakaś zasada na odczytanie z nazwy ile Km ma ciągnik albo jaka wersja wyposażenia?! Czy poprostu trzeba to wiedzieć...?
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez MateuszCiurysek
      Witam przymierzam się do malowania błotników w Zetorze 5340 i o to moje pytanie czy ktos juz zdejmował te błotniki w podobnym zetorze czy trzeba tapicerkę ściągać by wyjąć błotnik  po prostu czy jest ona przytwierdzona do niego jeżeli ktoś już wyciągał błotniki to niech się odpowie jak to wygląda
    • Przez KierowcaJCB
      Witam chciałbym się dowiedzieć coś na temat skrzyni Autopower w jd 6920  , ile wytrzymują , czy często się psują oraz czy drogie są koszty naprawy.
×