Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kamil22

Co sądzicie o John Deere 8530

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil22    0
Spoko spoko ale pewnie cena tego JD jest kosmiczna ;)

 

Ale nie można sobie takich tematów przytaczać??? ;) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    24

Ten traktor jest ładny, silny,mocny,drogi,trwały i dobry(chyba). Sądze że pojemnosc silnika wynoszaca 9l jest najwieksza na rynku dlatego pewnie ten ciągnik jest trudno zadusic (nie to co fendt 360 koni a 7.4litra). Auto power w standardzie, resorowana przednia os tez. Doskonały na duze, ba, ogromne gospodarstwa. Dużo może ;)


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237
Ten traktor jest ładny, silny,mocny,drogi,trwały i dobry(chyba). Sądze że pojemnosc silnika wynoszaca 9l jest najwieksza na rynku dlatego pewnie ten ciągnik jest trudno zadusic (nie to co fendt 360 koni a 7.4litra). Auto power w standardzie, resorowana przednia os tez. Doskonały na duze, ba, ogromne gospodarstwa. Dużo może ;)

oj mylisz sie jest pare ciagnikow o wiekszej pojemnosci na rynku, a z porownywalnych to case magnum ma 9l i to od cumminsa ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

case magnum to swego rodzaju czołg i jesli chodzi o silnik to czołówka razem z jd a tak jak kolega LEF napisał...fendt niestety mały silnik łatwiejszy do zduszenia mniejsze ciągniki mają wieksze pojemnosci...no ale z czegos sie bierze to mniejesze spalanie ;)


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    24

Własnie brzozak. Masz racje Case magnum ma 9litrow. NH t8050 tez tyle samo. A że cummins to jekaś lepsza firma? Chyba angielska. Te silniki są również w JCB montowane jeśli sie nie mylę. A jeśli chodzi o traktory o jeszcze większych pojemnościach to miałeś na mysli pewnie JD serii 9030, Big bud (czy jakoś tam), STX Qadtracki i pochodne.(:


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

no bez przesady wystarczy nowy t-150k :P , a tak naprawde to mialem na mysli challangery.

cummins to poprostu legenda i chociazby z tego powodu chcialbym miec pojazd wyposazony w silnik tej marki :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

legendarny nie znaczy dobry...oczywiscie nie zawsze bo moze cumminis nie zszczedł nic z jakosci :P


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris017    1

A przecież MF 8480 też należy do tej czołówki... Tak jak i NH T8000 , fendt z serią 9 i John deere z serią 8030...


Nie ma lepszego od John deere-a :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik6920    43

John Deere 8530 jesy niezawodny (przynajmiej w pobliskim gospodarstwie)mają 1 szt. i cały czas haruje q nie wiedziałme nigdy gdy się wkopał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Jeżeli dba się o sprzęt to każdy będzie niezawodny. RPT przedstawiała przez jakiś czas ciągniki o przebiegu ponad 10tys mth. Wśród nich były traktory chłodzone powietrzem (Deutz Fahr czy Same). Trzeba po prostu dbać i tyle ;p


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas1616    3

Mamy na AF kilku użytkowników maszyn z serii 8030, myślę że warto sie ich spytać. ale uwazam ze są raczej zadowoleni ze swoich maszyn, niedaleko mnie pracuje John 8420 i bardzo dzielnie sobie radzi, wiec mysle ze jego nastepcy ( 8030 ) są równiez bardzo dobre, oczywiście to juz jest nowsza technologia więc porównać sie nie da za bardzo. A co do stylistyki to wedlug mnie najladniejszy ciągnik w klasie 200- 350 koni mechanicznych. Pozdrawiam :D


Robert jest the best

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morpheus    0

Na allegro znalazłem Jd 8430 z 2009r nowy z gwarancja itp za 498 800 zł netto a brutto pisało za 608 500zł, Normalnie masakra ten Vat. Różnica w cenie to około 118tys! Za tą kase można by było kupić nawet inny trkator. A orientuje się ktoś po ile stoi 8530? pytam z ciwkawości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek2208    0

John Deere 8530 680 000zł. Też jest na allegro.

 

A 8x30 to już stara wersja, zastąpili ją wersją 8R, a najmocniejszy 8345R ma 380km maksymalnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Morpheus    0

No to wiem że jest już nowa seria, ale o jej cene to wole nawet nie pytac bo pewnie tego 8345R oscyluje w granicach 700tys.

Na forum nie znalazłem żadnego tematu odnosnie tej nowej większej seri JD, to chyba nikt się nie obrazi jak tutaj zapytam o nią, interesuje mnie co tak włąściwie zmieniono w niej w stosunku do 8x30, oraz jeśli ktoswie jaką pojemność silnika posiada JD 8345R.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

ale chyba caly czas nie ma automatyki napedow :/ przynajmniej widzialem taki grzybek w kabinie, wiec to chyba blokada :lol:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

No ale w IMSie nie ma automatyki przedniego napędu? Raczej jest :lol: 12 funkcji można zaprogramować.

No chyba że chodzi Ci o blokadę mostów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

no o blokade tez.

poza tym uwrocia uwrociami, a automatyka przedniego napedu i blokady mostow rowniez powinna byc!!!


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

Ale chodzi Ci o automatyczne włączanie blokady w sekwencji na uwrociach? Bo ta automatyka to takie pojęcie bardzo szerokie i nie wiem czego ma dotyczyć.

Po zawróceniu włączasz przedni napęd, blokadę mostów i wszystko to może być włączane automatycznie. Grzybek jest do jednorazowego użycia, żeby nie szukać w menu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

czyli jest tak:

jak masz sekwencje uwroci to mozesz na czas uwroci wylaczyc blokade i naped automatycznie, po czym po wykonaniu samego uwrocia sie wlaczy, to jest ok.

 

tylko czy naped przedni/blokada tez sie wylacza w zaleznosci od katu obrotu kierownicy i/lub predkosci ciagnika??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez vegeta23
      Witam.
      Jestem nowym posiadaczem John Deere 6330 Premium ze skrzynią AutoQuad. Jest to mój pierwszy JD.
      Piszę z zapytaniem o to czym powinienem zająć się po zakupie. Ciągnik jest z 2009r i ma 6000mth.

      Oleje i filtry to wiadomo. Z tego co znalazłem na forum do wymiany mam
      Filtry:
      1. Filtr oleju
      2. Filtr hydrauliczny
      3. Filtr hydrauliczny skrzyni biegów
      4. Filtr paliwa wstępny
      5. Filtr paliwa
      6. Filtr powietrza główny
      7. Filtr powietrza bezpiecznik
      8. Filtr kabinowy x2
      Oleje:
      1. Olej silnikowy
      2. Olej hydrauliczny.
      3. Olej w skrzyni biegów
      4. Olej w zwolnicach
      5. Olej w mostach.

      Czy zgadzacie się z tymi pozycjami?
      Tutaj też moje pytania
      1. Czy olej w TLS się wymienia?
      2. Czy olej w skrzyni biegów i hydraulice jest ten sam i wlewany jednym wlewem czy są oddzielnie?
      3. Jakie oleje zastosować do danych podzespołów:
      - silnik
      - hydraulika
      - skrzynia biegów
      - zwolnice
      - mosty
      - TLS?
      4. Czy w grę wchodzą jedynie oryginalne oleje JD czy może możemy stosować zamienniki lub oleje innych producentów.
      5. To samo pytanie do filtrów. Czy zamienniki są wystarczające? Znalazłem na forum tę rozpiskę:


      Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc i proszę o wyrozumiałość. Jestem świeży w temacie JD i chciałbym zadbać o nowy nabytek jak najlepiej lecz może z zachowaniem rozsądnych kwot za części zamienne bo wiadomo że jak czasami sypną cenami z serwisu to aż się włos na głowie staję dęba.
      Pozdrawiam.
    • Przez zyz1o
      Witam kupiłem używanego 7930 wszystko pięknie ładnie tylko przy prędkości 20-28 na godz strasznie drzy ale jak jadę powyżej lub po nizej tych prędkości to jest spoko ktoś miał takie cuda ?
       
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez zyz1o
      witam tak jak w temacie mam dziwna sytuacje z siedzeniem active seat tzn spuszcze sobie powietrze zeby bylo nizej to zaraz powoli samo sie napompuje i tak w kolko jakies rady ??
    • Przez Dominik
      Witajcie drodzy koledzy miłośnicy rolniczej motoryzacji. Potrezebuje Waszej pomocy. Otóż przede mna zakup Johna Deera i mam poważny dylemat. Który wybrać...?? W dużej mierze używałbym go do transportu a poza tym do typowych upraw polowych. Myślałem o JD 6230. Co o tym myślicie?? Co ewentualnie możecie mi polecic. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.