Zaloguj się, aby obserwować  
bocianlask

Spusty/ korki oleju MF 6180

Polecane posty

bocianlask    3

Witam

Szukałem na forum lecz nie znalazłem odpowiedzi.

Chciałem Was zapytać gdzie znajdują się korki do spuszczenia oleju ze skrzyni. Na forum było podane, że są dwa lub trzy, ja zlokalizowałem jeden ( za prawym kołem na dole)

 

Gdzie są pozostałe?

 

Do oleju silnikowego jest jeden? -lewa strona silnika na środku

 

Proszę o odpowiedź, ponieważ czeka mnie wymiana olejów.

 

Na zdjęciach są cyferki:

 

1- filtr siatkowy hydrauliki?

2- korek spustowy oleju?

 

3 - drugi korek spustowy????

 

dsc01600w.th.jpg

dsc01599d.th.jpg

dsc01597na.th.jpg

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

są dwa korki zaznaczyłeś je na zdjęciach filtrów masz 3 puszka siatkowy i wkład do filtra od wspomagania. olej ze skrzyni spuszczasz z tych dwóch korków a 3 korek to od silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

pod numerem 1 masz filtr siatowy a korki to tak jak kolega napisal i tak jak masz zaznaczone czyli dwa na skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

Żebym dobrze zrozumiał drugi korek od oleju ze skrzyni to ten zaznaczony nr 3 na zdjęciu?

 

Dzięki bardzo za odpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocianlask    3

ja spuszczałem olej tylko z spustu nr 2 źle zrobiłem?? no i filtr siatkowy

Z tego co wyczytałem w innych tematach mógł nie zlecieć cały olej ze skrzyni.

 

Ile weszło Ci nowego oleju?

Książkowo podobno wchodzi 68l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Ciężko powiedzieć... te sprzęgło szarpie i nie chciałem iść w duże koszty wiec zrobiłem tak spuściłem olej z 5425 olej miał 1360mtg i filtry wiec ile było tam to jakieś 50l a do 5425 wlałem 60l nowego i wszedzie jest stan. Zrobiłem tak bo olej w 5425 miałem czarny smierdzacy i niewiadomo ile lat i ile godzin przepracował za granica. Mój olej nie był mieszany z innym był nawet czysty jak bedzie mi sprzęgło chodziło to kupie nowe filtry i oleje jak nie to sprzedam ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez losktos
      Pytanie głównie do posiadaczy Massey'ów serii 61XX, ale i posiadacze innych modeli mogą sie wypowiedzieć. Pytanie brzmi:
      Jak dokładnie działa wskaźnik temperatury płynu? Która kreska oznacza jaką temperaturę? I może bardziej ogólnie, jak w ogóle powinien się zachowywać wskaźnik?
      Jestem po wymianie obu termostatów. Płyn osiąga temperaturę około 80 C (mierzone termometrem w chłodnicy), termostaty się otwierają (chłodnica ciepła), wskazówka na wskaźniku dochodzi max do pierwszej kreski poza niebieskim polem (oczywiście przy jeździe bez obciążenia). Ogrzewanie w kabinie już po ok 10 minutach pracy ciągnika na postoju daje ciepłym powietrzem.
      Instrukcja działanie wskaźnika opisuje tak, że temperatura powinna się utrzymywać w zakresie zielonym (nie ma zielonego zakresu ale podejrzewam że jest to poprostu pole poza niebieskim do żółtego). Nasuwa się pytanie czy wskaźnik działa "nie liniowo"? Czyli np. pole niebieskie to temperatury do 70 C, kreski poza kolorami określają temperaturę od pierwszej kreski 80 do ostatniej np. 90, a pola żółte i czerwone to wyższe temperatury.
      Dodam tylko że przed czyszczeniem chłodnicy przy ciężkich pracach wskazówka dochodziła prawie do żółtego pola (z płynem nic się nie działo, ale trzeba było robić przerwy). Po czyszczeniu max połowa wskaźnika (i to nawet nie) a wystarczyło chwilę się zatrzymać na jałowych obrotach i spadała na niebieskie pole. W zimne dni np. przy transporcie trzeba było zasłaniać połowę chłodnicy żeby złapać przynajmniej koniec niebieskiego pola.
      W 3065 sprawa wygląda podobnie. Temperatura ciągle na polu czarno-zielonym niezależnie czy ma ciężko czy lekko. Jedynie przed otwarciem termostatu dojdzie do górnej granicy pola czarno-zielonego. Później utrzymuje się w połowie tego zakresu.
      Pytanie czy ten wskaźnik ma tak działać czy wariuje czujnik? Jak to wygląda u Was?
    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj