Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Lukas85

Claas Dominator przekładnia kątowa rury hydraulicznej

Polecane posty

Lukas85    14

Koledzy czy rozbierał ktoś z Was przekładnie katową rury wysypowej z claasa dominatora? Konkretnie chodzi mi o dominatora 96 ale w każdym budowa tej przekładni jest podobna. W katalogu nie ma jej rozłożonej na czesci a ja nie mam pojecia jak wyjąc z niej oś. Moze ktos spotkał się z takim problemem?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    14

Tryby sa ok ale posypało sie jedno z łożysk. Problem w tym ze nie wiadomo jak wyjać wałek przekladni bo tryby są katowe i zapierają o siebie nie pozwalając na wyjęcie wałka


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Peron    19

Zeby to zrobić, to musisz wyjąć całą przedkładnie, sam tego nie zrobisz, potrzeba kogoś do pomocy, to nie jest trudne. Wymień od razu tryby. Trzeba odkręcić od środka zbiornika śruby, odkręcić obudowe łożyska na końcu rury wysypowej i lekko wypchnąc ślimak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

ja to robilem ale do konca nie pamietam...

ale to chyba bylo tak

rozkrecasz oborowe na pol wyjmujesz szczypcami pierscien dystansowy i wybijasz walek na zewnatrz tak aby zebatka zostala w srodku. jak sie pomylilem to prosze o poprawe :P

 

ps taka sama przekladnie masz w zbiorniku na tej zmijce co niesie pszenice od przenosnika ziarnowego. lepiej ja nasmaruj bo mi padla bo nie wiedzialem ze tam jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

moze troche inny kąt ale ta sama zasada i jak jej nie nasmarujesz to tez poleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    14

Przekładnia rozebrana,łożyska wymienione i wszystko pięknie działa :)


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez aress
      Witam.
      Temat trochę nie typowy ale może do rzeczy,
      posiadam dominatora 85 już od kilku lat z chederem o szer. roboczej 3.80m który moim skromnym zdaniem jest nie adekwatny do wydajności claasa a jakie kolwiek próby szybszej jazdy tą szerokością powodują nie równomierne podawanie zboża lub co gorsza awariami zespołu tnącego którego w tym roku mnie totalnie zdenerwowały, pęknięta kosa, urwany targaniec, ukręcony wałek napędu kosy, pęknięcia uchwytu mocowań wałka kosy,  więc postanowiłem na następny sezon kupić większy cheder.
      I teraz pytanie do użytkowników dominatora 85 jakim waszym zdaniem jest najlepsza szerokość robocza zespołu tnącego by wykorzystać w pełni wydajność claasa.
      użytkuję ktoś szerokość 5,10m takim claasem ? bardzo interesuje mnie twoje  zdanie jak oceniasz taką szerokość. 
       dodam że szerokość nie wpływa u mnie na dojazd do pola. 
      z góry dziękuje i pozdrawiam  
       
          
       





    • Przez Nazar23
      Witam.
      Wczoraj wracając z pola w pewnym momencie strzeliło mi coś i od tamtej pory nie mam hamulców. 
      Może orientuje się ktoś co to mogło być, oraz jak się wziąć za to wszystko.
    • Przez wij2323
      Witam. Mam taki problem że wyrzuciło mi olej ok 7 litrów z silnika perkins 6 . Nie poszła woda do oleju tylko po prostu wypchnęło taki pomarańczowy oring nasunięty na ośkę z lewej strony silnika , zaraz pod pompą wtryskową.  Nie wiem co to za element silnika , ale znajduje się pod pompą wtryskową.  Ma prostokątny kształt i wychodzi  z niego kilku centymetrowa ośka uszczelniona pomarańczowym oringiem. Ten oring wisiał lużno na końcu ośki i z tąd  poszedł olej. Co to jest za element silnika i dlaczego tam walnęło olejem. Po godzinie stygnięcia silnika miarka wskazywała zero oleju . Wcisnąłem palcami tą uszczelkę na swoje miejsce.  Dolałem jakieś 7 litrów i zjechałem do domu . W silniku nie słychać zadnych stuków , chodzi bez problemów.  Z góry dziękuję za pomoc.

       



















    • Przez NewVario
      WItam, po zakończeniu żniw rzepakowych, zdjąłem przystawkę i postanowiłem kosić pszenicę. W moim dominatorze stwierdziłem kilka awarii, a mianowicie:
      - nie docina mi kosa na bagnecie trójzębnym. Da się to jakoś wyregulować ? 
      - na włączonej młocarni zwiększam wiatr na 100 (max na skali) , a tu mi się pogarsza jakbym nie miał go wogole i leci kurz i duzo plew.
       
      Da się coś z tym zrobić ?
    • Przez Tobiasz912
      Witam, od jakiegos czasu jestem posiadaczem Claasa Ares 567ATZ z 2006r. Ostatnio zaczely pojawiac sie  2 bledy - 324 i 325. Skutkuje to tym ze nie mogę przechodzic miedzy zakresami ABCD. Bledy wyskakuja co jakis czas z reguly razem. Mruga tez kontrolka akumulatora z piorunem bez sygnalu dzwiekowego. Alternator sprawdzalem i jest sprawny. Ktos wie co oznaczaja te bledy i co w ogole jest grane ? Z gory dziekuje za pomoc. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.