Skocz do zawartości

Polecane posty

Lukasz89    0

Mam T6030, który ma przejechane 120h. W skrzyni występuję bardzo słyszalne stuki przy zmianie kierunku jazdy oraz przy ruszaniu z postoju ze sprzęgła. servis kalibrował skrzynie i mowił ze to standard w tych skrzyniach. Czy to jest normalne, żagraża to w jakiś sposób eksploatacji traktora? Może komuś udało się ten problem rozwiązać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    22

mógłbyś napisać chociaz jaką masz wersje 6030 albo skrzynie. u mnie słychać stuk z takim zgrzytnięciem tylko przy załączaniu 19 biegu a szarpniecie czasem przy 13 ale to bardzo rzadko zawsze kalibracja pomagagdy pojawi sie szarpanie stuków nigdy nie miałem a zrobiłem 600 mtg. Ostatnio slyszałem case i skrzynia strzelała jak armata a chodzi tylko

to chya odpowiednik range command był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszT6030    0

też mam ten problem,T6030 Delta skrzynia electro command 16*16. zauważyłem ze te stuki są zdecydowanie głośniejsze jak się ciągnik rozgrzeje ale wystepują tylko na niskich obrotach, gdy zmieniam kierunki jazdy przy obrotach powyzej 1600 to stuki nie występują i wszystko odbywa się płynnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rocco0987    22

to ja nigdy nie zmieniam kirunku jazdy przy takich wysokich obrotach, najlepiej mi sie zmienia przy 1300 -1200.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rutek22kret
      Witam wszystkich użytkowników:) Jestem nowy na forum ale liczę na wszą pomoc:) Posiadam MF 3060 o roku czasu i na koniec sezonu zapaliła mi się kontrolka od filtra skrzyni, okazało się że znajduje się w nim dużo opiłków takich mikroskopijnych, po wymianie oleju i filtra spokój był na dwa tygodnie a potem to samo i teraz już nie mogę nadążyć zmieniać filtrów. ogólnie wszystko działa tylko w ostatnim czasie zginęły hamulce nożne (ręczny jest) może wiecie co mu jest . Za dwa tygodnie jestem umówiony z mechanikiem ale czekam na waszą pomoc z góry dzięki Rutek
    • Przez slawuch
      Witam! Niedawno zakupiłem Massey 3060 z 91 roku maszyna wizualnie ok lecz gdy włączę przedni napęd to coś puka w tylnym moście i zauważyłem także iż przednie koła nie ciagna jak powinny a mianowicie kiedy maja opór to sie przestaja krecic ale jak maja lżej to widac jak by ciagły Czy cos tam w moście sie slizga czy przeskakuje.Prosze o wasze spostrzeżenia i ewentualne rady
    • Przez barteek1989
      czy można holowac bo poszla mi chyba pompa bo wogole nie daje cisnienia i nie mozna krecic wiec chcialbym podniesc przod i do przodu...
    • Przez Damian2807
      Mam w MF skrzynie Dynashift 32/32 i nie wchodzi w miej 4 bieg i żółw/zając.Przy próbie włączenia 4 słychać zgrzyt, a gdy się już włączy i puści sprzęgło wyskakuje. Ten problem pojawił się po powrocie od belowania.
    • Przez mariuszsz1lez
      Witam mam problem z moim mf3070 kupiłem go przed żniwami z czołówką do wożenia słomy pracował elegancko zrobił przeszło 100mtg od jakiegoś tygodnia gdy włączę światła mijania lub drogowe zaczyna palić się kontrolka od czujnika przepływu oleju hydraulicznego i jest wielki zgrzyt w skrzyni tak jakby przechodził na żółwia a jak cofam blokuje skrzynie.nadmieniam że bez włączonych świateł jest wszystko jeśli ktoś może pomóc proszę o wiadomość mariuszsz1lez&o2.pl
      z góry dzięki
×