Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam tak jak w temacie.

Pewnego razu zgasiłem normalnie ciagnik na biegu wsteczyn. Za kikla dni gdy chciałem nim ruszyc nie dało sie jechał do przodu jechał tylko do tyłu. znikły wszystki kontrolki od biegow i skrzyni shift tez nie swieca. nie da się przełaczyć przód tył. gdy przezucam biegi nie ma takiego pikania tylko tak jakby nic sie nie dzieje wie ktoś co to moze być badź ma dostepny schemat instalacji elektrycznej bo przeszukalem juz troche internetu i nie moge nic znalezc...

 

Prosze o Pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    189

Szukaj w elektryce i żaden filtr nic nie ma do tego, ze znikły kontrolki, być może doszło dp uszkodzenia wiązki , zaśniedziałą jakaś kostka lub szlak komputer trafił


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michalc355    100

Filtry lubią się zapychać dlatego nie ma reakcji po przełożeniu dzwigni a z tymi kontrolkami to jak kolega wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz rewers mechaniczny czy hydrauliczny? W przypadku hydraulicznego spróbuj wyczyścić filtr.

 

zbytnio sie nie zam na ciagnikach ale raczej mechaniczny bo musze wciskac sprzegło zeby załapał bieg

 

 

Szukaj w elektryce i żaden filtr nic nie ma do tego, ze znikły kontrolki, być może doszło dp uszkodzenia wiązki , zaśniedziałą jakaś kostka lub szlak komputer trafił

 

a jest jakas możliwośc sprawdzenia komputera? albo macie moze jakies schematy do elektyrki ?

Edytowano przez PatrykKozieja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze w tych wersjach nie ma rewersu elektro-hydraulicznego tylko jest MECHANICZNO-HYDRAULICZny.. :) Po 2 tak jak Mariusz wyżej napisał mogą być jakieś kostki zaśniedziałe.. A po trzecie przeczyść filtr w tej puszce bo może być zapchany, a kontrolka może ci nie pokazywać.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem roziwiazany okazało sie ze to instalacja. Jakas myszka wkradła sie i przegryzała kabelki... teraz juz jest wszytsko git ;) Dzieki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michh91
      Witam. Ile jest siłowników od tylnego TUZa?
    • Przez Cest
      Witam posiadam Mf 8110 moj problem polaga na niedziałajacym ,,Żólwiu" a dokladniej po przebiciu z zajaca na żółwia nie moge wrzucić żadnego biegu... (a na tablicy deski nie zapala sie kontrolka żółwia) natomiast gdy wracam do zajaca wszystko jest ok byc moze ktos z was mial taki problem i zna jakies sensowne wytlumaczenie czemu to nie dziala i co moglo sie stac no i przede wszszystkim jak to naprawic z gory dzieki 
    • Przez DamianKrawczyk
      Witam
      Mam problem w moim belarusie otóż nie mogę przerzucić wajchy na biegi polowe drogowe wchodzą ładnie ale gdy próbuje przełączyć na polowe nic tak jak by coś blokowało wajchę . Grzebałem przy tym troche i jak się śrubokrętem trochę ponagina to czasem wpadnie na polowe ale robię powrót na drogowe i to samo się dzieje wajcha stawia opór i nie daje się przerzucić .
      Spotkał się ktoś już z takim problemem ?bardzo prosił bym o pomoc pozdrawiam .
    • Przez chudy14145
      Witam.mam taki problem z zetorem 7211.w pewnym momencie przy orce zniknely biegi wsteczny 1 2.Mozna wrzucic jeden z tych biegow i po puszczeniu sprzegla ciagnik jest jakby na luzie dalej,na polowych i drogowych jest tak samo.sciagalem pokrywe skrzyni w kabinie i nie widac zeby ktores z ciegien bylo urwane.tryby tez nie wygladaja na zuzyte.nie bylo zadnych oznak awarii wczesniej zadnych zgrzytow itp.Ma ktos pomysl co sie moglo stac?od czego zaczac szukanie przyczyn awarii?
    • Przez bob124a
       
      witam mam problem z mf 3050 nie da sie wyłączyć przedniego napędu .Po skończonej robocie na polu próbowałem wyłączyć naped  ale sie nie dało wróciłem do domu zgasiłem ciągnik , zapłon a kontrolka od napędu cały czas swieci. wczoraj też robiłem w polu cały dzień i napęd  działa ale nadal nie da sie go wyłączyć zauważyłem też że nie da sie właczyć blokady i nie  świeci kontrolka od ciśnienia oleju a poza tym raczej wszystko działa .co może być? gdzie szukać usterki?  
      dzisiaj patrzyłem bezpieczniki sa wszystkie dobre, czujnik sprzęgła ok. stopu też jest dobry.włącznik napędu ok. byłem przy przełączniku to odpiołem komputer a ona nadal świeci. pod ciągnikiem niby wszyskie kable dobrze .Jeszcze tylko nie patrzyłem tych elektrozaworów bo nie wiem który to i nie wiem jak się za niego zabrać i czujnika ciśnienia oleju bo też nie wiem gdzie go szukać 
×