Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
jacek16031989

jak odpowietrzyc silnik 6 cylindw kombajnie international 431

Polecane posty

witam tak jak w temacie. Opisze w skrócie wcześniej wtryski lały zostały Oddane do regeneracji po złożeniu wszystkiego nie pali nawet dymku nie puszcza ustawione na 220 po luzowalem nakrętki na wtryskach ojciec kręcił jak lecialo paliwo zakręciłem i nic proszę o pomoc na pompie nie ma żadnej śrubki już nie wiem jak układ odpowietrzyc może ktoś miał już coś takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Obawiam sie ze pompa już swoje widziała i nie potrafi już wytworzyć takiego ciśnienia na jakie są ustawione wtryskiwacze. Spróbuj jeszcze uruchomić silnik na plaku, tylko że ostrożnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wtryski są ustawione jak org 220 atm. No to skoro mówisz że nie trzeba odpowietrzac bo jest paliwo to czemu nie pali

 

a co do plaka to już poszedł cały i nie chce się nawet kombajn odezwać tak samo samostart był dawany i nic już nie wiem co może byc myślę żeby zmniejszyć ciśnienie na wtryskach do 180 wtedy powinien złapać bo może pompą wyrobi ale nie jestem pewny czy to wina pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Dlatego że po prostu pompa nie dobija do tego ciśnienia i nie ma siły podnieśc iglicy wtryskiwacza daj pompe do regeneracji jeszcze


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ile może kosztować regeneracją takiej pompy bo jedn pompiaz mówił 1000 drugi 7 tysi i się przestraszyłem. A jak bym na wtryskach zmniejszył na 180 to powinien zapalić tylko będzie kopcil co nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj podgrzalem pompę opalarka i wsadziłem na 20 min ją w kolektor ssacy i zapalił po podaniu mu troszkę samostartu ale dymi delikatnie na biało co to może byc słaba pompa czy za duża dawka może też trochę dymi bo pewnie jest trochę zalany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Jak wlałeś w niego całego plaka to co w tym dziwnego że dymi na biało, niech pochodzi trochę spokojnie, a po kilku minutach zacznij mu dawać obroty, niech wykrztusi z siebie te pół litra plaka, i tak że w kosmos toto niepoleciało :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    39

Sory że nie napisałem od razu ale powinieneś odpuścić troche wtryskiwacze te 220 to za dużo na starą pompę. Myslę że te 180 to będzie ok a podgrzewanie pompy to zdecydowanie zły pomysł zwykle trzeba polewać zimną wodą żeby działała. A biały dym to napewno nie jest za duża dawka jakby była za duża to by był czarny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez antonio8
      Mam problem z odpowietrzeniem hamulców w Aresie 656. Cala sytuacja zaczela sie w momencie gdy podczepilem nowa przyczepe z hamulcami hydraulicznymi. Ciagnik i przyczepa hamuja tylko zdarza sie sytuacja ze raz na jakis czas poprostu hamulec nie zadziala. Wydaje mi sie ze wina lezy w odpowietrzeniu. Jeden mechanik mowil ze odpowietrza sie na pracujacym silniku i nie wciska sie hamulcow tylko luzuje odpowietrzniki. I ostatnio pojawil sie tez problem z olejem hydraulicznym bo zapalila sie kontrolka od temperatury oleju hydraulicznego. wydaje mi sie dziwna sytucja bo zapalila gdy ciagnalem pusta przyczepe. Przy pracach z plugiem czy agregatem uprawowo-siewnym nie palila sie wczesniej. Olej wymieniany w w tamtym roku czyli zrobione jakies 200mtg. Moze wina lezy w czujniku.
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez Marek293
      Czesc . mam okazję w dobrej cenie kupic johndeer'a  6400 z uszkodzonym silnikiem , w silniku jest dziura w bloku gdyz po remącie odkręcił się korbowod . Chciał bym was zapytac co o tym sądzicie . Dziura w bloku do zaspawania . prawdopodobnie  blok jest okej . Bardziej ucierpiał wał oraz kobowod .
      Ciagnik pracował w gospodarstwie jezdzil do konca skrzynia sprawna .wszystko działa takie mam zapewnienia . Tylko ten silnik .czy ktos  robił taki lub podobny silnik i moze cos na ten temat powiedziec . jak z częsciami   , z ceną . I ogulnie czy  warto sie w to bawic ? 
    • Przez PronarekP5
      Witam jak w temacie potrzebuje się dowiedzieć jak wyjąć albo rozebrać silnik zmiany obrotów nagarniacza, nie chce zmieniać obrotów, a chce wyjąć i zobaczyć czy działa na krótko albo co ciężko idzie by naprawić, pomóżcie jak się dobrać bo odkrecilem to to wydawało się że go trzyma i nie chciało się to rozejsc a nie chce siła by czegoś nie zniszczyć. Pozdrawiam i myślę że ktoś pomoże bo żniwa tuż tuż...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.