mataxenon

Termostat Ursus 914/1014

Polecane posty

mataxenon    19

witam. mam następujący niecodzienny problem. mianowicie jak odpale ciągnik to rozgrzewa się do 80 stopni i tak trzymie, ale jak rusze w trase i trzymam tak 1800 obr. to spadnie do 60 stopni, a jak jade szybciej tak 2100-2200 obr. to spada do 40- 45 stopni. termostat wyjąłem sprawdziłem i niby jest dobry. więc zielonego pojęcia nie mam co to jest ? może ktoś miał podobny problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    5

Sprawdź tak: rozgrzej go do tych 80 stopni i złap za węże od chłodnicy i zobacz jakie są, przy takiej temperaturze powinny być mięciutkie. Później gdzieś się przejedź na wysokich obrotach takich jak podałeś i jak temp. spadnie do tych ok 50 stopni to złap drugi raz za węża i zobacz czy będzie różnica. Jeśli zegar poprawnie pokazuje to powinna być. Jeszcze jedno, w jakich temperaturach jeździłeś ? Nie masz czasem szybkiej skrzyni ? Może po prostu musisz przysłaniać chłodnice bo się wychładza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mataxenon    19

a co te węże mogą mieć wspólnego bo nie wiem?. chłodnice miałem zimą i zresztą teraz jeszcze też, jest tak uszczelniona że powinien się prędzej zagotować a tu nic, zegar pokazuje dobrze na bank :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Niepokoi mnie stwierdzenie niby sprawny, wrzucasz termostat do wody i grzejesz i przy temp ok. 70 st.C powinien zacząć się otwierać. i ok 80 powinien być otwarty na max.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki82    31

Dzisiaj po południu wymieniałem u swojego 1014 termostat po odkręceniu śrubek i podniesieniu patrzę a tu uszczelka. Rozerwła się, zdarłem resztę a przy montażu wycięłem z cieniutkiej tektury nową. Niestety po zalaniu chłodnicy zdrowo kapało.

Czy można taką uszczelkę dokupić czy ratować się samym silikonem czerwonym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mataxenon    19

no i tak jest przy 80-90 stopni jest całkowicie otwarty, później z czasem spadku temp zamyka się wiec jest dobry :) . ja zawsze daje uszczelka + silikon 300 st C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson79    1

witam. mam następujący niecodzienny problem. mianowicie jak odpale ciągnik to rozgrzewa się do 80 stopni i tak trzymie, ale jak rusze w trase i trzymam tak 1800 obr. to spadnie do 60 stopni, a jak jade szybciej tak 2100-2200 obr. to spada do 40- 45 stopni. termostat wyjąłem sprawdziłem i niby jest dobry. więc zielonego pojęcia nie mam co to jest ? może ktoś miał podobny problem.

Sprawdz teromstat w garnku ale z termometrem i jak będzie nie tak to wymień na nowy, ale nowego też sprawdz bo te nowe termostaty to .............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mataxenon    19

ja sprawdziłem podgrzałem wode i zalałem go i sie otworzył. ale co by to miało wspólnego że na obrotach spada temp ? bo ktoś mi też mówił że to może być uszczelka pod głowicą ale nie wiem czy to możliwe >>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Możliwe że za wcześnie się otwiera...Jaką temperaturę miała woda jaką zalałeś termostat?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak masz dziurkę odpowietrzającą w termostacie powiększoną to nic dziwnego.Powinna być średnio 2 mm a ty może masz 4 mm i tak się dzieje że woda ma obieg cały czas a wiatrak schładza przy wyższych obrotach ale w polu powinno być normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Możesz zalutować i zrobić bardzo malutką wiertłem 1 mm bo będziesz miał problem z odpowietrzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
witam. mam następujący niecodzienny problem. mianowicie jak odpale ciągnik to rozgrzewa się do 80 stopni i tak trzymie, ale jak rusze w trase i trzymam tak 1800 obr. to spadnie do 60 stopni, a jak jade szybciej tak 2100-2200 obr. to spada do 40- 45 stopni. termostat wyjąłem sprawdziłem i niby jest dobry. więc zielonego pojęcia nie mam co to jest ? może ktoś miał podobny problem.

rozumiem że wskaźnik temperatury masz dobry. Na termostacie jest napisane przy jakiej temperaturze się otwiera.

Nam wskazywał od 60 do 120 stopni, sprawdzenie masy na konsoli zegarów, wymiana termostatu, czujnika, kabla i nic. Wymiana wskaźnika rozwiązała problem.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Identyczny numer dział się w mojej c 360.Po zalutowaniu otworka i zrobienia wiertłem 1 mm otworka problem zniknął.Ale w w pracy w polu tego problemu nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki82    31

Nowa uszczelka, silikon czerwony i jest git. Po przejechaniu 3 km wskakukje temp. na 80 po czym delikatnie spada do 75.

Kupiłem oryginał Wahler 24zł przez neta, w sklepach same chińczyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Precel    0

Nowa uszczelka, silikon czerwony i jest git. Po przejechaniu 3 km wskakukje temp. na 80 po czym delikatnie spada do 75.

Kupiłem oryginał Wahler 24zł przez neta, w sklepach same chińczyki.

 

U nas w firmie handlujemy i Wahlerem i chińskimi. W sumie i jedne i drugie działają. Fakt, że takie supertanie działają niedługo, ale...

cena czyni cuda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj