Skocz do zawartości
mataxenon

Termostat Ursus 914/1014

Polecane posty

mataxenon    17

witam. mam następujący niecodzienny problem. mianowicie jak odpale ciągnik to rozgrzewa się do 80 stopni i tak trzymie, ale jak rusze w trase i trzymam tak 1800 obr. to spadnie do 60 stopni, a jak jade szybciej tak 2100-2200 obr. to spada do 40- 45 stopni. termostat wyjąłem sprawdziłem i niby jest dobry. więc zielonego pojęcia nie mam co to jest ? może ktoś miał podobny problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misio2614    1

Sprawdź tak: rozgrzej go do tych 80 stopni i złap za węże od chłodnicy i zobacz jakie są, przy takiej temperaturze powinny być mięciutkie. Później gdzieś się przejedź na wysokich obrotach takich jak podałeś i jak temp. spadnie do tych ok 50 stopni to złap drugi raz za węża i zobacz czy będzie różnica. Jeśli zegar poprawnie pokazuje to powinna być. Jeszcze jedno, w jakich temperaturach jeździłeś ? Nie masz czasem szybkiej skrzyni ? Może po prostu musisz przysłaniać chłodnice bo się wychładza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mataxenon    17

a co te węże mogą mieć wspólnego bo nie wiem?. chłodnice miałem zimą i zresztą teraz jeszcze też, jest tak uszczelniona że powinien się prędzej zagotować a tu nic, zegar pokazuje dobrze na bank :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    530

Niepokoi mnie stwierdzenie niby sprawny, wrzucasz termostat do wody i grzejesz i przy temp ok. 70 st.C powinien zacząć się otwierać. i ok 80 powinien być otwarty na max.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki82    9

Dzisiaj po południu wymieniałem u swojego 1014 termostat po odkręceniu śrubek i podniesieniu patrzę a tu uszczelka. Rozerwła się, zdarłem resztę a przy montażu wycięłem z cieniutkiej tektury nową. Niestety po zalaniu chłodnicy zdrowo kapało.

Czy można taką uszczelkę dokupić czy ratować się samym silikonem czerwonym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mataxenon    17

no i tak jest przy 80-90 stopni jest całkowicie otwarty, później z czasem spadku temp zamyka się wiec jest dobry :) . ja zawsze daje uszczelka + silikon 300 st C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson79    1

witam. mam następujący niecodzienny problem. mianowicie jak odpale ciągnik to rozgrzewa się do 80 stopni i tak trzymie, ale jak rusze w trase i trzymam tak 1800 obr. to spadnie do 60 stopni, a jak jade szybciej tak 2100-2200 obr. to spada do 40- 45 stopni. termostat wyjąłem sprawdziłem i niby jest dobry. więc zielonego pojęcia nie mam co to jest ? może ktoś miał podobny problem.

Sprawdz teromstat w garnku ale z termometrem i jak będzie nie tak to wymień na nowy, ale nowego też sprawdz bo te nowe termostaty to .............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mataxenon    17

ja sprawdziłem podgrzałem wode i zalałem go i sie otworzył. ale co by to miało wspólnego że na obrotach spada temp ? bo ktoś mi też mówił że to może być uszczelka pod głowicą ale nie wiem czy to możliwe >>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Możliwe że za wcześnie się otwiera...Jaką temperaturę miała woda jaką zalałeś termostat?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Jak masz dziurkę odpowietrzającą w termostacie powiększoną to nic dziwnego.Powinna być średnio 2 mm a ty może masz 4 mm i tak się dzieje że woda ma obieg cały czas a wiatrak schładza przy wyższych obrotach ale w polu powinno być normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Możesz zalutować i zrobić bardzo malutką wiertłem 1 mm bo będziesz miał problem z odpowietrzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    120
witam. mam następujący niecodzienny problem. mianowicie jak odpale ciągnik to rozgrzewa się do 80 stopni i tak trzymie, ale jak rusze w trase i trzymam tak 1800 obr. to spadnie do 60 stopni, a jak jade szybciej tak 2100-2200 obr. to spada do 40- 45 stopni. termostat wyjąłem sprawdziłem i niby jest dobry. więc zielonego pojęcia nie mam co to jest ? może ktoś miał podobny problem.

rozumiem że wskaźnik temperatury masz dobry. Na termostacie jest napisane przy jakiej temperaturze się otwiera.

Nam wskazywał od 60 do 120 stopni, sprawdzenie masy na konsoli zegarów, wymiana termostatu, czujnika, kabla i nic. Wymiana wskaźnika rozwiązała problem.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Identyczny numer dział się w mojej c 360.Po zalutowaniu otworka i zrobienia wiertłem 1 mm otworka problem zniknął.Ale w w pracy w polu tego problemu nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki82    9

Nowa uszczelka, silikon czerwony i jest git. Po przejechaniu 3 km wskakukje temp. na 80 po czym delikatnie spada do 75.

Kupiłem oryginał Wahler 24zł przez neta, w sklepach same chińczyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Precel    0

Nowa uszczelka, silikon czerwony i jest git. Po przejechaniu 3 km wskakukje temp. na 80 po czym delikatnie spada do 75.

Kupiłem oryginał Wahler 24zł przez neta, w sklepach same chińczyki.

 

U nas w firmie handlujemy i Wahlerem i chińskimi. W sumie i jedne i drugie działają. Fakt, że takie supertanie działają niedługo, ale...

cena czyni cuda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelkx
      Sprzedam Ursusa C-360. Ciągnik zarejestrowany i ubezpieczony. Cały rok garażowany
      Posiada kabinę, komplet zaczepów, komplet obciążników.
      Od 15 lat w jednych rękach, przez ostatnie kilka lat używany sporadycznie.
      CENA: 16 000zł
      Lokalizacja: Wola Przybysławska, powiat Lubelski
      Dodatkowo sprzedam rozsiewacz do nawozu KOS, wóz konny, przyczepkę drewnianą.




    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Co mogło się stać dzisiaj w moim Ursusie 2812 przy talerzowaniu,że zaczą kopcić na biało z bagnetu oleju,korka wlewu oleju, z odmu cieknie olej,z kolektro wydechowego  tego od 1 i 2 cylindra wyciekło troch gęstej oleistej mazi.
      Z  tłumnika totalnie i niemiłosiernie śmierdzi olejem.
      Ubuło ~0.5 litra oleju.
      Wcześniej nie kopcił z bagnetu na biało tylko troche z tłumnika olejem śmierdziało.
      Z tłumnika z pewnej odległośći widać siwy dym.
      Talerzowane było na 1H.
       
       
       
    • Przez swistak1983
      Witam,
      Mam problem z podnośnikiem po regeneracji. Po zakupie ciągnika problem był z podnośnikiem.
      Wymieniony został tłok, cylinder, zawór odcinający od pompy wspomagającej, rozdzielacz został zregenerowany w Tucholi, nowy tłok wspomagajacy. Problem z podnośnikiem pozostał
      Po zamontowaniu pojawił się następujący problem.
      1. Rozdzielacz działa jeśli chodzi o wyjścia zewnętrzne. Ciśnienie na wyjściach szybkozłoczy prawidłowe. Stąd zakładam że pompa jest ok.
      2. Zakładam że nowy tłok, cylinder i pierścienie są ok
      3. Zawór bezpieczeństwa tłoka jest raczej ok ( po zablokowaniu opuszczania na dławiku  maszyny nie opadają )
       
      A  w czym jest problem.
      Niestety nie wiem na których pozycjach jest regulacja siłowa, ciśnieniowa, pozycyjna i mieszana ( może ktoś podpowie) wiec próbuję wszystkich kolejno.
      Podnośnik podnosi na wszystkich pozycjach. Jedna na pierwszej od przodu podnosi bardzo powili a czasami wcale się nie zbiera.
      Na każdej pozycji po podniesieniu pługa 3 skibowego obrotowego po lekkim naciśnięciu na końcu pługa maszyna opada. To samo się dzieje sp na najechaniu na dziurę gdzie zawieszona maszyna zakołysze się ( opada do samego dołu jak już zacznie)
      Wygląda to tak trochę na problem z regulacją siłową. Natomiast dlaczego dzieje się to na wszystkich zakresach w szczególności na regulacji pozycyjnej nie powinno mieć na to wpływu.
       
      Będę wdzięczny za podpowiedzi.
       
       
    • Przez miles3147
      Witam. Jakie polecacie siedzenie do Ursusa 4514 kabina typ Komfort 07 Sokółka żeby pasowało bez żadnych przeróbek?
    • Przez janekpro
      Witam wszystkich jestem tu nowy, to mój pierwszy post jbc. 
      Mam ursusa 3512 i jak w temacie nie mam prądu tzn. nie ma ładowania, grzania na świecach, kierunków, wskaźnika paliwa a tak to wszystkie światła są i klakson też działa. Zepsuło się podczas montowania wiatraka 12v 1.2A no i zamontowałem, pokręcił się chwile i nagle przestał działać a za tym własnie poszły te rzeczy co wyżej wymieniłem. Zerknąłem do bezpieczników i niby wszystkie są dobra a nie działa. Proszę o waszą pomoc i sensowne odpowiedzi. Albo jak by ktoś miał opis bezpieczników to też bym prosił. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.