Skocz do zawartości
kriss17071989

Deutz-Fahr M620 163km Brak mocy?

Polecane posty

Witam serdecznie. Mam pytanie dotyczące mocy w tym oto modelu. Posiadam do tego ciągnika pług 4 skibowy Lemkena z przedpłużkami. Orka jest na głębokość okolo 18 cm a prędkość ok 8/9 km. Gdy wbijam 3 bieg i drugi pol bieg ciągnik momentami schodzi z obrotów bo ma ciężko. Czy to jest normalne ze maszyna co ma 163 km schodzi z obrotów zamiast mieszać kołami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel373    5

U mnie Agrotron130 rozpędza się do 10,5 km/h przy czteroskibowym Kvernelandzie lm100 45cm na korpus a głębokość ponad 20 cm , ale to też zalerzy od klasy ziemi bo u mnie to głównie 3 i 4 klasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawell21    43

przy tej mocy powinien rozniesc ten plug pewnie jest jakis problem z oprogranowaniem sterujacym silnikiem sasiad mial podobny problem tylko u niego ciągnik nawet sam pod górke nie chciał podjechać schodził z obrotow.Serwis przyjechał i stwierdzil ze to wada fabryczna silnika i został wymieniony na gwarancji .Tylko to był k620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adas323    2

Z doświadczenia wiem, że 3 bieg i tym bardziej na półbiegu M raczej nie jest odpowiednim do orki chyba, że w skrajnych przypadkach gdy ziemia jest bardzo lekka. Ja orając 4 skibowym kvernelandem em100 jeżdzę 2, półbieg H i S i w tym wypadku można rozwinąć prędkość ponad 10km/h. Raczej żle dobierasz bieg dlatego może być problem. pawell21 Ty chyba nie wiesz jakie są warunki glebowe, w życiu ciągnik 160KM nie rozniesie dobrego pługa 4 skibowego w normalnych warunkach... i model k620 nie istnieje, prędzej k610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Znajomy ma pług Kvernelanda bez przedpłużków 5 skibowy i również posiada Deutza M620. Mówi ze jego to fruwa z tą piątka (na tych samych biegach i półbiegach) i teraz się tak zastanawiam czy te przedpłużki stawiają aż tak duży opór (większy niż pług 5 skibowy)?? Czy jest to możliwe?? Jesienią chce ściągnąć te przedpłużki i dokupić jeszcze jedna skibkę (4+1) i mam obawy ze będzie miał za ciężko z pługiem Lemken'a model to EuroOpal 7X... Klasa na której pracuje to w większości IV i troszkę III.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawell21    43

adas323 być może pomyliłem sie co do modelu w każdym bądz razie ma cos ok 160km i jest z seri k.Według mnie na tej klasie ziemi nie powino być wiekszego problemu z pretkością 10-12km/h.Jeszcze chciałem dodać ze po tej naprawie ciągnie 4+1 kvernelanda na 2-3 klasie i aż miło patrzeć jak popyla z predkośćą 12km/h

Edytowano przez pawell21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Od początku tak sobie kiepsko radzi? Weź go na hamownie i będzie wszystko jasne, jeżeli jest na gwarancji to dealer powinien Ci taki pomiar wykonać. Jeżeli stało się to nie dawno to obstawiałbym filtry/jakoś paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawell21    43

według ciebie agrotrony k nie maja wiecej niż 130km mozna z nich wycisnać nawet 170km przy odpowiednim oprogramowaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie wszystkie filtry zostały wymienione. Paliwo lane z Orlenu. Problem zgłosiłem do dilera który przyjechał i podłączył ciągnik do komputera. Wgrał mi poprawiony program silnika który nie zwiększa jego mocy tylko inaczej rozkłada moment obrotowy. Ciągnik faktycznie jest bardziej żwawy ale dalej ma ciężko z pługiem. Ponadto zauważyłem że kiedy jadę w jedna stronę maszyna jedzie jak szalona lecz kiedy jadę w druga stronę ma o wiele ciężej... Pług jest zawieszony na sztywno. Cięgna wyrównane... Gdzieś słyszałem że dolne cięgna maja być luźne żeby pług latał na boki (sam się prowadził). Czy tutaj leży przyczyna?? Już sam nie wiem a problem jest uporczywy bo pije dziad 100 zł na ha...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

To przyczyny trzeba szukać w ustawieniu pługa skoro na jedną stronę ma lekko a na drugą ciężko.

Co do blokady ramion na boki to masz rację, w orce powinny się one ruszać na boki swobodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

Tak jak napisał kris14, jeśli pług w jedną stronę idzie lekko a w drugą ciężko to ewidentnie jest źle ustawiony pług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

Kolego uzytkuje ten sam ciagnik i powiem ze na 3 biegi i 2 połbiegu ten ciagnik daje rade z pługiem UNI 4X48,ale jak dopne wał wahadłowy to juz zalezy od glebu i wilgotnosci.Gleby mam ciezkie 2i3klasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

U mnie agrotron 135 ciąga pług 4x48 i teraz z wałem wahadłowym 2m nie ma żadnego problemu na 3 M, 1650obr 8,5km/h na 3-4klasie, miejscami na cięższej i bardzo mokrej ziemi też nie było problemu. A na lżejszej to i 10km\h można było jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek01    1

a powiedz mi kolego o jakiej masie masz obciązniki z przodu ?

 

u mnie agrotron k610 pług uni tur 5skib 35cm zagonowy, na 2biegu M półbieg osiągał 1600 obr predkosc bodajze ok 6km na H juz obroty spadały bo miał ciezko - bez obciązenia z przodu klasa 4/5gleby i tez mam wątpliwosci co do 120km.. ale zobaczymy moze to brak dociązenia przodka..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Dociążenie z przodu zmniejszy poślizg ale nie spowoduje że na wyższym biegu uciągniesz pług :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

No właśnie za mały balast nie powoduje schodzenia z obrotów.

 

Wcześniej miałem bombe 730kg, jednego roku jak było bardzo mokro to zapiąłem na przód podwójnego cambela ok 1200kg i poślizgu nie było ale silnik zawsze ma taką samą moc.

Teraz wał wahadłowy mam ale nie wiem ile dokładnie waży ok 1000-1200kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek01    1

hmm no to bede musiał zwrócić uwagę w serwisie na to, c385 z tym samym pługiem 4skib chodziła az miło a to 40KM mocniejsze nie moze sobie poradzic z 5 :/

ja będe miec tone na przodzie,

 

szacunek za ten wahadłowy na Tuzie, rózne rzeczy o tym słyszałem, począwszy od łamania się ramion tuza sautera, oś tez nieźle dostaje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pabieda    0

Panowie zgłoście się do serwisu Deutz-Fahr. Polecam ROLMECH, ja u nich robiłem, nie było problemu. Mają kilka oddziałów. Mogą podmienić program. 10 minut roboty a efekt dużo lepszy. Miałem podobny problem w ciągniku Deutz-Fahr, załatwili szybko i bez filozofowania. Myślę, że dla każdego serwisu to żaden problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

według ciebie agrotrony k nie maja wiecej niż 130km mozna z nich wycisnać nawet 170km przy odpowiednim oprogramowaniu

 

fabrycznie seria K ma około 130 KM

wyciskanie z nich 170 to zabójstwo dla skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez macius11157
      Wiatm chciałbym sie dowiedzieć gdzie powinien byc podpięty ladowacz czolowy w deutzu dx 4.50 bo nie Bardzo wiem co przedni wlasciciel podpial go pod wyrownywacz cisnienia od hamulcow i nie da sie na hamulcu opuscic ladowacza raczej powinien byc podpiety pod.pompe ale gdzie dokładnie?
    • Przez Lolex123
      Witam . Jestem posiadaczem prasy walcowej Deutz fahr mp 121 , od pewnego momentu , sterownik od prasy przestał mi pokazywać czy komora maszyny jest już pełna , co może być tego przyczyną ?
    • Przez osibuhaj
      Witam mam problem z Deutz Agrofarm420 profilajne brak rewersu do tyłu a do przodu jest ok!Dodam jeszcze że olej wycieka pomiędzy silnikiem a skrzynią! 
    • Przez Karol123456
      Witam,
      Mam pytanie odnośnie poprawnego wyregulowania sprzęgła w ciągniku deutz dx85. Mianowicie, po wymianie tarczy oraz regulacji łapek zjechałem ciągnik. Okazało się, że aby ciągnik poprawnie wysprzęglał trzeba podciągnąć sprzęgło na maxa (a i tak sprzęgło "bierze" nisko). Moje pytanie: Czy w trakcie zużywania tarczy sprzęgło należy podciągać (w moim przypadku niemożliwe), czy popuszczać? A może jak tarcza będzie cieńsza to w moim przypadku w przyszłości nie będę mógł wysprzęglić?
    • Przez zimrex
      Witam serdecznie potrzebuje opinii o prasach deutz fahr dokładnie mi chodzi o ten model deutz fahr 4.60 mogą być również inne modele pisać wszystko co sądzicie o nich 
×