Skocz do zawartości
kriss17071989

Deutz-Fahr M620 163km Brak mocy?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam serdecznie. Mam pytanie dotyczące mocy w tym oto modelu. Posiadam do tego ciągnika pług 4 skibowy Lemkena z przedpłużkami. Orka jest na głębokość okolo 18 cm a prędkość ok 8/9 km. Gdy wbijam 3 bieg i drugi pol bieg ciągnik momentami schodzi z obrotów bo ma ciężko. Czy to jest normalne ze maszyna co ma 163 km schodzi z obrotów zamiast mieszać kołami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel373    5

U mnie Agrotron130 rozpędza się do 10,5 km/h przy czteroskibowym Kvernelandzie lm100 45cm na korpus a głębokość ponad 20 cm , ale to też zalerzy od klasy ziemi bo u mnie to głównie 3 i 4 klasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawell21    43

przy tej mocy powinien rozniesc ten plug pewnie jest jakis problem z oprogranowaniem sterujacym silnikiem sasiad mial podobny problem tylko u niego ciągnik nawet sam pod górke nie chciał podjechać schodził z obrotow.Serwis przyjechał i stwierdzil ze to wada fabryczna silnika i został wymieniony na gwarancji .Tylko to był k620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adas323    2

Z doświadczenia wiem, że 3 bieg i tym bardziej na półbiegu M raczej nie jest odpowiednim do orki chyba, że w skrajnych przypadkach gdy ziemia jest bardzo lekka. Ja orając 4 skibowym kvernelandem em100 jeżdzę 2, półbieg H i S i w tym wypadku można rozwinąć prędkość ponad 10km/h. Raczej żle dobierasz bieg dlatego może być problem. pawell21 Ty chyba nie wiesz jakie są warunki glebowe, w życiu ciągnik 160KM nie rozniesie dobrego pługa 4 skibowego w normalnych warunkach... i model k620 nie istnieje, prędzej k610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Znajomy ma pług Kvernelanda bez przedpłużków 5 skibowy i również posiada Deutza M620. Mówi ze jego to fruwa z tą piątka (na tych samych biegach i półbiegach) i teraz się tak zastanawiam czy te przedpłużki stawiają aż tak duży opór (większy niż pług 5 skibowy)?? Czy jest to możliwe?? Jesienią chce ściągnąć te przedpłużki i dokupić jeszcze jedna skibkę (4+1) i mam obawy ze będzie miał za ciężko z pługiem Lemken'a model to EuroOpal 7X... Klasa na której pracuje to w większości IV i troszkę III.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawell21    43

adas323 być może pomyliłem sie co do modelu w każdym bądz razie ma cos ok 160km i jest z seri k.Według mnie na tej klasie ziemi nie powino być wiekszego problemu z pretkością 10-12km/h.Jeszcze chciałem dodać ze po tej naprawie ciągnie 4+1 kvernelanda na 2-3 klasie i aż miło patrzeć jak popyla z predkośćą 12km/h

Edytowano przez pawell21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Od początku tak sobie kiepsko radzi? Weź go na hamownie i będzie wszystko jasne, jeżeli jest na gwarancji to dealer powinien Ci taki pomiar wykonać. Jeżeli stało się to nie dawno to obstawiałbym filtry/jakoś paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawell21    43

według ciebie agrotrony k nie maja wiecej niż 130km mozna z nich wycisnać nawet 170km przy odpowiednim oprogramowaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie wszystkie filtry zostały wymienione. Paliwo lane z Orlenu. Problem zgłosiłem do dilera który przyjechał i podłączył ciągnik do komputera. Wgrał mi poprawiony program silnika który nie zwiększa jego mocy tylko inaczej rozkłada moment obrotowy. Ciągnik faktycznie jest bardziej żwawy ale dalej ma ciężko z pługiem. Ponadto zauważyłem że kiedy jadę w jedna stronę maszyna jedzie jak szalona lecz kiedy jadę w druga stronę ma o wiele ciężej... Pług jest zawieszony na sztywno. Cięgna wyrównane... Gdzieś słyszałem że dolne cięgna maja być luźne żeby pług latał na boki (sam się prowadził). Czy tutaj leży przyczyna?? Już sam nie wiem a problem jest uporczywy bo pije dziad 100 zł na ha...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

To przyczyny trzeba szukać w ustawieniu pługa skoro na jedną stronę ma lekko a na drugą ciężko.

Co do blokady ramion na boki to masz rację, w orce powinny się one ruszać na boki swobodnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Tak jak napisał kris14, jeśli pług w jedną stronę idzie lekko a w drugą ciężko to ewidentnie jest źle ustawiony pług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek79    13

Kolego uzytkuje ten sam ciagnik i powiem ze na 3 biegi i 2 połbiegu ten ciagnik daje rade z pługiem UNI 4X48,ale jak dopne wał wahadłowy to juz zalezy od glebu i wilgotnosci.Gleby mam ciezkie 2i3klasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

U mnie agrotron 135 ciąga pług 4x48 i teraz z wałem wahadłowym 2m nie ma żadnego problemu na 3 M, 1650obr 8,5km/h na 3-4klasie, miejscami na cięższej i bardzo mokrej ziemi też nie było problemu. A na lżejszej to i 10km\h można było jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek01    1

a powiedz mi kolego o jakiej masie masz obciązniki z przodu ?

 

u mnie agrotron k610 pług uni tur 5skib 35cm zagonowy, na 2biegu M półbieg osiągał 1600 obr predkosc bodajze ok 6km na H juz obroty spadały bo miał ciezko - bez obciązenia z przodu klasa 4/5gleby i tez mam wątpliwosci co do 120km.. ale zobaczymy moze to brak dociązenia przodka..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Dociążenie z przodu zmniejszy poślizg ale nie spowoduje że na wyższym biegu uciągniesz pług :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

No właśnie za mały balast nie powoduje schodzenia z obrotów.

 

Wcześniej miałem bombe 730kg, jednego roku jak było bardzo mokro to zapiąłem na przód podwójnego cambela ok 1200kg i poślizgu nie było ale silnik zawsze ma taką samą moc.

Teraz wał wahadłowy mam ale nie wiem ile dokładnie waży ok 1000-1200kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek01    1

hmm no to bede musiał zwrócić uwagę w serwisie na to, c385 z tym samym pługiem 4skib chodziła az miło a to 40KM mocniejsze nie moze sobie poradzic z 5 :/

ja będe miec tone na przodzie,

 

szacunek za ten wahadłowy na Tuzie, rózne rzeczy o tym słyszałem, począwszy od łamania się ramion tuza sautera, oś tez nieźle dostaje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pabieda    0

Panowie zgłoście się do serwisu Deutz-Fahr. Polecam ROLMECH, ja u nich robiłem, nie było problemu. Mają kilka oddziałów. Mogą podmienić program. 10 minut roboty a efekt dużo lepszy. Miałem podobny problem w ciągniku Deutz-Fahr, załatwili szybko i bez filozofowania. Myślę, że dla każdego serwisu to żaden problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

według ciebie agrotrony k nie maja wiecej niż 130km mozna z nich wycisnać nawet 170km przy odpowiednim oprogramowaniu

 

fabrycznie seria K ma około 130 KM

wyciskanie z nich 170 to zabójstwo dla skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam pisze ponieważ  nie wiem jaki olej zalać do skrzyni na każdej stronie internetowej są inne dane dotyczące oleju  na jednej jest stou na innej utto tak samo z parametrami 10w30 ,10w40  jaki jest prawidłowy ?
    • Przez DEJWIT
      Witam jestem posiadaczem fendt 311 lsa. Chwale sobie jego komfort, zwrotnosc i spalanie. Jednak swoje najlepsze lata ma już za sobą i wymaga sporych nakładów aby dalej jakoś wmiare funkcjonował. I tu się zrodziła myśl czy nie wymienić na innego bardziej zadbanego 311 lub jeśli trafił y się to 312. Znajomy mechanik namawia mnie na coś ze stajni deutz. W oko mi wpadł agrostar 6.11. Jak ma się jego eksploatacja, koszty oraz awaryjność wstosunku do fendta? Szukam ciągnika za 55/60tys zł, ok 100-120km ale zależy mi na prostocie temu chciałbym ciągnik bez turbo (jeden już mam turbo i jakoś to do mnie nie przemawia) 
    • Przez kamil5421
      Witam. Moja sprawa przedstawia się tak . Posiadam tego  DF Agrofarm 410 GS z ładowaczem z 2011 r . i chcę go sprzedać i kupić coś innego na jego miejsce w przedziale  90-100 km. Powiedzcie mi co polecacie . od razu mówię nie chce DF . sam myślałem nad renault 110.54 lub jakiegoś Fendt'a . Ciągnik ma głównie pracować jako pomocniczy z ładowaczem , opryskiwacz itp ...  przy areale 70 ha łaki + orne .
      Domyślam się że znajdą sie osoby które beda pisać po hu* zmieniać nowy na stary :)) ... rozważę też propozycje i nowszych modeli ...

      A może ktoś też zainteresowany kupnem tego DF ( nigdy nie orał itp tylko pomocniczy ) 
       
    • Przez Michalcywka
      Witam mam problem z deutz Fahr m 610 ,brak prawego kierunkowskaza , po włączeniu awaryjnych też brak prawego .Może spotkał się ktoś z waz z takim problemem lub wie jak go rozwiązać ?
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, mam problem z hydrauliką w deutzu, zaczeło mi coś cykac pod kabina i teraz po około 5 min od uruchomienia silnika zaczyna przerywać hydraulika. Dodatkowo muszę wszystko uszczelniać bo co chwilę nowy wyciek na rurkach pod kabina . Stan oleju jest a nie stety hydraulika przerywa, proszę o pomoc 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.