Skocz do zawartości
maxx20

Kilka pytań z elektryką

Polecane posty

maxx20    2

Witam wiecie może gdzie znajduje się czujnik poziomu paliwa w renault 103-54 lub podobnych , wiecie może jak założyć linkę do drzwi i jeszcze jedno od czego są poszczególne kable przy kostce od obrotomierza i gdzir znajduje się czujnik obrotów silnika prosiłbym o zdjęcie alternatora i tego czujnika oraz kabli przy nim z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

obroty sa mierzone z alternatora

plywaki sa w zbiornikach, bo chyba masz dwa

do montazu linki zdejmij sobie boczek i dach, bedzie o wiele latwiej, jedzcze chyba bedziesz musial odkrecic caly ten plastik z raczka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

stiepan    0

A jak kabelki mają być podlaczone jest tylko jakby jeden pin do wsuwki ale jest ulamany. Po przylutowaniu kabelka do tego pinu a drugiego do czesci metalowej wskazówka się buja raz w lewo raz w prawo. Dlaczego?
Proszę o odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez BoNes
      Cześć jestem tu nowy.
      Wujek niedawno kupił Bizona Z056 z rozwalona cala instalacja elektryczna, niema w ogóle świateł i żadne czujniki nie działają,
      szukałem w internecie schematu instalacji elektrycznej ale znalazłem tylko do Bizona Z058 i z stad moje pytanie , czy ten schemat rożni się bardzo od modeli Z056 ? jeśli tak to w jakich miejscach, i czy warto robić nowa instalacje czy kupić gotowa ?
      Pozdrawiam.
      Słyszałem ze można zrobić ja na podstawie ursusa serii C-3xx, próbował ktoś ?
    • Przez Lambo23
      Witam
      Kupiłem ciągnik Fendt 308C z 2000r
    • Przez Damianursus30
      Witajcie! 
      Jestem szczęśliwym posiadaczem Zetora 7011
      Kupiłem go niedawno i mianowicie chciałbym dojść do ładu z zegarami.
      1. Obrotomierz dochodzi max do 500 obr i dalej nic. A później albo opada i nic,albo wskazówka skacze ale tylko w przedziale "0-500 ". Mth nie nabija. A z racji tego że napęd jak i licznik sporo kosztuje chciałbym żeby ktoś mi powiedział co mogę z tym zrobić.
      2.Wskaźnik paliwa nie działa. jak przekręcę kluczyk to poziom paliwa idzie od razu 4/4.. Kontrolka paliwa też nie działa
      3.Wskaźnik temperatury wody też nie działa.Wymieniony czujnik i to samo co w przypadku paliwa pokazuje od razu max.
       
      No i właśnie to co zepsuło mi się wczoraj czyli chciałem odpalić Zetora, coś pyknęło i włącznik przestał działać . Pali tylko na zwarcie, wciskam przycisk i nic ;c
       
      Potrzebuje waszej pomocy, ponieważ Zetora mam od niedawna i nie mam pojęcia za co się wziąć
       
      Z góry dzięki
    • Przez szpadel2012
      Witam, zakupiłem ostatnio przyczepę Claas Sprint 335. Problem wygląda następująco cały czas mam włączony posuw taśmy wyłączyć go moge tylko potencjometrem do regulacji szybkości posuwu (nie reaguje na przełącznik przód- tył nawet w neutralnym położeniu taśma sie przesuwa. Zdjąłem pokrywe sterownika i zauważyłem że jest wolne miejsce na jeszcze jeden moduł i przekaźnik. Mam pytanie czy powinny być tam 3 moduły czy tylko 2? I czy ten przekaźnik też powinien tam być? 

    • Przez karolPoPracy
      Cześć wszystkim ! 
       
      Ferdek 255, z którego na co dzień jestem bardzo zadowolony wymyślił sobie, że nie będzie pokazywał na wskaźnikach:
      - ilości paliwa 
      - temperatury
      - ładowania 
      i innych na desce rozdzielczej.
       
      Dodatkowo światła przednie przestały działać. 
       
      Działa:
      - światła stopu
      - pozycyjne na błotnikach
      - kontrolka długich świateł (ale światła już nie)
       
      Przejrzałem/Zrobiłem:
      - bezpieczniki
      - pobieżne oględziny wiązki
       
      Jestem drugim właścicielem ciągnika i od momentu zakupu nic przy nim nie było w temacie elektryki robione (mam go pół roku). Na początku wszystko grało, jakiś miesiąc temu zginęły światła drogowe i kierunki, ale obwiniłem przełącznik kierunków i zaśniedziałe styki przy klapie przedniej (tej ze światłami) - nie było kiedy dobrze zajrzeć, to się tym bardzo nie przejąłem.
       
      Jednak bez wskaźnika temperatury, paliwa, ładowania i kontrolki oleju to tak trochę w ciemno się jeździ.
       
      Proszę bardziej doświadczonych użytkowników o radę gdzie spojrzeć, które kabelki sprawdzić i podpowiedź gdzie szukać najczęstszych przyczyn wyżej opisanej awarii. Z góry dziękuję za każdy wartościowy komentarz.
       
      Pozdr,
×