Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
slajders25

Filtry hydrauliki w 6180

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
slajders25    11

Witam Jestem przed wymianą filtrów olejowych w 6180. Zlokalizowałem dwa za tylnym prawym kołem. Szukając ich nr. katalogowych napotkałem na pewien problem. Mianowicie z dużym filtrem problemu nie ma nr. kat. 3616579M2. Problem jest z tym cylindrycznym. Przeglądając katalog znalazłem to czyli 3615949M2 oraz to czyli 3618662M1. Pytanie jest czy to są te same filtry i który z nich właściwy ?? Przeszukując katalog natknąłem się też na to czyli 3714453M1 i nie wiem gdzie ten filtr się znajduje i od czego jest. Jeśli ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat to proszę o radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

wklad pionowy roznie mowia na niego dzisiaj kupowany HY 9319/2 280zl mialem gdzies zamiennik z Manna jutro napisze jak nie zapomne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Filtry kupione. Z tego co udało sie mi dowiedzieć to na tych zdjęciach są filtry hamulców hydraulicznych przyczepy (opcjonalne). Ja swój filtr dobrałem po długości kielicha bo ponoć są 160mm i 205mm. U mnie był ten 205mm. Olej też zalałem. Wg. innstrukcji powinno wejść 68L a weszło 60 mimo że spuszczony był z obu korków i filtr siatkowy też był czyszczony. Zalałem FUSCH 10W40 według instrukcji. I pojawił się problem. Do czasu jak się olej nie rozgrzeje to pali się kontrolka niskiego cieśnienia przekładni. Jak się nagrzeje to gaśnie ale jak dam powyżej 1500obr/min to znowu się zapala. Mechanik mi móił że to dlatego że olej zły zalałem. Poinien być 10W30. A ten jest za gęsty i przez filltr dobrze nie idzie. Ponoć jak się już trochę przerobi to problem zniknie. Na razie u mnie jest zbyt mokro żeby nim popracować ciężko w polu więc problem istnieje cały czas. Miał może ktoś podobny problem. Dodam że półbiegi, wspomaganie, napęd, WOM działa bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    125

Czym się kierowałeś że kupiłeś akurat taki olej, nie lepiej kupić dobry polski (tańszy) z Orlenu np, tu masz dobierarkę oleju i byś nie miał kłopotów a olej na pewno by nie był gorszy; http://www.orlenoil.pl/oleje/dobierz_olej.html ,weź rolnicze, na końcu ciągniki kołowe i znajdziesz całą paletę ciągników, i oleje do nich zalecane. Aż dziw bierze że jest tyle typów i modeli ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

Ja zalałem 10w30 Agro UTTO 218zł 20 litrów miałem zalany Total dynatrans MPV i miałem obawy ale nie ma sie co bać tylko zeby te normy spełniał co MF zaleca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Mam sąsiada który ma dwa fendy vario i mówi że do skomplikowanych skrzyń trzeba lać oleje z górnej półki. Raz na 1000mg można se pozwolić na lepszy olej. Mechanik mówi podobnie. Tyle że 10W40 to chyba nie był dobry pomysł. Ciekawe czy jak spuzczę ze 20L i doleję takim samym tyle że 10W30 to nic się nie stanie. A może tak jak mechanik mówi trzeba nim troche popracować w polu. okażae się za parę dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

A więc tak jak mechanik powiedział. Gdy się popracawało w polu to kontrolka niskiego ciśnienia w przekładni zgasła. Jak go rano zapalę to się zaświeci ale po niedługim czasie gaśnie. To jednak chyba wina oleju - za gęsty. Trzeba było lać 10W30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×