24damian24

Renault 110-54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PIOTREK79    1

 To wreszcie jak chcesz silnik elektryczny czy z womu napedzac? bo już sie gubie co i jak napisane masz dokładnie a z obrotami silnika elektrycznego to przez przekładnię pasową dobieresz obroty jakie chcesz.Pisałeś ze potrzebujesz około 600 na pompie wtedy najkozystniej dla pompy deszczowni tak? no to jeśli masz silnik el, z obrotami około 1450 to odpowiednio koła pasowe dobierasz lub dotaczasz tak aby zmniejszyć obroty do tych co są ci potrzebne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario1986    0

chce zrobić bezpośrednio silnik na wałek bez kuł pasowych,najkorzystniejsze ciśnienie pompa miała jak wałek miałem na tysiąc i tak 1100-1200 na silniku.Wiec chciałbym się dowiedzieć konkretnie ile przy 1100-1200 obrotów silnika jest na wom-ie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

Kolego najlepiej zrób tak jak ja wejdź na allegro i zamów sobie tachometr  do mierzenia prędkości obrotów 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Jaka to różnica 4 czy 6 , ja zalozylem do 4 cyl taką jak do mf 3cyl i działa, aby gwint pasował a  cena około 20zl  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Świeca bedzie pasowac napewno i z tego co wiem to bedzie świeca  ISKRA taka jak orginał. A kolega mario1986 czytał post wyzej ? przeciez pisałem jakie obroty powinien mieć a co do silnika elektrycznego bezpośrednio bedzie potrzebny dosyć spory podejrzewam a jeśli przez przekładnie to bedzie miał wiekszą moc.Ale to zalezy też od pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69
Napisano (edytowany)

Dziękuję.

A powiedzcie mi jak spuścić płyn z silnika i ile wchodzi w układ około 23L? Z której strony itd.

Może to proste ale nie widzę nigdzie korka (słabo patrzę).

 

Edytowano przez Nowy81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario1986    0

z prawej strony nad pompą hydrauliczną jest w bloku śruba jak sie nie myle to na 17-stke klucz,takze odkręć tą śrubę i na dole po prawej stronie przy chłodnicy ściągnij wąż jeśli nie masz żadnego kranika,ja tak u siebie spuszczałem


kolego suzuki18l to jak masz taki tachometr to może byś mi powiedział jakie obroty są na wałku,jak włączony na 1000 i przy obrotach silnika 1100-1200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

zapomniałem gdzie go wsadziłem, ale znalazłem, postaram się szybko pomierzyć , tylko ja mam renault 110 54 , 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52
Napisano (edytowany)

raczej tak , szybko to potrzebujesz ?

 

ale to chodzi ci tak średnio 1100 do 1200 , czy konkretnie jakie będą obroty na 1100 i konkretnie przy 1200 ?

 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

gwinty są uniwersalne, jest kilka rozmiarów, ale nie ze by jakiś ciągnik miał jakiś swój nietypowy, 

mario1986 dziś wieczorem będziesz miał obroty, chyba ze ciągnik nie odpali :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

od oleju powinien być taki sam jak w 360

 

od płynu zobacz jaki masz, bo były 1 i 2 pinowe

 

a propo płynu, kupisz 20l to powinno Ci zostać jeszcze na dolewkę

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

to tak 

przy obrotach 1100 wałek ma 495 obr/min 

a przy             1200 wałek ma 530 obr/min 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

A myslisz ze przy 1200 obr silnika miałby juz prawie max obr wałka? Oczywiste że wałek na 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    52

tak na 1000 przestawiłem, chyba cyklopa będę podczepiał pod renault , małe obroty a już ma te 500 , lekko gazu i fajnie powinno śmigać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy81    69

Wie może ktoś jakiego zamiennika użyć jako prawe lusterko od czego może pasować uchwyt? 110.54 TZ.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj