24damian24

Renault 110-54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nnamezis    0

przemysl czy nie lepiej kupic cos 133 lub 145 bo tez pare lat temu kupilem 110 ,54 mialem 30 ha teraz mam 50 i juz jest za maly za dlugo schodzi musze wymienic na wiekszy

 

renault do transportu jest cienki przynajmniej 110 bo jest ciezki a jak mu zapniesz z tylu ze 20 ton ladunku z przyczepami to trzeba troche powachlować pod gorki za mala moc tak ja uwazam....

 

Jeśli chodzi o transport to ładunki w granicach 6-12 t, przeważnie poniżej 10. Jeśli chodzi o te mocniejsze ciągniki też się zastanawiałem. Tylko obecnie jeśli ciągnik który będzie miał ok 100km nie będzie wykosrzystywany 100% swoich możliwości to po co kupować jeszcze większy. A jeżeli tak bym zwiększył gospodarstwo jak Ty, to wtedy można pomyśleć nad 155.54. a ten mniejszy wykoszystać do innych prac polowych (dlatego też zastanawiam się nad 103.54 bo takiego przy gospodarstwie ok 50 ha można wykorzystać przy opryskiwaaczu bądź rozsiewaczu, chociaż wiadomo troche za ciężki)

Oczywiście wszystko od stanu ciągnika jaki się trafi. Jak będe miał okazje kupić np. 120.54 w dobrym stanie i za dobre pieniądze to pewnie nie będe się zastanawiał czy wykorzystam jej możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

110 czy 120 to zadna roznica moim zdaniem jak uwazasz ja mam tez 90 34 to lzejszych prac na dugi rok kupie sobie 155 i tak 75.14 na waskich kolach do opryskow bo przy 90.34 mam szerokie opony a nie chce mi sie przekrecac za duzo roboty nie mam zamiaru kupowac nowych ciagnikow bo przy takiej gospodarce to sie nie oplaca a nowy nie oznacza ze bedzie chodzil bezawaryjnie co juz widzialem.... i z tego co widze to co robili wczesniej bylo o wiele lepsze a na pewno trwalsze bo nie oszczedzali na materiale....

poza tym stare reno sa tanie w naprawach i uzytkowaniu oleje itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nnamezis    0

110 czy 120 to zadna roznica moim zdaniem jak uwazasz ja mam tez 90 34 to lzejszych prac na dugi rok kupie sobie 155 i tak 75.14 na waskich kolach do opryskow bo przy 90.34 mam szerokie opony a nie chce mi sie przekrecac za duzo roboty nie mam zamiaru kupowac nowych ciagnikow bo przy takiej gospodarce to sie nie oplaca a nowy nie oznacza ze bedzie chodzil bezawaryjnie co juz widzialem.... i z tego co widze to co robili wczesniej bylo o wiele lepsze a na pewno trwalsze bo nie oszczedzali na materiale....

poza tym stare reno sa tanie w naprawach i uzytkowaniu oleje itd.

 

Zgadzam się z Tobą odnośnie z nowych ciągników. Kiedyś firmą produkującym np. ciągnik chodziło żeby zarobić TYLKO na jego sprzedaży, a teraz najpierw chcą zarobić na jego sprzedaży a potem na jego serwisie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

pewnie nie taki maly nie wiadomo co sie zepsulo jak rozkrecisz to bedziesz wiedzial a ile za taki ciagnik chce? bo te 75.12 nie sa drogie wiec musi byc pewnie tani? tryby mozesz dorobic albo dokupic czesci jest duzo na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaPro    1

Witam. A ja mam Renie 113.14.TX. moze duza i toporna, ale ma swaja mase i uciag, na polu radzi se jak laleczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

ciagniki renault z serii 14/54 sa dosc lekkie, waga takiej 6cyl. to ok. 5t, wiec kolego nie pisz ze jest ciezka, zgodze sie ze ciagnie niezle

 

co do skrzyni trudno powiedziec bez zdjecia pokrywy, moze tylko wodzik lub synchronizator, a moze trzeba robic cala, mysle ze remont calosci zamknie sie w 10tys.

 

a co do ciagnika na 25ha, przemysl kolego powaznie 133, roznice w cenie i spalaniu niewielkie, a bez problemu da rade nawet na 50ha, chyba ze trafisz jakas 120 na szerokich kapciach


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Znajomy dał za nią 12tyś silnik igiełka ale ta skrzynia to nie ciekawa, rewers zgrzyta i wyje na kazdym biegu a lewarki od biegów to jak szmaty latają. w mojej 110-54 to lewarki idealnie i rewers tak samo.Rozbierzemy to zobaczymy co tam sie dzieje. Budżet na remont to około 7-8 tyś z malowaniem. Tak na marginesie to we wszystkich renówkach ktore spotkałem w komisach to te lewarki od biegów to w kazdej rozchlapane a w ojca jest idealnie, czyżby regenerowane? przebieg 3200mth jak kupiona teraz 4700 po 7 latach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

panowie jak wyglada miarka oleju skrzyni biegow w serii .54, najlepiej modele 110-133 ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Jest metalowa i ma plastikowy uchwyt, na końcu ma 2 nacięcia, min i max :) A teraz poważnie o co dokładnie pytasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

dokladnie czy wyglada i jest w tym miejscu co w serii .14


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Jest pod lewymi drzwiami i tak samo wyglada jak w 14 ale nie wiem czy dlugosc ta sama. Jak cos to moge porównać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

kolejne pytanie, co jesli nie ma taj miarki ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

A jest wejście w skrzyni na miarkę??? Jeśli jest to na złom po nową albo samemu dorobić, tylko ustalić odpowiedni poziom i zrobić nacięcia na bagnecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

dobra troche mi sie rozjasnilo, ciagnik ma pneumatyke i z lewej strony jest jakis zawor sterujacy, pwenie ktos wywalil ta cala rurke bo przeszkadzala i zaslepil skrzynie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    635

koledzy chciałbym wymienić/dolać olej w przednim moście..

gdzie się go wlewa? i gdzie jest jakaś kontrolka stanu?

tak patrzyłem pobieżnie to nic mi do głowy nie przychodzi...

w przodzie wlewa się ilej do zwolnic i gdzieś jeszcze???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Panowie wczoraj pojawił się problem - pękła mi linka od sprzęgła ;[

Wieczorem ją wymontowałem i na allegro nie ma do reni 110.54 (kabina na sztywno) niby są podobne do tych

http://allegro.pl/linka-linki-sprzegla-ciagnik-renault-i4029596672.html

http://allegro.pl/linka-sprzegla-renault-ceres-7700045792-i3998729103.html

ale nie ma do 110.54 z kabiną bez amortyzacji.

Mam do was prośbę - ma ktoś katalog aby podać nr linki?? Gdyby gościu nie maił katalogu to nie chcę wysyłać kilka razy i przymierzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Różnica powinna być pomiędzy kabinami stałymi a amortyzowanymi, te długości według mojej starej się nie zgadzają.

Ja pochodzę z okolic Krakowa po zachodniej jego stronie. Nie dam za linkę ponad 3-ech stów, słyszałem że w krakowie też zakówają linki. Jak nie dostanę u gościa z allegro takiej linki to będę szukał zaklinacza linek (bo nie wiem gdzie jeszcze przez internet kupię), najgorsze że ciągnik stać nie może ;) (dobrze że chociaż robotę deszcz przerwał).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj