24damian24

Renault 110-54

Polecane posty

Harnas88    12

Jak kupiłem ten ciągnik to tam było wogóle na kosmacone. Musiałem samemu dorabiać niektóre elementy cięgiełek podnośnika i tak naprawde ten podnośnik nie działa jeszcze tak jak powinien do końca a ten element o ktory pytam wcale nie działa. Jak ktoś z kolegów kiedyś bedzie miał podniesioną pokrywe to prosił bym o zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Koledzy pilne pytanie, może dział mało trafiony ale tutaj miałem pierwsze skojarzenie. Czy 110.54 pociągnie 4 obrotówa z pojedynczym wałem campbella pierścienie 90cm? Mam na oku taki wał wygląda bardzo solidnie i właśnie się zastanawiam czy da radę...

Ziemia 3-4 klasa bez gorek.

Edytowano przez panczo1922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

napewno pociągnie z tym wałem bo renówka uciąg ma dobry ale wolniej bo 100 kucyków to trochę mało moim zdaniem do samego pługa powinno być więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Uciągnąć powinna, jak ma jeszcze obciążniki na przód to waga będzie dobra. Zresztą renówki 120 czy nawet 145 są niewiele większe od 110. Zawsze możesz założyć szersze opony. Lecz jedno jest pewne że rekordu prędkości w oraniu się tym nie pobije.

Sam mam zamiar w przyszłości do swojej 110 zakupić lekką 4 obrotową.

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

To w takim razie jutro biorę ten wał i zabieram się za orke pod rzepak. Tak sobie właśnie pomyślałem że w zeszłym roku miałem pożyczony pług od sąsiada 5x45 i latał w tym aż miło to teraz 4x40 w obrocie plus wał również powinna dac radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Dzisiaj podczas jazdy nagle przestał mi działać panel z kontrolkami... Tzn nie palą się żadne lampki i wskaźniki a obrotomierz działa ledwo ledwo z impulsów od alternatora... Nagle załączył się przedni napęd... Czyli tak jakby nie było prądu w ciagniku... Ale odpalić go mogę... co to może być? Bezpieczniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

alternator może padł , pasek się ślizga , lub instalacja alternator - ciągnik straciła łączność. przyłóż miernik na bieguny od aku i zobacz czy po zapaleniu będzie ładowanie jak nie to trza szukać, po kolei :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

albo jakiś przekaźnik. u mnie jak dioda w alternatorze była padnięta i nie ładował dobrze to wszystko normalnie działało tylko akumulator mi rozładowało i nowy musiałem kupić :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Ale kolega napisał ze pali normalnie a więc ładowanie jest oki. Sprawdź masę między kabiną a podwoziem

Edytowano przez Harnas88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Tylko że to nie był jakiś długotrwały proces że coraz gorzej coś działało tylko nagle trach i wszystko zgasło a przedni napęd się sam załączył ( wiem to bo akurat jechałem przez zaspy śnieżne na wyłączonym przodzie i nagle zaczął ciągnąć a na pulpicie wszystko zgasło)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Przedni napęd włącza sie poprzez zanik napięcia na elektrozaworze. Sprawdź jeszcze stacyjkę, ale raczej obstawił bym na masę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

mam pytanie odnosnie pompy czy mozna wymienic jedna sekcje tylko od wspomagania? mam podwojna pompe jedna sekcja podpieta pod wspomaganie druga pod hyraulike troche mi sie ciezko kreci jak sie dobrze rozgrzeje obawiam sie ze moze nie wylaczac przedniego napedu takie mam wrażenie poniewaz naped jest na guzik

ktos moze wymienial?cos podpowie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Kolego @mały00 nie wymienisz jednej sekcji ponieważ nie są w sprzrdaży, jak ja u siebie wymieniałem to mi powiedzieli że one są połączone ze sobą wspólnym kanałem dolotowym i nie można kupić ich osobno :( Jedynie jakąś używkę i samemu kombinować, tylko czy warto <_< ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nnamezis    0

Panowie zamierzam kupić ciągnik Renault jeszcze dokładnie nie wiem jaki model, ale oglądając kilka egzemplarzy zauważyłem duże róznice w skrzyniach biegów. Chodzi głównie o roczniki starsze od 95 i młodsze. Troche jestem zielony w tych sprawach i próbuje się dowiedzieć kilku informacji.

Mam pytanie do użytkowników tych ciągników jeśli chodzi o rewers. Czym się różni jeden od drugiego na zdjęciach poniżej? Który bardziej awaryjny?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4b6ada572ec33cd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95a909a5025f41a0.html

 

Chodzi mi o Renówke z serii .54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Pierwszy to jest rewers elektrohydrauliczny... Czyli zmiana kierunku jazdy odbywa się przy pomocy elektryki wespół z hydraulika... Elektrozawór steruje w która stronę ma odbywać się jazda... Chyba jeśli się nie mylę odbywa się to bez użycia sprzęgła... Ciągniki które maja taki rewers zazwyczaj mają skrzynie 24/8 czyli 8 biegów w przód i do tego 3 biegi pod obciążeniem...

Drugą wersję rewersu posiadam osobiście czyli wersja mechaniczna... Kierunek jazdy zmienia się dźwignią która jest połączona ze skrzynia poprzez linki...

Ciągniki z takim rewersem najczęściej mają skrzynie 16/16 czyli 8 biegów głównych i do tego jeden półbieg przy użyciu sprzęgła...

Która bardziej awaryjna? Nie mnie to oceniać, ale ta pierwsza na pewno wygodniejsza,komfortowa i lepsza możliwość dobramia odpowiedniego przełożenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

zalezy do czego kolega potrzebuje uzywac, napewno wersja mechaniczna jest wytrzymalsza, natomiast wersje z elek. rewersem jest bardziej ekonomiczna. Przy pracy z turem czy np. przy ugniataniu kiszonki, wyobraz sobie ze przez caly dzien pracy musisz naciskac sprzeglo kilkaset razy natomiast z rewersem elek. mozesz go w o ogole nie naciskac. skrzynia biegow sa 2 rodzaji, 1. ciagniki od 1980do 85, skrzynia z 4 biegi i 3 grupy co łącznie daje 12 do przodu i 12 do tylu, ciagniki od 1985 wzwyż 4 biegi, 2 grupy, żółw i zając. czyli 16 do przodu i 16 do tyłu, od 91roku moga byc mechanicze tak jak pisalem 16/16 lub z polbiegami i elektrohydraulicznym rewersem, czyli 4 biegi, 2 grupy, plus 3 polbiegi zalaczane pod obciazeniem w dzwigni zminay biegow plus rewers elektrohydrauliczny ktory mozna uzywac bez naciskania sprzegla, oczywiscie najpierw ciagnik musi sie zatrzymac dopiero potem mozna ruszyc w odwrotym kierunku. Czym starszy ciagnik tym lepiej kupic wersje mechaniczna, bo wiadomo kable, sterowniki ... to nie jest wieczna sprawa. mysz przegryzie i masz problem. ciagniki z mechaniczna skrzynia, rewersem, podnosnikiem sa niezniszczalne, ewentualnie wymienisz synchronizator i jedziesz dalej. Moje zdanie biez mechanike, bedziesz spal spokojnie, jak chcesz wygody, rewersow szukaj ciagnika powyzej 2000r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kolego troche Cie poprawie, w 86r jeszcze montowano skrzynie 12/12

widzialem tez skrzynie 16/16 ale nie 4x2x2 a 4x4 w modelu 103.54


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nnamezis    0

Ciągnik będzie służył do transportu, uprawy (pług obracany, agregat uprawowy, głębosz, brona talerzowa) i ugniatania kiszonki (z ok 5 ha). Posiadam gospodarstwo ok 25 ha. Najbardziej mysle o modelach 103.54, 106.54 i 110.54.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

przemysl czy nie lepiej kupic cos 133 lub 145 bo tez pare lat temu kupilem 110 ,54 mialem 30 ha teraz mam 50 i juz jest za maly za dlugo schodzi musze wymienic na wiekszy

 

renault do transportu jest cienki przynajmniej 110 bo jest ciezki a jak mu zapniesz z tylu ze 20 ton ladunku z przyczepami to trzeba troche powachlować pod gorki za mala moc tak ja uwazam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj