24damian24

Renault 110-54

Polecane posty

24damian24    0

Witam koledzy posiadam Renault 110-54 i od jakiegos czasu mam z nią problem i nie mogę znaleźć przyczyny. Posiadam w niej silnik mwm d-226 i pompe lucas który głośno pracuje i słychać strasznie metaliczny dźwięk patrzyłem na rozrząd i wszystko wskazuje że jest dobrze. Co to może być przyczyną??

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

ZA wczesny kat wtrysku, najlepiej jak bys mial przefrezowane te dwa otwory przy pompie bo dolna jakis tam ruch ma, to wtedy sama pompą mozna troche regulować.(gora do siebie opozniasz )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24damian24    0

witam kolego a może ma ktoś schemat rozrządu do tej Renault 110-54 silnik mwm i jakie powinno być cisnienie na wtryskach bo jedni mówią że 205 a drudzy 185 i już sam nie wiem

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

przefrezowac tez mozna, ale mozna zrobic tak jak ta dolna sruba z jednej strony m8 a z drugiej m10 wkrecana w blok, wtedy masz tez pole manewru z pompą


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

a nie lepiej przestawić na kole zębatym? masz 3 śruby m8

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24damian24    0

Witajcie koledzy co chodzi o te ciśnienie na wtryskach to tak mam ustawione , a co chodzi o koło zębate też już to robiłem i zero pozytywnego efektu może się troszke uciszyło ten metaliczny dzwięk ale i straciła moc po niedzieli planuje jechać z tą pompą ale sam nie wiem gdzie wszyscy mówią że maja dane do lukasa a co się okazuje jest inaczęj .Może macie jakieś namiary na ustawienie tej pompy. dzięki za podpowiedzi ;)

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

U mnie też była głośna i dziwnie sie zapowietrzała. Zawiozłem do sprawdzenia, zapłaciłęm 200zł, gościu stwierdził ze pompa jest super. Po tym sprawdzeniu pompa chodziła chyba jeszcze tydzień i sie zatarła totalnie aż uszkodziła mi troche rozrząd:( Koszt naprawy samej pompy powiedzieli mi ze od 4 tyś bo jest zatarta i urwana. To kupiłem cały silnik za 3800:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Zapomniałem dodać ze ten co kupiłem był lekko rozmrożony temu taka cena ale mimo wszystko był do końca sprawny i w nominale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desper    0

Witam potrzebuje numery z tabliczki pompy wtryskowej z Renault 145-54 jesli ktos ma taki ciagnik prosiłbym o spisanie ich

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Zapytam tutaj... Koledzy krótko: czy w przystawce przedniego napędu która jest pod spodem i w skrzyni biegow jest ten sam olej? Mam na myśli czy jest to że sobą połączone czy jest może osobny wlew oleju do przystawki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2
Napisano (edytowany)

ten sam wlewasz tylko do skrzyni a przystawka się napełnia

Edytowano przez renault

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

Odświeżam temat:

Co to jest za czujnik w skrzyni z prawej str ciągnika patrząc od tyłu. Czujnik ten jest tak mniej więcej pod czujnikiem poziomu paliwa w dolnym baku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

W skrzyni popycha go wcięcie na wodziku, bodajże od grup. Czym steruje? Kable odłączone.... Zresztą wszystkie renie, które widziałem miały odłączony ten czujnik/styk. Przypuszczam, że blokada rozruchu, gdy ciągnik jest na biegu. Ruskie sprzęty też takowe miały, i żeśmy je odłączali....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

U mnie też działa:) I może i dobrze bo kiedyś sam sobie przez taką głupote że nie było takiego zabezpieczenia narobił bym sobie biedy... A więc lepiej jak jest i działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Też się zastanawiałem od czego on i wydawało mi się też że od blokady rozruchu i też odłączone kable :D


Renault jest Bogiem...Orka nałogiem...Jazda zabawą...Paliwo podstawą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

ja tez mam odłączone kable ale skoro jest to od blokady rozruchu to nie bedę sobie tym głowy zaprzątać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Powiedzcie od czego jest ta linka ktora idzie do pokrywy podnośnika? Steruje sie nią w kabinie przy blokadzie tylniego mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

od szybkosci reakcjii, jak dobrze pamietam

gdzies bylo o tym pisane juz


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Tą linką regulujesz szybkość podnoszenia. Jak ją wyciągniesz do góry to podnosi do połowy normalnie a póżniej bardzo powoli a w opuszczaniu nie ma znaczenia,przynajmniej tak jest u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj