Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

MF 255 nie moge go odpalic gdy jest zimno

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tomek12    42

Mam masseya fergusona 255 zalozylem nowy akumulator ladnie szybko kreci ale gdy jest zimno lub przymrozek ciezko go odpalic wydostaje sie tylko duzo z kominka Pomozcie! Co jest usterka???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5

A świecę żarową sprawdzałeś(strzela)? ..może zaworek przy filtrze paliwa się od niej zaciął..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5

Na początku weź odkręć przewód od świecy i zakręć rozrusznikiem i zobaczy czy tryska paliwo z niego.. a zawór jest przy filtrze paliwa. po przewodzie znajdziesz go ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

A w jakim stanie jest silnik? bo może być słabe sprężanie i też będzie kiepsko palił


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Wiadomo że w przymrozek jest ciężko zapalić mój 3512 to trzeba ze dwa razy zakręcić żeby zapalił ile razy musisz kręcić żeby zapalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wg mnie to nie świeca. Jak silnik jest w dobrym stanie to zapala bez grzania nawet na mrozie. Może wtryski leją, wtedy gorzej pali. No i sprężanie, jak nie ma kompresji to nawet ze świecą nie zapali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

dmuchnij suszarką do włosów do kolektora powietrza ciepłym powietrzem napewno odpali za pierwszym razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Właśnie kiedy ostatnio robiłeś remont rozrusznika mój wytrzymał 10lat i za wymianę szczotek łożyska dałem 80zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

już napisał że ładnie i szybko kręci


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek12    42

ale po odpaleniu jak jest zimny tosilnik nierowno pracuje jakby na jeden cylinder nie palil co jest tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Może chodzi na dwóch cylindrach mój też po odpaleniu nierówno pracuje ale to jest chwila i się obroty wyrównują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotereK    0

Sorki ;) Już się poprawiam @Kamyk514, coś mi się z netem pochrzaniło, bo mam radiówkę i musiał wysłać dwa razy.

Jeszcze raz sorki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

Skoro szybko kręci to raczej nie jest to rozrusznik. ;) U mnie w 330 jak wydostawał się dym to było to zapłon.Po jego ustawieniu nawet nie trzeba dużo kręcić z rana.

 

Mirasek nie pisz już tego posta bo jest zrobiony porządek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

No ja mam podobny problem w moim 4514 (kostrukcja przecież niemalże ta sama ;) ), no i wczoraj jak było -3, to zapalił bez większych problemów, ale dzisiaj jak w nocy było -10 a z rana jak próbowałem go odpalić -5 to nie chce wcale zapalić.

-Rozrusznik kręci jak zawsze [nie za szybko, ale zawsze przy tej prędkości zapalił]

-Paliwo dostaje się do świecy bez problemu

-Z tłumika wydostaje się siwy dym

-Nawet po podgrzaniu święcą, czy też ciepłym powietrzem z suszarki to nie chce zapalić, ciągle kręci i tak dymi [nie zależnie od dawki paliwa na pompie]

 

Czy coś może być z paliwem? Czy pompa do robienia? Bardzo mnie to zaskoczyło bo dzień wcześniej b. ładnie palił ;) .

Proszę o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj