Skocz do zawartości

Polecane posty

jerzy86    9

Witam ekspertów :)

Wymieniałem dzisiaj w moim JD 2140 (perkins) olej silnikowy i przy odkręcaniu filtra pojawił się mały problem. Filtr bardzo ciężko "szedł". Zawsze dokręcam go ręką, a dziś żeby odkręcić musiałem dość mocno kluczem ciągnąć, aż się śruba na której jest nakręcony poluzowała Na dodatek polał się z niego olej... nigdy nie leciał, filtr jest do góry dnem.

Miałem felerny filtr? Zapchał się czy co za cuda? Mam się martwić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

deere2140    21

Co ty gadasz John Deere produkował i produkuje swoje silniki.


Moja potęga : John Deere 2140 i Zetor 7211
John Deere...Niezawodność jest naszą Siłą
Nothing Runs Like a Deere and Zetor ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazpl    0

Jak uważasz że to Perkins to zrób zdjęcie tego silnika, bo inaczej nie uwierze. Po za tym masz tabliczkę na silniku z prawej strony? Jak tak to tam jest napisane kto jest producentem tego silnika i jaki to model. A silnik powinneś mieć 4239TL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    21

Jutro prześle ci fotkę !


Moja potęga : John Deere 2140 i Zetor 7211
John Deere...Niezawodność jest naszą Siłą
Nothing Runs Like a Deere and Zetor ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jerzy86    9

To nie ja tak uważam, ja się nie znam, tak mi powiedzieli w autoryzowanym serwisie jak się pytałem... chyba o pompę wtryskową. Też mnie zdziwili.

A odpowie mi ktoś na zadane pytanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deere2140    21

Oto dowód , że John Deere ma swoje serce .. :D

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d907f1dd23074fe.html


Moja potęga : John Deere 2140 i Zetor 7211
John Deere...Niezawodność jest naszą Siłą
Nothing Runs Like a Deere and Zetor ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mateuszm
      Witam, 
      Od niedawna jestem posiadaczem zetora 3320, mam problem z hydraulika zewnętrzną. Przy kiprowaniu przyczepy na z dolnego wyjścia wszystko pięknie działa, natomiast po podpięciu pod wyjście górne mogę podnieść przyczepę ale już nie mogę jej opuścić. Jeszcze mam pytanie od czego jest dekiel z prawej strony ciągnika obok zaczepu polowego.
      Z góry dziękuję za odp.
      Pozdrawiam.
    • Przez BenT
      Witam.
      Zakładał ktoś może zegar ciśnienia oleju do silnika mwm? interesował by mnie jakiś schemat i jaki gwint.
      Drugie moje pytanie odnośnie nawiewu. Na 1 i 2 biegu nawiew dmucha na 3 nic miał ktoś może z tym styczność?
    • Przez kuba17425
      WITAM 
      kupiłem filtr powietrza do ursusa c 330 m i nie wiem czy do u góry w tym grzybku ( to się chyba nazywa cylkon ) leje się olej ?
      wiem że na dole się leje ale ostatnio znajomy mi powiedział że u góry też się leje i nie wiem czy lać czy nie pomocy !
      a czy filtr orginalny różni się od podróbki bo orginał jest droższy o 100zł i jak wam się one sprawują 
      z góry dzięki za odpowiedz
    • Przez Rolnik11441
      Witam mam pytanie czy ktos mial taki problem w zetor forterra 11441 ze nie bylo wogole ciśnienia oleju?
    • Przez bubel500
      Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: 
      Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. 
      Pozdrawiam!
      Dodam tylko że  przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.