Skocz do zawartości

Polecane posty

ukasz    58

Mam silnik 7kW niegdyś pracujący przy śrutowniku. Silnik ten był podłączony w trójkąt i w takim układzie był uruchamiany co oczywiście powodowało ogromne spadki napięcia (pomijam aspekt prawny). Od kilkunastu lat silnik ten nie był używany i leżał sobie w suchym garażu. Chciałem go teraz użyć do rębaka do gałęzi jednak podłączając (na próbę na krótko) w trojką silnik uruchamia się nawet z podłączonym rębakiem, ale w gwiazdę wyrzuca bezpieczniki i nawet nie drgnie (bez pasków klinowych) Na silniku tabliczka jest zupełnie nieczytelna jedynie to 7kW udało mi się przeczytać. Czy jest możliwe żeby tak duży silnik nie był uruchamiany gwiazda trójką?Gdyby jakieś uzwojenie było uszkodzone to w trójkącie też były by problemy jak myśle


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    10

Myślę ze albo coś żle podłaczasz lub masz zamienione wyprowadzenia przy silniku, skoro w trókącie pracuje to w gwieździe tym bardziej, sprawdź wyprowadzenia w silniku, jak są uzwojenia wyprowadzone na zaciski


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Tylko jak mogą być źle wyprowadzone? Gdyby w gwieździe chodził a w trójkącie nie to rozumiem o co chodzi.

Podłączałem w taki sam sposób jak na schemacie poniżej

 

88999002.jpg

Edytowano przez ukasz

sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    10

Sprawdź jeszcze wyjścia uzwojeń czy są podpięte prawidłowo pod kostkę, czyli przejście powinno być między U1-U2, V2-V2, W3-W2 lub skos w 2 stronę czyli U1-V2dół, V2góra-W2, W3-U2

  • Like 1

agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Dzięki, faktycznie było namieszane w podłączeniu uzwojeń


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez szymi4512
      Witam. Chcialbym przeprowadzic w swoim MF 255 remont silnika, gdyz bierze juz za duzo oleju. Ma ponad 10tys mtg. Czy ktos przeprowadzał juz remont w swoim MF, jakie czesci wymienic bo znajomy mówil zeby wymienic tloki i pierscienie bo cylindry jak sie wymieni to juz koniec, bo takie fatalne czesci robią.. ile w tym prawdy? Jakiej firmy czesci zamówic?
      Z gory dzieki i pozdro;)
    • Przez Dawidcasejx1090u
      Witam mam dylemat, albowiem kończę robić remont w swoim case jx1090u z silnikiem iveco i nie wiem jak go docierać, może ktoś by mu podpowiedzial jak najlepiej by go dotrzeć żeby miał swą moc i wytrzymałość? W silniku było robione :
      -honowanie cylindrów z nowymi tłokami i pierscieniami robionymi nad wymiar 
      -polerowanie wału wraz z nowymi panewkami 
      -kompleksowa naprawa głowicy 
      -regeneracja turbosprężarki 
      -wymiana wtryskiwaczy oraz pompy oleju 
    • Przez ursus330d
      Witam zregenerowałem pompę paliwową od fergusona 165.Silnik pracuje ładnie nic się nie dzieje tylko lecz mam wrażenie ze przed remontem jeździł szybciej.Miało by to związek z pompą ??
    • Przez Wozny186
      Witam.
      Mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika.
      Kupiłem go kilka dni temu. 
      Chciałbym zrobić serwis olejowy. 
      Silnik zalałem już olejem Elf 10w40.
      Filtr paliwa wymieniony
      Teraz przyszedł czas na skrzynie.
      Jaki olej zalać do skrzyni?
      Ciągnik jest sprowadzony z Francji i brak informacji co i kiedy było lane.
      Ile litrów wchodzi do skrzyni?
      Z tego co się doczytywałem powinien być zalany UTTO 10w30
      Jakiej firmy polecacie olej?
      Oraz ile go wchodzi do skrzyni?
      Oraz mam jeszcze pytanie bo nie grzeją świece żarowe. Nie dochodzi do nich prąd. Kontrolka od świec również nie świeci. Gdzie szukać przyczyny? Bezpieczniki sprawdzone. Pewnie będzie gdzieś jakiś moduł czy przekaźnik ale gdzie tego szukać?
    • Przez ursus55
      Witam mam ursusa 1201 i ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowica, zabrałem sie już za dokręcanie 1 etap na 70Nm i jedna ze szpilek poprostu się wyrwała, mało tego okazało się że była ona już jako naprawcza M16, lecz gwint który został jest znikomy. Jak mam się uporać z tym problemem przecież nie bede kupował innego bloku bo poprostu mnie na to nie stać. Czy te sprężnki zdadzą egzamin? Wytrzymają one taki moment dokręcania? Czy może jakiś klej i gwintować? Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.