Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
marttinj23

kontrolka fendt 714 vario

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marttinj23    0

witam koledzy znajomemu zapala sie kontrolka o oznaczeniu w ksiażce obsugi o oznaczeniu zawory hydrauliczne(temperatura oleju ) podobno zapala się to mu na zimnym ciągniku czy to może byc spodowowane wyciekiem cieknie mu jakiś wąż pod ciagnikiem od ładowacza czołowego z góry dzięki za podpowiedz czy to może być spodowowane tym ze znajomy wlal zadużo oleju do hydrauliki i to wywałio tym weżem proszę o podpowiedz czy bez serwisu się nie obędzie podobno niedziala juz teraz hydraulika niemozna podniesc ładowacza >???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marttinj23    0

-- połączono --

 

sorki ze zakladam 2 taki sam temat ale podpowie ktoś zwłaszcza uzytkownicy ciągników fendt czemu się zapala na kontolka o tym oznaczeniu na pewno ktoś to wie:) co oznacz kontrolka o oznaczeniu Zawory hydrauliczne (temperatura oleju)

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    137

gdy jest za zimno na podworku to u mnie sie raz taka zapalila ale bylo -15. Może masz filtr zabity do zlacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

statek    137

u mnie serwis ten filtr wymienial z tylu zaraz za zlaczami jakby troche pod kabina

a drugi z przodu z prawej strony obok akumulatora

ale musisz zobaczyc w instrukcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Vhalior2
      witam. ostatnio mi sie zapala konrolka z wykrzyknikiem w moim labo 874 od czego ona jest? czy to znak ze konczy sie sprzeglo dodam ze poziom plynu hamulcowego w normie.

    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez Denis1997
      Witam. Koledzy pomóżcie mi !
      Mama problem, a dokładnie  nie mam pojęcia jak rozebrać zwrotnice. A bliżej przytaczając problem to jak zdemontować seger widoczny na zdjęciu ?
       


    • Przez pabloXSame90
      Witam Panowie potrzebuje pomocy. Zaświeciła mi sie ta kontrolka i kompletnie nie wiem od czego to może być. Proszę o szybką pomoc.
×