Skocz do zawartości
News
kubotam

Case 1056 xl - skrzynia biegów/problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kubotam    15

Ciągnik case 1056 jest z 1991 roku. Ma już ponad 7500 mth.

O tuż mam problem ... wyskakują biegi szosowe.

 

Jaka może być przyczyna ?

Ile może wynieść naprawa ?

Czy często zdarzają się takie awarie w tych modelach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    198

Ukodzenie skrzyni redukcyjnej to ich bolączka naprawa wiąae się z wydatkiem kilku tyś 3 a może nawet 7-8 tyś zapewne do wymiany koło i synchronizator jak nie wiesz jak to jest spory problem z rozpołowieniem ciągnika z reguły jak ludzoe dzwonią to rozchodzi się centymetr dwa i koniec


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    1

u mnie też czasami wyskakują biegi ale to jak ciągnik mocno podskoczy na wybojach więc myślę że to chyba nie jest problem jak myślicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JACK36    0

Witam.Czy rozpocząłeś już naprawę ,mam podobny problem w case 956 ,ciągnik rozebrany,gdzie najłatwiej kupić cześci jaki orientacyjny koszt naprawy?Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Pracuje nad identycznym problemem w case 956 xl. Otóż po rozpołowieniu traktora okazało się że nakrętka na górny walku jest poluźniona i nie dość że miały luz to jeszcze nie zazębiały się odpowiednio. Jest jeszcze opcja że na wodziku się trochę zmieniło ustawienie a co za tym idzie przesuwka nie odpowiednio będzie napaychac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    0

Witam, wyskakuje mi reduktor (zając) w case 1056xl 92r. Czy ktos to robil i czy moglby podpowiedziec jaki to moze byc mniejwiecej koszt i gdzie dostac czesci, czy idzie dostac nowe, czy szukac uzywanych po ogloszeniach? Dzieki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    198

nowy synchronizator ponad 10000 używka 2500-3500


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    489

I co, ciągnik w krzaki? Pytam z ciekawości, bo tez bralem pod uwagę tego case'a, ale odpuscilem.
W ogóle jest jakiś zachodni ciągnik z tych lat, w którym naprawa skrzyni nie zabija?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359
Napisano (edytowany)

Jak czasem czytam jakie ceny tu ludzie podają za części to po prostu myślę że są tu ludzie z innej planety albo nie podają ceny w złotówkach tylko w rublach. Ostatnio gdzieś tu problem z pompą był i też cenę ktoś wstawił jak za złoto tym czasem była ponad 10 razy niższa. Tak samo z tym synchronizatorem tu kompletny od 1500zł do 1800zł, a jak dobrze poszukać to i taniej raczej znajdzie. Ludzie sprawdźcie zanim coś komuś powiecie, a nie słyszeliście od brata szwagra matki syna o takiej cenie.  Nie które części są drogie zgadzam się ale bez przesady.

Edytowano przez corrado

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

No i? Nie chce mi się już dzwonić i pytać, a nawet szukać. Tu wychodzi tylko na jaw wiara wszystkich że do Zetora dostanie tanie części


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    0

Dlaczego naprawa nieoplacalna? Wyskakujacy reduktor to chyba nie koniec swiata, jakie czesci są do wymiany jesli wyskakuje ? Podkresle, ze nie wyskakuje ani zółw ani wsteczny tylko zając. A jesli chodzi o poszukanie uzywanych czesci na aukcjach lub dorobienie ? Jest taka szansa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    0

Ktoś wyżej pisał że nowy synchronizator 10000zl, właśnie rozpolowilem ciągnik, mam do wymiany przesowke, pierscien synchronizatora i kamienie. Cały synchro kosztuje 4400zl ale można kupić poszczególne jego części za około 1200zl każda. Więc nie wiem skąd bierzecie te części takie drogie, z rozpolowieniem też nie było większych problemów jak by co.

Oczywiście części oryginalne zf bo zamienników nie ma.

Mam tylko pytanie, czy regenerowal ktoś pompke w skrzyni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Verdi10    3

Oczywiście części oryginalne zf bo zamienników nie ma.

 

Części ZF? Z tego co się orientuję to 1056XL nie miał skrzyni ZF tylko firmową IHC, a po 85 roku Case International.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdzichu124    0

Musisz go rozpolowic na sprzegle i odbezpieczyc walek, i wtedy znow na pol. Zrobilem zajaca w tym ciagniku, nic nie wyskakuje i wcale nie duzy koszt. Pozdrawiam mechanikow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irekm1964    0

Części są drogie do tych skrzyń biegów tak jak pisał kolega wyżej synchro 1800zł to zetor a nie case i powiem też że rozbiórka tej skrzyni to nie taka prosta sprawa roboty mase.A i powiem że jedno łożysko orginalne na wałek ataku kosztuje 2200zł

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chmielo113    0

Witam. Jeżeli chodzi o skrzynie biegów jest to włoska skrzynia biegów graziano. Roboty owszem jest dużo żeby coś przy niej pogrzebać. Części też się zgadzam że są drogie. Ale nie taki kosmiczne jak tu ludzie piszą!!! Dużo części można kupić używanych na olx. Ja akurat jestem w trakcie remontu więc jakby co służę radą. A jeżeli chodzi o rozpolowienie skrzyń to przednia część trzeba ostro wywinąć do góry żeby mogła nam się całkiem rozejść.

Ps nowe synchro od zająca płaciłem 1900 i nie ma tu znaczenia że do Zetora kosztuje 1500...a za główne łożysko płaciłem 800 więc ludzie najpierw dzwońcie po sklepach a później straszcie ludzi cenami. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseihc    0

Czesc kolego chciałem ci sie zapytać gdzie kupowałeś ten synchronizator i czy poskładałeś już traktor był bym wdzieczny za pomoc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irekm1964    0

Do starszych z lat 80tych można poszukać używek ale jest ich jak na lekarstwo albo zazwyczaj są w takim stanie że szkoda wsadzać do skrzyni bo roboty jest naprawdę sporo.a co do zamienników to albo ich niema albo jakość bardzo słaba. podam przykład ostatnio robiłem jd 5400 wałek 1stopień plus tryb podwójny koszt w serwisie 8,400zł więc nie tanio a co najważniejsze było ich na magazynach 5szt na całym świecie na obecną chwilę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chmielo113    0
Dnia 14.06.2018 o 14:36, caseihc napisał:

Czesc kolego chciałem ci sie zapytać gdzie kupowałeś ten synchronizator i czy poskładałeś już traktor był bym wdzieczny za pomoc?

Ciągnik zrobiony...jeździ aczkolwiek jest problem z pompą podnośnika gdyz podnosi tylko na wysokich obrotach i nie wiem już czego się czepić. Przy wymianie synchronizatora warto wymienić też sprężynki które znajdują się w środku. Ja musiałem przez tą głupotę skrzynie jeszcze raz rozbierać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chmielo113    0
Napisano (edytowany)

Synchronizator kupiłem w Lwówku Śląskim za cenę coś koło 2000zl. Gościu co mi go sprzedawał jest konkretny i wszystko co potrzebujesz ci znajdzie. Jak trzeba to i parę dni szuka ale z kwiatkiem cię nie odprawi. A co do rozpolowienia skrzyni biegów. Jak już rozkręcimy i rozejdzie się nam na około 1cm-2cm to musimy przednią czesc skrzyni wywinąć do góry (praktycznie do 90stopni). Bo na wprost nie uda się nam jej rozpolowic . Numer jakby co podam na priv

Edytowano przez chmielo113

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez winkelried
      Witam!
      Ostatnio stalem sie posiadaczem case'a 685xl. Rocznik '87 4wd, wersja z mniejsza kabina.
      Jak to bywa z nowym traktorem nie rozgryzlem jeszcze wszystkiego dlatego prosilbym o pomoc (nie dysponuje instrukcja obslugi).
      Moje pytania to :
      1. Jak powinno sie go odpalac tzn, jak dziala swieca zarowa, czy powinno sie go odpalac przy wyciagnietym urzedzeniu do gaszenia (ten z napisem stop, pytam bo facet od ktorego kupilem tak mi powiedzial ale gdy ja sprobowalem go tak odpalic to nie wyszlo to najlepiej)
      2.prosze o objasnienie wszystkich wajch z prawej strony siedzenia.
      3.co sprawdza sie miarka znajdujaca sie z lewej strony na przeciwko sprzegla(w kabinie)?
      4. prosze o przydatne rady, spostrzezenia, opinie o tym ciagniku.
    • Przez damianklat
      Na co nalezy zwrucić uwage prze kupnie case 845 xl i jakie są plusy i minusy tego ciągnika
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.