Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
michael3377

Zetor proxima czy Deutz fahr agroplus ecoline?

Polecane posty

michael3377    0

Witam.Mam zamiar kupić Zetora proxime 80 4wd (100tyś) lub deutza agroplusa ecoline 315 (145tyś).Który z tych dwóch polecacie?Mam zamiar go wziąć na prow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wzioł deutz-a niedaleko mnie facet ma agroplusa z turem to fajny ciągniczek tylko że gabarytowo mały ale napewno lepszy niż zetor. A to będziesz składał na teraz na prow czy na ten co był dwa lata temu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    261

Różnica jest taka że Deutz przy Proxie to mały kogucik jest :) no i w 3 cyl- pomocnik niemal idealny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
H3ni0    25

Jesli chcesz ciągnik główny to zetor jeśli pomocnik deutz, zetor ma lepszy uciag i jest wiekszy gabarytowo.


KPZ "Zetor Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz0209    22

Ja na twoim miejscu skłaniałbym się ku zakupowi Zetora. Trochę większy jest ale to moim zdaniem zaleta gdyż można do niego podczepić większe maszyny, przy współpracy z TUREM nie traci zbyt łatwo stabilności, prosty w obsłudze, części w porównaniu do konkurenta są 10-krotnie tańsze, a poza tym Deutz-om zarzucają rolnicy że nie mają deklarowanej mocy w porównaniu do innych ciągników. Jest to prawdopodobnie spowodowane tym że moc jest podawana wg. innej normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez bartek4123
      Witam w zetorze 7340 po urywały mi się nity na głównym talerzu w mechanizmie roznicowym. Będę je zastępował śrubami. Tylko mam problem z wyciąganiem starych ucietych nitów jakieś rady? Ktoś już to wymienial? 
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
×