Skocz do zawartości
Niklas

VALTRA N 101 OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Polecane posty

Niklas    0

Witam Chce kupić ciągnik Valtra N 101 i nie mogę się zdecydować słyszałem rożne opinie nie wiem jak awaryjność spalanie itd zastanawiam się czy warto kupić ten model jeszcze z końcówki serii czy lepiej w podobnej kasie john deere 6330. Podobno valtra oszczędniejsza. I dodam , że ma to być główny ciągnik na moje 40ha. Interesują mnie opinie posiadaczy N 101 po ile mth mają nakręcone, jakie awarie, i spalanie. Dodam, że dealer i serwis mam jakieś 60km od siebie. Z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalin84    0

mam n82 a sasiad ma n101 razem kupowalismy tylko ze u niego jest to glowny ciagnik a u mnie pomocniczy obie maja po tysiac godzin i nic sie w nich nie dzieje spalanie silnikow sisu nie jest takie oszczedne jak to obiecuja dilerzy ale prawdopodobnie i jd spali to samo praca z prasa famarola z rotarem i nozami zaladunek transport to wychodzi tak kolo 7 litrow na godzine

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz szansę wziąć 101 to nawet się nie zastanawiaj i bierz,bo z tego co wiem to w marcu na polskę poszła ostatnia n111. Jako główny na 40 ha napewno sprawdzi się rewelacujnie. Z jakimi maszynami będzie pracowała? Posiadam 111 jeśli chodzi o spalanie to jestem bardzo zadowolony, ma dopiero 600h więc nie ma dużo . Valtra spali mniej jak JD bez wątpienia, i w tych samych pracach. Co do awarii, może lepiej nazwę to usterkami, na gwarancji zmienili pasek klinowy do napędu sprężarki powietrza - felerny pasek i wymienili czujnik temperatury cieczy silnika tuż przed końcem gwarancji. Serwisanci jeżdżą do mnie 93 km, za robociznę i dojazd biorą śmieszne pieniądze. Polecam!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Niklas    0

mam szanse wziąć n 101 hi tech ale na momencie bo to już ostatnie sztuki idą. Miał by on współpracować z takimi maszynami jak Samasz KDT 260, T088, TUR, prasa JD 590 rotor, pług obr 3 oraz transport. W wyposażeniu przedni TUZ i amortyzowana oś i kabina. A jakie opony wziąć jakie macie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

Mam Valtre 101 od niedawna i mam problem z montarzem gaśnicy w kabinie w standardowym miejscu jest zamontowane sterowanie ładowaczem czołowym, macie na to jakieś patenty? no i jeszcze taka mała czarna skrzynka gdzie najlepiej ja umocować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalin84    0

ja gasnice zamocowalem na tych samych srubach co sterowanie mozna po lewej zamocowac ale wtedy tak jakos zawadza przy wsiadaniu, a skrzynke najlepiej zamocowac na mocowaniu tura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

Jesze mam pewien problem mam zamontowany ładowacz quick Q56, gdy podnosze np. pług na tuz to przy kazdym skoku ramion przewody idące do rozdzielacza ładowacza wyraźnie szarpią i słychać wyraźny stuk pod kabina. spotkaliscie się z czyms takim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
madas_szab    2

Jesze mam pewien problem mam zamontowany ładowacz quick Q56, gdy podnosze np. pług na tuz to przy kazdym skoku ramion przewody idące do rozdzielacza ładowacza wyraźnie szarpią i słychać wyraźny stuk pod kabina. spotkaliscie się z czyms takim?

to normalka mam tak od 4 lat :D róznica ciśnień, przeskoki i pewnie w kierownicy to też czuć przy skręcaniu, jeśli ci to przeskadza wyłącz ostatnim pokrętełkiem od podnosnika kompresje i to ustąpi ale wtedy podnosnik będzie jak przy ursusie twardy i sztywny. dobra rada przyzwyczaj sie :D

 

mam n82 a sasiad ma n101 razem kupowalismy tylko ze u niego jest to glowny ciagnik a u mnie pomocniczy obie maja po tysiac godzin i nic sie w nich nie dzieje spalanie silnikow sisu nie jest takie oszczedne jak to obiecuja dilerzy ale prawdopodobnie i jd spali to samo praca z prasa famarola z rotarem i nozami zaladunek transport to wychodzi tak kolo 7 litrow na godzine

co masz na myśli mówiąc transport sprecyzuj jeśli możesz czy to jeżdzenei koło domuz przyczepą czy wyprawy po 10 km w jedna strone i czy jeździsz pusto czyz ładunkiem bo co do spalania w ładowaczu to sie zgodze . tyle samo pali moja t 151 w ladowaczu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalin84    0

u mnie ten ciagnik pracuje tylko przy belach i te 7 wychodzi zrobic tą bele zaladowac na przyczepe i wracam jakies 5 kilometry w samym ladowaczu nie mierzylem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regardo    0

Witaj kolego NIKLAS.

Miałem ten sam problem i ciekawy jestem co kupiłeś?

Ja zdecydowałem się ze względu na serwis czego nie załuję a wręcz jestem bardzo zadowolony - New Hollanda T4060F.

Nie wiem czy ktoś widział testy pomiędzy markowymi ciągnikami 2012 między innymi z VALTRĄ gdzie pada na łeb z innymi markami.

Spalanie kosmos!!!!

Moc przy innych tej samej klasy - porażka.

A co najdziwniejsze najlepiej wypadł New Holland i możecie się smiać ale taka jest prawda.

Z serwisem zero problemu jak i z samym ciągnikiem.

Ponieważ na Podlasiu nie miałem innego wyboru jak serwis z Hajnówki lub z Parczewa po długich i dokładnych wywiadach wycofałem się.

Kiedyś myślałem że forum to 90% głupot ale jednak potwierdziło sie w 100% co jest w nim napisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kety    0

Witam , mój kolega mam valtrę n 123 h i jest bardzo rozczarowany tym ciagnikiem. Przepracowane ma 250mtg , a serwis był przy niej juz pięć razy. 1 uleciała rolka podtrzymująca pasek od alternatora, 2 uleciał uchwyt sprężarki od klimy 3 nawiew w kabinie przestał działac 4 nawalił rewers 5 duży wyciek oleju ze skrzyni.A o serwisie [AGRO JUREK] nie wspomnę.Przed zakupem obiecanki ,a po zakupie całkiem inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

Witaj kolego NIKLAS.

Miałem ten sam problem i ciekawy jestem co kupiłeś?

Ja zdecydowałem się ze względu na serwis czego nie załuję a wręcz jestem bardzo zadowolony - New Hollanda T4060F.

Nie wiem czy ktoś widział testy pomiędzy markowymi ciągnikami 2012 między innymi z VALTRĄ gdzie pada na łeb z innymi markami.

Spalanie kosmos!!!!

Moc przy innych tej samej klasy - porażka.

A co najdziwniejsze najlepiej wypadł New Holland i możecie się smiać ale taka jest prawda.

Z serwisem zero problemu jak i z samym ciągnikiem.

Ponieważ na Podlasiu nie miałem innego wyboru jak serwis z Hajnówki lub z Parczewa po długich i dokładnych wywiadach wycofałem się.

Kiedyś myślałem że forum to 90% głupot ale jednak potwierdziło sie w 100% co jest w nim napisane.

Ja sie pytam z której strony N101 daje sie porównać z twoim T4060F?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    238

Ja mam również N101 z turem, i nie mam z nią żadnych problemów, nie licząc wymienianych oringów na rozdzielaczu od tura. Mam ją 3 lata i ma w tej chwili jakieś 3200 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuper89    0

wiatm. Ja mam valtre od 1.5 oku jestem zadowolony, jak narazie brak jakich kolwiek usterek, pracuje na 65h jako dominujacy ciagnik w gosp. spalanie az jestem zaskoczony ( przy duzym pługu 4 skibowym obrotowym 10.5 l na mth), tur czuly i solidny. Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spalanie zależy od ziemi jaki masz, moja n111 pali średnio 15 l na ha, jeśli chodzi o serwis Agro Jurek to złego słowa powiedzieć nie mogę. Do mnie mają 93 km, na usterkę przyjechali na drugi dzień, wszystko sprawnie zrobili. Tak samo jest z przeglądami, zawsze można (jak w moim przypadku) zadzwonic i zapytać czy coś sie poradzić to chętnie pomogą. Może lepiej niech własciciel wypowie sie o swojej n123 a nie kolega ma, bo każdy widzi to inaczej... co nie kolego kety?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    238

Z tym to się zgodze jeśli ktoś pisze Że jego koledze/ sąsiadowi coś się tam zrobiło to w 90% przypadków to kłamstwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

Nie sprawdzałem, tylko według zalecen serwisanta odłączyłem czujnik ten za odpowietrznikiem ale to nic niedało, jutro zajrze do tych bezpieczników, a jak nic z tego nie wyjdzie to serwis to zrobi bo i tak musza zrobic mi kalibracje skrzyni ( czasem szarpie rewers ale tylko do porzodu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ma ktoś valtre t 153

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    238

ma ktoś valtre t 153

 

Mam ją zamówioną na luty/marzec a co chcesz o niej wiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mlodociany17
      Co sadzicie o ciagnikach Valtra serii A | C | M ?? Który ciagnik z tych serii byłby odpowiedni na 30 do 50 ha
      MI najbardziej podoba sie C100. Jakie zalety ma ten ciagnik a jakie wady?? Jakie ma spalanie?? Prosze o komentarze wypowiedzi, i czy ktos jedził lub posiada taki ciagnik??
      Co to jest ten Wentylator ze sprzęgłem lepkościowym??
    • Przez rafal3514
      co sądzicie o VALTRACH. przede wczystkim o serii N.
    • Przez kojack1014
      Witam!!!
      Ma ktoś może charakterystyke Valtry N101? Pilnie proszę o pomoc. I najlepiej gdyby też było wyposażenie dodatkowe i cena brutto
      Za odpowiedź z góry dzięki!
    • Przez marioc14
      Witam niedawno kupilem  i mam takie pytanie czy szum w tylnym moscie i nagrzewanie sie go jest normalne ?
    • Przez Adam26
      Mam pewien problem ponieważ zgubiłem przewód który podgrzewał mi ciągnik (Valtra A95) i teraz nigdzie na internecie nie mogę go znaleźć i jakbyście byli tacy mili i mi pomogli z góry dziękuje
×