Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
marttinj23

fendt 714 vario kujawsko pomorskie

Polecane posty

marttinj23    0

witam szukam dobrego mechanika diagnosty poza aso który zna się na tych ciągnikach z kujawsko pomorskiego z góry dzieki za pomoc koledzy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    10

Jest taki gościu w Brodnicy który pracował u Kruszewskiego w Pokrzydowie w serwisie fenda i fergusona. Teraz ma swój zakład i widać że sie troche zna na tych nowinkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marc28    0

chcesz eksperymęntowac z takim ciągnikiem.

słaby fachowiec przyniesie ci więcej kosztów niż zapłacic za usługę z gwarancją

 

Koszt robocizny to 100 zł netto, a nie autoryzowany weźmie 70 zł (prawdopodobnie) ale gwarancji nie da i pewnie komputera też nie ma

 

Miałem kiedyś przypadek że ciągnik przestał podnisic

mój fachman stwierdził że sobie da rade

grzebał 2 dni i stwierdził że to na pewno pompa hydrauliczną. kupiłem pompę koszt 8 000 PLN przykręcił i nic.

Stracił wiarę że to naprawi. Zadzwoniłem do Korbanka przyjachał następnego dni mechanik pracował 1,3 godz. z czego większośc czasu przekładał ta stara

pompę. Przeregulował jakiś rozdzielacz i wymienił w nim jakiś zaworek. Koszt 150 PLN za robotę i dojazd 220 PLN.

Mój grzeboła chce za godz 40 PLN i co wyszło taniej - nie licząc 2 dni we wrześniu...............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Zgadza się wbrew pozorom z takim sprzetem lepiej zgłosić się do serwisu. Diagnoza tak droga nie jest. Zresztą zawsze można przez tel uzgodnić cene lub choćby zapytać. Co do fachowości to też racja lepiej nie wpuszczac do ciągnika mechanika, który uczy się dopiero metodą prób i błędów. Pozatym jak juz bedzie usterka to po części i tak do serwisu pójdziesz.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Dobra dobra nie przesadzajmy bo tu i tak głownie chodzi o to czy dany mechanik ma wogóle jakieś informacje bo tj marc28 ten twój fachmen pewnie był wychowany na mułach i knurach i nawet manometru nie miał coś mi sie wydaje a po za tym w takich traktorach jak już nie mamy pożadnego sprzetu diagnostycznego to zaczynamy od najmniejszych pierdół tj zaworki i inne pierdołki albo najlepiej nie dawać wogole jeżeli nie ma czym zdiagnozować. Dałem już koledze namiary na dobry serwis ktory ma wszystko co potrzebne. Posiada katalogi instrukcje napraw do wszystkich ciagników i przywoża mu ciagniki z daleka. Jestem przekonany że będzie kolega zadowolony


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Verdi10
      Witam, poszukuję instrukcji napraw do Fendt 611 LSA z roku 92, mogę się wymienić za instrukcję napraw do Fendta 310 i 311 LSA w języku Niemieckim i Angielskim, posiadam również instrukcję obsługi do Fendt 611-615 LSA i 310-311 LSA w języku szwedzkim, jeśli by ktoś chciał to chętnie się wymienię za instrukcję napraw do 611.
       
       
    • Przez emilkochanek
      Witam mam taki oto problem. Podczas pracy z plugiem kiedy np tylnie koła wpadną w dołek a pług wejdzie wtedy zbyt głęboko ehr się wyłącza. Żeby podnieść pług trzeba wyjść i leciutko podnieść przyciskami na błotniku. Zwykle wystarczy 5cm i ehr znów działa. Czy to normalne? 
    • Przez siema1348
      Witam mam problem z biegami polowo drogowymi wogulę mi się nieprzełanczają,  bezpieczniki sprawdzałem skrzynia napewno nie ponieważ wogulę mi  się niepojawia komunikat ani nic tego typu.
    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez Bocian6230
      Witam , otóż od niedawna jestem dumnym właścicielem takiego ciągnika i mam pytanie do Was odnośnie sterowania hydrauliką , chodzi mi o wyjścia hydrauliczne , tzn wiem jak je obsługiwać tylko jak zablokować aby cały czas szło ciśnienie , jest obok dźwigni od sterowania taka druga dźwignia którą" blokuje "  aby cały czas szło ,ale blokuje się tylko para wyjść o kolorze żółtym , a jak zablokować te niebieskie lub czerwone , tak aby cały czas pompowały olej?  Potrzebna mi jest do przyczepy samozbierającej zablokowanie tylko jednego , czyli żółte by wystarczyło ale chciałbym się dowiedzieć jak zablokować pozostałe  z góry dziękuję za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.