Skocz do zawartości
kekaccoaaa

Pronar 1221A III - opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kekaccoaaa    1

Witam,

Zwracam się do Was z zapytaniem o ww. ciągnik. Czy ktoś z Was posiada taki ciągnik, jakie są jego wady i zalety. Ogólnie wszystko na jego temat . Z góry dziękuje za wszystkie uzyskane informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

Wady to słaby podnośnik i problemy z nim słaby komfort zalety cena i trzeba powiedzieć że serce do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Jak kolega hydraulika troche słaba trochę mało komfortu, troszkę skrzynia mogłabyć lepsza ale za to silnik jest całkiem niezły. Ale jak bierzesz nowy to weź mtz są twardsze bo pronar to tandetna polska podróba. Tylko kabina jest trochę lepsza w pronarze.

Edytowano przez jonkszi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzesior90    23

Mi się podobaja te ciągniczki. Mam 1025a i zastanawiam sie nad kupnem używanego 1221 tak z 2005rok. Może ktoś ma na sprzedaż, albo może polecic coś zadbanego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

ja też mam MTZ tylko 1025, nie mam powodów do narzekań i nie ma awari, przecieków tj inni sądzili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alio    64

Ja się przymierzam w tym roku zmienić 82 TSA na 1025 ale tak patrzę po temacie i ogłoszeniach, może warto dołożyć te 10 tys i kupić 1221? W ogłoszeniach chodzą już po ok 60 tys. Tylko czy nie za dużo koników na moje ha i maszyny? Jak jest w 1221 ze zużyciem paliwa w stosunku do 1025?


Sprzedam tegoroczne nasiona facelii tanio. 

Pomogłem choć trochę? Wciśnij zieloną strzałkę. To nic nie kosztuje....
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PABLO555    13

Witam mam pronara 1221 all niema problemów z przeciekami ani z podnośnikiem tylko ja mam inny rozdzielacz bo mam ehr ,jeżeli chodzi o spalanie to do 1025 niemam poruwnania ale w stosunku do zetora proximy 100, pronar w transporcie wychodzi oszczedniej .silnik pronara to bardzo mocna jednostka i naprawde ma umiarkowany apetyt na poliwo UrsusCzesio@. No kabiny na białoruską to bym nigdy niezamienił.

Edytowano przez PABLO555

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kekaccoaaa    1

No cóż, opinie są pozytywne i negatywne, ale chyba nie ma takiego ciągnika, który będzie podobał się wszystkim. Teraz znam przynajmniej opinie osób, które użytkują te maszyny, a nie bajki przedstawicieli handlowych. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Seweryn
      Wiecie cokolwiek na temat tych ciągników? Najbardziej interesuje mnie moc, wyposażenie i cena.
    • Przez Silver
      który lepszy by był w gospodarstwie 35 ha z maszynami do c 360 (pług bym sobie dokupił), jaka jest różnica w spalaniu w lekkich pracach i czy jest jakaś regóła który bardziej awaryjny, dodatkowo chciał bym wozić nim drzewo z lasu i z prasą zwijającą pracować, więc jakie spalanie jednego i drugiego i który będzie mniej awaryjny?
    • Przez Pronar82a
      Jak mam przestawić zawór od butli ciśnieniowej w Pronarze 82A i gdzie on się znajduje, tak żeby mi lepiej przyczepy hamowały i żeby pierwsze przyczepy zaczęły hamować anie ciągnik.
    • Przez Rogeryk
      Odkryłem dzisiaj w naszym paszowozie z Pronaru, że na przekładni pod naklejką firmy włoskiej jest druga plakietka metalowa a na niej napis.... zgadnijcie jaki
    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.