Skocz do zawartości
News
dawid1862

Jaki olej do fendt 300 lsa turbomatik [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawid1862    1

Witam!mam pytanie do urzytkownikow fendta 310 lsa 86-91r,nigdzie nie moge znalezc danych co do ilosci i rodzaju oleju w skrzyni ,silniku,przednim moscie hydraulice moze gdzies jeszcze trzeba wymienic itd prosil bym o informacje!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kosti68    16

Ale sie ubawilem ;) czy ktos cos zrozumial??

 

A ja od siebie moge tylko napisac ze ze z blokada 40 km/h trzeba bardzo uwazac. Jesli ciagnik byl wczesniej przerabiany z 40 w dol...to nie jest zaden problem. Ale gorzej wyglada sprawa w ciagnikach z oryginalna predkoscia 25 km/h czy 30 km/h. Gdyz ciagniki te posiadaja rozne rodzaje przekladni i nie kazda da sie przerobic...


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

kosti68-podziwiam twoje poczucie humoru ale mi nie jest do smiechu i naprawde zalezy mi zeby ta skrzynie odblokowac i nadal nie znam nikogo co cos wie na ten temat jedynie wiem tyle ze moj jest z francji i jak go ogladalem to staly tam 4 podobne i zaden z nich nie mial na galce 6 a jednak ten bieg wchodzil i jechal 40km/h gosciu mi tlumaczyl ze w francji to normalne i tamte byly odblokowane z tego co widze to moj jedzie 32,5 nie 25!Ty jestes madry bo wiesz cos na ten temat a wiedza sie nie podzielisz i pisanie tekstow ze trzeba uwazac mija sie z celem bo ja nie potrzebuje ostrzezen tylko wiedzy jak to odblokowac i czy mozna bo jak nie bede wiedzial to nie biore sie za to zeby nie zepsuc!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

no to masz wersje 30 km7h, ale jest pytanie czy posiadasz tzw. "super wolny bieg"... w najlepszym wypadku trzeba wymienic jedna srube a w najgorszym wiele innych czesci w przekladni.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

To powinienes wiedziec czy masz taki bieg czy nie, ale jesli tak pytasz to do prawdopodobnie nie masz. A opis blokady opisany jest w materialach do napraw.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    393

Jaki olej do hydrauliki?? Czy HL-46 wystarczy czy szukać czegoś lepsze i czego??

Jaki olej do skrzyni i ile go tam wlać

Jaki olej do Turbosprzęgła i ile go??

Licze na szybką i konkretną odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    484

Pytanie jest do bani bo skoro HL to olej typowo hydrauliczny to jakim cudem może wykończyć pompę i wspomaganie? W przypadku tego ciągnika HL może wykończyć ale silnik kiedy dojdzie do rozszczelnienia pompy i zmiesza się z olejem silnikowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    393

Tak ale są chyba różne oleje hydrauliczne tak samo jak oleje silnikowe jedne lepsze drugie gorsze, dlatego podałem konkretnie HL 46 czy ma wystarczającą jakoś czy nie?? To jki olej stosować zeby po rozszczelnieniu pompy nie zatrzeć silnika??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Juzek    0

 

 

Trochę mi się to nie podoba, bo przykładowo w sprzęgle jest napisane do 5.0 - 10.0 l, ale wcześniej gdzieś na forum czytałem co KOSTI pisał, że tam trzeba dokładnie do co 0,1 L dolać, a tutaj 5,0-10,0 to nie jest to za bardzo jednoznacznie określone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Tak to są pierdoły :) Nie wiem czemu taki problem z tymi ilościami, jak sie spuści stary to widać ile go jest a jak sie leje nowy to sie patrzy na bagnet więc nie ma z tym problemu. A w przypadku sprzęgła jak traktor dobrze na starym jeździł to wlać go tyle samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malopolanin64    393

A co do pytania które zadałem?? będzie dobry ten HL-46?? A pytania o ilości pojawiają się przez to że kupuje się wcześniej zanim sie olej spuści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Kup 10W 30 i święty spokój ;) Wiesz do sklepu mamy ze 5 kilometrów i można sobie najpierw spuścić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr190497    0

Jaki olej do fendt 309 lsa turbomatik 90 rok z turbem

czy wystarczy tylko taki PLATINUM ULTOR PLUS 15W-40 czy jakiś z turdusów a jak nie to napiszcze jaki olej

 

Kolega powiedział mi ze moge nalać olej VENOL SUPER TRUCK SHPD CG 4 bo on ma taki w swojm fendt 304 ls ale czy by pasował do mojego fendta.Jedna dobra rzecz w tym oleju mówi ze jest tani a czy się nadaje to ja nie wiem do mojego fendta 309 lsa

Edytowano przez Piotr190497

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki82    9

Może być zarówno Platinum jak i Turdus SHPD 15/40 . Platinum klasę lepszy ale i Turdus w zupełności starczy. Cena ok.65zł/ 5L

Edytowano przez jarecki82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki82    9

Ciągnik jest z 90 roku wówczas nawet nie obowiązywała norma Euro I w silnikach diesla i pewnie w ksiązce obsługi byś znalazł że zalecany jest olej CF-4 a Turdus i Platinum zdecydowanie przewyższają wymagania producenta tego silnika a tu ktoś z półsyntetykiem wychodzi 20zł/l.

Choć oczywiście wola własciciela może sobie nalać nawet Castrola Endurona Plus 5w/30 30zł/l

jak na forsie śpi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

W bańkach 20l Mobil Delvac 15w40 12,50litr,Mobil Delvac 10w40 15,50litr olej nieporównywalny z Turdusem nie zostawia smoły i nagaru w silniku i wcale nie jest drogi.Polecam 10w40 dużo łatwiejszy rozruch zimą i wiadomo półsyntetyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Verdi10
      Witam, poszukuję instrukcji napraw do Fendt 611 LSA z roku 92, mogę się wymienić za instrukcję napraw do Fendta 310 i 311 LSA w języku Niemieckim i Angielskim, posiadam również instrukcję obsługi do Fendt 611-615 LSA i 310-311 LSA w języku szwedzkim, jeśli by ktoś chciał to chętnie się wymienię za instrukcję napraw do 611.
       
       
    • Przez tomek14
      wymieniam właśnie olej w silniku zetor 7211 i mam pytanie jaki olej najlepiej wlać do silnika i ile litrów bo czytałem trochę i wszędzie podają różnie,więc ile litrów będzie najlepiej ?
    • Przez Marcin011086
      Witam wszystkich mam problem z moim John deere 6910s a mianowicie grzeje się olej hydrauliczny .Ciesnienie hydrauliczne jest w granicach 250 bar przy włączeniu pompy normalnie 20 - 30 bar 
    • Przez emilkochanek
      Witam. Ostatnio podczas pracy na przednim napędzie pojawił się w przedniej osi dziwny zgrzyt. Brzmi bardziej jak obcieranie mniej więcej tak jak gdy ramię obciera się o tylne koło. Dźwięk ten słychać na zakrętach. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Podejrzewam łączniki w przegubach. Podzrzas jazdy bez napędu nic nie słychać. 
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.