Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez aress
      Witam.
      Temat trochę nie typowy ale może do rzeczy,
      posiadam dominatora 85 już od kilku lat z chederem o szer. roboczej 3.80m który moim skromnym zdaniem jest nie adekwatny do wydajności claasa a jakie kolwiek próby szybszej jazdy tą szerokością powodują nie równomierne podawanie zboża lub co gorsza awariami zespołu tnącego którego w tym roku mnie totalnie zdenerwowały, pęknięta kosa, urwany targaniec, ukręcony wałek napędu kosy, pęknięcia uchwytu mocowań wałka kosy,  więc postanowiłem na następny sezon kupić większy cheder.
      I teraz pytanie do użytkowników dominatora 85 jakim waszym zdaniem jest najlepsza szerokość robocza zespołu tnącego by wykorzystać w pełni wydajność claasa.
      użytkuję ktoś szerokość 5,10m takim claasem ? bardzo interesuje mnie twoje  zdanie jak oceniasz taką szerokość. 
       dodam że szerokość nie wpływa u mnie na dojazd do pola. 
      z góry dziękuje i pozdrawiam  
       
          
       





    • Przez Nazar23
      Witam.
      Wczoraj wracając z pola w pewnym momencie strzeliło mi coś i od tamtej pory nie mam hamulców. 
      Może orientuje się ktoś co to mogło być, oraz jak się wziąć za to wszystko.
    • Przez wij2323
      Witam. Mam taki problem że wyrzuciło mi olej ok 7 litrów z silnika perkins 6 . Nie poszła woda do oleju tylko po prostu wypchnęło taki pomarańczowy oring nasunięty na ośkę z lewej strony silnika , zaraz pod pompą wtryskową.  Nie wiem co to za element silnika , ale znajduje się pod pompą wtryskową.  Ma prostokątny kształt i wychodzi  z niego kilku centymetrowa ośka uszczelniona pomarańczowym oringiem. Ten oring wisiał lużno na końcu ośki i z tąd  poszedł olej. Co to jest za element silnika i dlaczego tam walnęło olejem. Po godzinie stygnięcia silnika miarka wskazywała zero oleju . Wcisnąłem palcami tą uszczelkę na swoje miejsce.  Dolałem jakieś 7 litrów i zjechałem do domu . W silniku nie słychać zadnych stuków , chodzi bez problemów.  Z góry dziękuję za pomoc.

       



















    • Przez Tobiasz912
      Witam, od jakiegos czasu jestem posiadaczem Claasa Ares 567ATZ z 2006r. Ostatnio zaczely pojawiac sie  2 bledy - 324 i 325. Skutkuje to tym ze nie mogę przechodzic miedzy zakresami ABCD. Bledy wyskakuja co jakis czas z reguly razem. Mruga tez kontrolka akumulatora z piorunem bez sygnalu dzwiekowego. Alternator sprawdzalem i jest sprawny. Ktos wie co oznaczaja te bledy i co w ogole jest grane ? Z gory dziekuje za pomoc. 
    • Przez vrn
      Witam
      Padło mi łożysko na wałku sprzęgłowym w skrzyni i muszę zdjąć całe sprzęgło. Problemem jest tarcza hamulcowa, bo o nią nie mogę zsunąć sprzęgła z wałka. Na dole dołączam jak to wygląda w książce. Może ktoś z Was wyjmował to całe sprzęgło i ma jakieś rady? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.