Skocz do zawartości
Kuba1212

Renault 75.14 . Co powiecie o tym modelu.

Polecane posty

Kuba1212    13

Witam.

Jako że chcę kupić ciągnik ok 80 KM, za maks 25-30 tyś. , chciałbym wam zadać parę pytań.

Mam na oku ciągnik Renault 75.14 z 1988r.

Chciałbym się od was dowiedzieć, coś o tym ciągniku. Jaka jest dostępność części, czy są one awaryjne, czy dużo palą. Jego wady i zalety i to, czy jesteście z niego zadowoleni. I ile by kosztowała wymiana kompletu opon?

 

Chciałbym się również dowiedzieć, na co zwracać uwagę przy kupnie takiego ciągnika, by się nie przejechać.

 

post-22426-0-33274900-1364208644_thumb.jpg Oto ten ciągnik.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :D

Edytowano przez Kuba1212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

na wszystkie swoje pytania znalazlbys odpowiedzi, jesli bys troche poszukal na forum

z czesciami nie ma problemu, ciagnik malo awaryjny, silniki kreca po 20 tys godzin, spalanie w 4 cyl. mysle ze 6-8l/h

duza zaleta jest rewers, dosc duzy komfort

opony ok 10 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzio445    0

Sam w tym sezonie stałem się posiadaczem renault 103.14 turbo wybrałem go ponieważ są mało awaryjne i mają silniki mwm fendt a silniki fenda są najlepsze, Komfort kabiny bardzo dobry części raczej dostępne, spalanie podobno jest niskie ale zmierzę je dopiero w pierwszych pracach. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor3011    299

@bogdan675 - Dobrze gada o silniku :) Silniki nie do zaje*ania no chyba, że oleju mu braknie lub wody :D Opony jak byś kupił używki z pięknym bieżnikiem do było by taniej. Sam się nad takim sprzętem zastanawiam tylko u mnie by to był ciągnik do tura itp. Tylko na razie fundusz domowy mi na to nie pozwala :( Ale polecam sprzęt i patrz czy rok z papierami się zgadza bo dużo takich traktorów jest odmłodzonych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

nie odmlodzonych, tylko goscio wciska Ci rok pierwszej rejestracjii jako rok produkcji

sam ogladalem 120.14 rok, jak twierdzil wlasciciel 93 :lol:, kabina tz, skrzynia 16, produkowane w 89r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    13

A, mam takie pytanko również. Ciągnik jest sprowadzony z Holandii, jak przebiega rejestracja takiego pojazdu? Bo słyszałem że tam nie rejestruje się ciągników.

 

I na co zwrócić uwagę, chciałbym wiedzieć, ponieważ dziś jadę obejrzeć i jeśli będzie pasował, kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

A czy te Renie posiadają pneumatykę do przyczep? chodzi o większe modele pow 100KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

I skrzynie widziałem na Konedacie że też przeważnie do 30km/h. A są w takich fajnych cenach te Renie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Z tym rokiem produkcji to jest taka opcja że data rej. jako data prod, ale oni różne cuda robią :)

Hamulce trzeba do przyczepu założyć siłownik hydrauliczny. Z rejestracją z Holandii to jest tak że Holender wystawia fakturę i ci od razu ci ją odmładza :) ale można zarejestrować na tą fakturę i jest ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Znalazłem z pneumatyką, ale model 180.94. Bo duży mi się przyda.

Edytowano przez dawidg2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

tylko skrzynia multishift po tylu latach moze nie zechciec wspolpracowac, nie ma sie co oszukiwac ciagnik stary i nafaszerowany elektronika, kiedys musi to przestac dzialac, a koszty beda niemale, do tego trzeba jeszcze jakiegos dobrego magika, aby stwierdzic co jest

co prawda cenowo wychodzi niezle, ok. 50tys. jak za ciagnik 170KM, ale osobiscie nie lubie az tak zaawansowanej techniki

lepiej poszukac 175.74,tylko bardzo ciezko znalesc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

w ubiegłym roku była na sprzedaż niedaleko mnie kolo Stolna w kuj-pom za 52 tys bez żadnej zbędnej elektroniki tylko ehr z pneumatyką z tuzem z przodu ale trochę duży i z kolegą kupiliśmy 155.54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Ta jest za 66 tys brutto, na allegro jest, opony od nowości i przebieg 5200h. Ciężko uwierzyć w to ale ładna na zdjęciach się wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Ja ci powiem tak że renault to dość drogie ciągniki, silniki mają fajne charakterystyki ale remonty ich są strasznie drogie. Tak samo ze skrzynią żeby się do niej dobrać to trzeba kabinę i wszystko ściągać, rewers fajna rzecz ale skrzynia biedna i dosyć ciężko się na niej rozpędza, dodatkowo przy ciężkich rzeczach albo przy turze to balast to konieczność, Uważałbym też na przedni most, bo jak coś w nim zaczyna szczelać to do remontu, a to nie są tanie rzeczy. Ja bym wolał zamiast reni z tej serii kupić albo deutza 3.xx bo są to ciągniki super zwrotne zrywne, komfortowe jak na tamte czasy tylko części drogie, no jeszcze bym też przemyślał mf seri 6xx bo też nie są głupie a dosyć tanie i fajne. Miałem prawie taką samą renię jak na zdjęciu zn w kabinie RS, więc jak autor chce się więcej dowiedzieć to na pw pisać.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Dobre części kosztują, mam kilka Deutzy chłodzonych powietrzem i wiem ile części kosztują i porządny remont. Bo chyba MWM ma coś wspólnego z Deutz'em tak??

 

Pewnie i tak byłby inny żółty ciągnik ze skrzynią 80km/h, bo i do transportu potrzebny. Te małe fajne tylko żeby miały skrzynie 40km/h to bym zmienił moje 2 Ursusy na jedną Renie 80-90KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Ja ci powiem tak deutz o takiej samej mocy to będzie o jakeś 30-40 % tańszy w naprawie jeśli chodzi o silnik bo mwm jest strasznie drogie, żeby chyba wymienić wszystko i zostawić tylko blok to koszt koło 20k bo sam wał to coś ponad 10k .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Ale taki remont to wytrzymie na minimum 10 tys h a te w ciągu kilku, kilkunastu lat zrobimy to ten wydatek może duży ale przeliczając na zrobione h po remoncie to tak wcale drogo niejest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Po pierwsze 2/3 sztuk z importu ma przebieg 3-6k mtg no trochę dziwne nie. A założę się że mają z 3,4 razy więcej. A czy pochodzą to pewnie że tak ale jak chce ktoś dołożyć te 20k to już wolałbym ożenić traktor i kupić inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    184

Nie tak dawno jak szukałem ciągnika zamiast 7211 to też szukaliśmy Renaty ... bo strasznie mi się podobają te ciągniczki ale przy mnie akurat transport przyszedł do handlarza ... 3 Renaty jedna z przebiegiem 16 tys mth druga 22 tys mth, trzecia ponad 25 tys mth i ta miała tura i był to model 90.34 który jakoś najstarszy nie był ... szok niemilosierny ... A jak handlarzowi powiedziałem co o tym myślę to ze spokojem odpowiedział... Panie się cofnie do max 7 tysi mth odmaluje 3 dni postoi i pójdzie ... :/ A później martw się rolniku .... Sąsiad dopiero co kupił 110.54, przyszło beczkę z mlekiem wyciągać i przyjechał 3512 my się go pytamy a Renata ... a on opuścił głowę i ze smutkiem powiedział że skrzynia poszła a ma ją od października... drugiemu wał poszedł 12 tysi zł ... No ale tutaj rozchodzi się bardziej o wyeksploatowanie materiału... bo jak ja wtedy zobaczyłem te renówki z lawety to zacząłem szukać ciągnika który będzie w najlepszym stanie a co to już inna kwestia ... akurat trafił się Zetor 8145 i myslę że posłuży, a może w niedługim czasie pojawi się coś nowego na podwórku ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor3011    299

Ja sobie wymarzyłem Renie i mam na razie jest ok nie ma się co przerażać. Zachodni ciągnik wytrzyma tyle mtg a zetor to już by był po niezłych przeszczepach :D Super sprzęt u mnie w okolicy to są sprzęty bardzo chwalone ja swoją jak kupiłem to znajomy kupił Renie 751.4s i 4 zagonową zapiął i zadowolony jest bardzo :) i widzę że jeszcze parę osób z okolicy rozgląda się za Reniami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
    • Przez Ares1x
      Witam, mam Kilka pytań do użytkowników ciągników Renault Ares. 
      1. Jak jest z awaryjnością tych ciągników? Głównie chodzi mi tu o skrzynie biegów, ponieważ cena jej naprawy jest dość wysoka.
      2. Jak użytkownicy oceniają komfort pracy w tych ciągnikach? 
      3. Na co trzeba uważać podczas zakupu tych maszyn?
      4. Czy polecają te ciągniki? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika renault nectra
       https://www.otomoto.pl/oferta/renault-155-54-nectra-ID6zaIWR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
      Prosze o opinie użytkowników
      Pozdrawiam
    • Przez klocek1231
      Witam, to mój pierwszy post.
      Chciałbym się doradzcic szczególnie osób które miały do czynienia z ciągnikami w temacie. Otóż Posiadam gospodarstwo 20ha i szukam jakiegos używanego ciągnika. Oglądałem ostatnio Renault Aresa 556RX z 2003r. oraz MC Cormick MC115. Obydwa ciągniki są 4-cylindrowe i zwrotne, czegoś takiego szukam. Nie interesuje mnie praca przy turze. Tylko orka, uprawa i siewy. CIągnik ma pracować przy pługu AGROMASZ PO4 na zabezp. kołkowym o szerokości orki od:35 do 50cm na korpus. Posiadam głównie glebę 4 klasy, w tym 3ha III klasy. DO tej pory wszystko obrabiałem ciągnikiem URSUS 3512 + pług 3 skibowy BOMET. Na tym kawałku trzeciej klasy musiałem czasem orać na 2 skiby (zalezy jakie warunki).
      Który ciągnik byście polecili, biorąc pod uwagę pracę przy tym pługu, spalanie, żywotnosć podzespołów, oraz koszty utrzymania i serwisowania?
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez WiktorGorzaa
      #Renault 110.54 1998r tx
      Ciągnik ma kilka wad co może być przyczyną? 
      -zmiana z 2-1 pólbieg jest płynne ale słychać lekkie pukniecie 
      -biegi wchodzą ciężko 
      -rewers elektro hydrauliczny na zimnym przy zmianie kierunku jazdy słychać lekki trzask pukanie, czasem na ciepłym też się zdarza ale rzadko 
      PROSZĘ O POMOC POZDRAWIAM 
×