Marcin1987

Odpalanie Mtz-a zimą

Polecane posty

Lukasz3991    16

No to słabo. My teraz mamy coś koło 13ha bo dzierżawy odeszły(razem z łąkami), a arsenał taki. T25, 2x C-355, 2x MTZ


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    16

Chłopie, toż to katorga. nie wiadomo w którego łapy wsadzić, póki co władzy nie mam to nie poszczekam także jest jak jest. T25 jak sypnął się po wakacjach wał to teraz zaczyna się dopiero składanie ciągnika. Powiedzenie " Od tego dobrobytu to się w d*pach poprzewracało" jest jak najbardziej na miejscu, ale odbiegamy od tematu. Może ktoś wpadnie i oświeci czym te silniki się różnią, ze jeden pali drugi nie.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    275

To co powiesz na gospo mojego wuja, gdzie na 10ha ma 3xMTZ82 sport, C360 i T25?

I weź to zapal na mrozie :P

 

Twój ojciec jest taki jak mój, niech sprzęt spróchnieje, ale nie sprzeda.

 

Zastanawiam się jak mój będzie palił po remoncie.

Pamiętam, że kiedyś niedługo po kupnie zapalił na płynie bez grzałki.

Teraz jeszcze nie tragicznie zapala, wystarczy samostart ciepła woda i lekko zagrzać miskę.

Powiedzcie na co zwrócić uwagę żeby dobrze palił zimą?

Moje palenie:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

w mordeczke to macie tego rumoru jak na szrocie i po parenaście ha, łąki. Ja mam 50 ha i 1614 i mf 255 a miałem na 30 ha mtz 82 i t 25.
Mam góry masakryczne i sprzęt mam 100%,sprawny , wsiadam i jade, jak coś walnie to odrazu robie i nie jestem uzależniony od mechaników. Nie lepiej pozbyć sie tylu egzemplarzy trefnych, a ubrać w jednego ursusa nowszego, łatwo o części i samemu można wszystko zrobić ?
koledzy, a może tak z innej beczki, mtz-ty sprawiają kłopoty na mrozie, jeśli ciągnik często potrzebny bo na hodowl
pracuje to troche ciepłego kąta załatwi problem z odpalaniem, jak zagada to gadać będzie

Edytowano przez vademecum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    275

Gdyby MTZ nawet sportowy wlazł do obory to by był luxus....

 

Tylko nie Ursus, zbyt problemowe ciągniki, a części dobre dostać masakra....


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    16

Niby jak na szrocie, ale weź tu ojca przegadaj. Jak człowiek się pyta po co mu ten ciągnik to argumentem jest martwa cisza nasuwa się tu powiedzenie, że wtedy "rozmowa z Tobą jest jak sikanie pod wiatr". Ursus, model flagowy - C-360 ciągnik szosowy. Posiadam też dwa, no w zasadzie to c-355. Też NIEDOPCHNIĘty sprzęty. Do tura to wszystko za słabe, rozrzutnik jak trochę mokrzej to zaraz stoi, koła z przodu wydają się kwadratowe bo to nawet w kałuży staje. Wolę już MTZ 52 w sportowej. Gdyby tylko miał orbitrol to bez dwóch zdań.

Edytowano przez Lukasz3991

Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    7056

To co powiesz na gospo mojego wuja, gdzie na 10ha ma 3xMTZ82 sport, C360 i T25?

I weź to zapal na mrozie :P

 

Twój ojciec jest taki jak mój, niech sprzęt spróchnieje, ale nie sprzeda.

 

Zastanawiam się jak mój będzie palił po remoncie.

Pamiętam, że kiedyś niedługo po kupnie zapalił na płynie bez grzałki.

Teraz jeszcze nie tragicznie zapala, wystarczy samostart ciepła woda i lekko zagrzać miskę.

Powiedzcie na co zwrócić uwagę żeby dobrze palił zimą?

Moje palenie:

to jest odpalanie???eeee......ale Twój kręci mój kręci sto razy gorzej ale jak tylko da radę szybciej zakręcić pali 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@zbyszekbrzuze Nie widać na filmie żebyś go grzał świecami. Jeśli to 550 to takowe powinien posiadać. U mnie jeszcze się nie zdarzyło żebym nie zapalił po zagrzaniu. Ciągnik stoi pod wiatą i do -20 się nie zdarzyło żeby nie zagadał. Przy większych mrozach nie próbowałem. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    275

Mój ma silnik założony D240. Jedynie świeca płomieniowa jest, ale mi padła, co za szajs.

Teraz czeka go remont, ale czekamy na dopłaty....

Cały czas mi chodzą po głowie świece od auta.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    253

Ja mam podgrzewanie zrobione wg @Seweryna tylko zamiast świecy z Forda to mam od ferdka 255, bo taka była pod ręką. Działa zdecydowanie lepiej niż oryginał.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    253

Zamiast tego ruskiego wynalazku wyglądającego jak krzyżówka beczki od piwa i farelki, dać coś przynajmniej z XX wieku :D.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    17

Osobiście bym się nad nim wiele nie zastanawiał. Nie ma co wypaść do sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

Tak ale poleci bendix albo elektromagnes i leżysz.... brak części.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z ciekawości sprawdziłem w hurtowni i okazuje się, że wszystkie części są dostępne. Oczywiście nie dla zwykłego Kowalskiego, ale są.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

To nie najgorzej. Ale też nie najlepiej że nie ogólnodostępne. Mimo wszystko wolał bym coś bardziej popularnego szczególnie  będąc skazanym na jeden ciągnik.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ma tragedii, bo jak są części to każdy zakład naprawi taki rozrusznik. Jeszcze trochę i będą w ogólnej sprzedaży, więc każdy będzie mógł kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

Dokładnie. Jeśli tylko będą konkurencyjne dla tych obecnie dostępnych.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    7056

Jako,że moja 50 będzie w tym roku miała współpracować z wycinakiem to zdałoby się żeby paliła w mrozy i pomyślałem,żeby nie męczyć rozrusznika za mocno to trzeba jej zamontować grzałkę płynu i tu pytanie do praktyków-jaką wybrać???Polecicie coś???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    7056

a powiedz mi proszę ile czasu potrzeba żeby dobrze się nagrzało np w temp -15*??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    807

30 minut i silnik pali jak w lecie dopiero co zgaszony a głowica ma ze 40 stopni. Pewnie wystarczy krócej ale tyle przed wyjazdem zajmuje mi wypicie kawy  :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Komdziu506
      Witam wszystkich. Piszę do was bo mam problem z podnisnikiem w mtzcie:) Otóż ciągnik kupiony był z 6 lat temu i od momentu zakupu nie działa ani regolacja siłowa ani pozycyjna tzn. Podnosi tą dźwignią przy siedzeniu ale nie chce opuścić w regulatorze znienialem ręczni pozycje i nic nie dało. I mam do was pytanie czy rozdzielacz pod kierownicą może nie współpracować z tym regulatorem ponieważ był zmieniony na nowy zaeaz po zakupie ciągnika? Z góry dziękuję
    • Przez arni251
      Witam jak w temacie nie ładuje mi jednego aaku i pali sie ciągle kontrolka ładowania. Na oko wszystko jest w porządku mtz ma 4 lata i nic nie było grzebane w elektryce. Jak to sprawdziś co to może być???
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
    • Przez darkowe1
      Witam dziś pracowałem jumzem dostał trochę po garach i zaczęło coś zegotac w okolicy docisku jak ścianę sprzęgło jest cicho jak puszczam sprzęgło i ciągnik stoi na wolnych obrotach rechocze tam jak w stawie 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj