Marcin1987

Odpalanie Mtz-a zimą

Polecane posty

Bolo77    0

Suszarka podgrzewalem chlodnice i kranik az puscilo. 

A powiedzcie gdzie jest czujnik temperatury wody bo jak zmniejszyłem mu obroty to temp. Skoczyla do 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

W głowicy nad rozrusznikiem od góry wkrecana,  taka mosiężna śruba z z końcówka męska  albo oczko ze śrubka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9227

To jest włącznik pompy hydrauliki. Pod nim w zbiorniku od dołu masz korek do spuszczenia oleju, jakbyś kiedyś potrzebował.

Do góry dźwignia - pompa włączona, na dół - wyłączona. Ja jak nie potrzebuję w zimie to wyłączam - łatwiej kręci rozrusznik. Wałek WOM też odłączam dźwignią pod siedzeniem.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

A czy moglby ktos z was zrobic mi zdjecie tej dzwigni od podnośnika ktora znajduje sie przy siedzeniu w pozycji stop, gdyz nie moge tego wyczuc zeby zalaczyc ta dzwignie przy kierownicy. A tej dzwigni przy siedzeniu jak uzywam to podnosnik sam mi opada.  

 

 

Albo moze ma ktos kompletne naklejki wewnątrz kabiny i moglby wrzucic ich fotki 

Edytowano przez Bolo77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
1 godzinę temu, Bolo77 napisał:

A czy moglby ktos z was zrobic mi zdjecie tej dzwigni od podnośnika ktora znajduje sie przy siedzeniu w pozycji stop, gdyz nie moge tego wyczuc zeby zalaczyc ta dzwignie przy kierownicy. A tej dzwigni przy siedzeniu jak uzywam to podnosnik sam mi opada.  

 

 

Albo moze ma ktos kompletne naklejki wewnątrz kabiny i moglby wrzucic ich fotki 

postaram się jutro jak nie zapomnę (dziś już ciemno) porobić foto tej dzwigni i naklejek albo zrobie film z całej kabiny co jak i gdzie choc nie wiem czy już zbyszek takiego nie nagrła kiedyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

to i tak na niewiele sie zda ,wystarczy że bedzie inaczej wyregulowana na cięgiełku i kiszka ,ani opis ani zdj nie pomoże

,to chyba metoda prób i błędów szybciej bedzie 

u mnie stop jest gdy dźwignia odbije od skrajnie wychylonego do tylu ,

od tego punktu podnoścnik zaczyna reagować na opuszczanie po ok 2-3cm przesunięcia do przodu ,czyli zakres STOPu dość spory ,jednak nie dziala w tym monecie dźwignia przy kierownicy ,

działa tylko wraz z wychylona na max do tyłu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

Próbowałem Dzis  z dzwignia przy siedzeniu na maxa do tylu ale mimo to  nie moglem zalaczyc tej przy kierownicy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2350
no dobra te 3 dzwignie od prawej 1 tylne wyjscia 2 wyjscia z przodu po prawej 3 wspomaganie podnosnika a gdzie wyjscia po lewej stronie z przodu ?

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
2 minuty temu, robi57362 napisał:

no dobra te 3 dzwignie od prawej 1 tylne wyjscia 2 wyjscia z przodu po prawej 3 wspomaganie podnosnika a gdzie wyjscia po lewej stronie z przodu ?

Lewe wyjscia przednie i tylne są połączone razem 2 to wyjścia przednie prawe a 3 to podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Tak, tylko w rocznikach 96 i wyżej już było inaczej

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2350
to u mnie jest chyba inaczej 99r bo kiedys prubowalem ta wajcha najblizej kierownicy wspomagac podnosnik i w zadnym polozeniu nic nie pomagalo

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
14 minut temu, robi57362 napisał:

to u mnie jest chyba inaczej 99r bo kiedys prubowalem ta wajcha najblizej kierownicy wspomagac podnosnik i w zadnym polozeniu nic nie pomagalo

wajcha od dzwi a nie od kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
To wspomaganie podnośnika to może na takiej zasadzie że regulator już nie domyka dobrze zaworu przelewowego a ruszenie dźwignią przy kierownicy powoduje jego zamknięcie i dlatego podnośnik lepiej podnosi nawet w układach gdzie rozdzielacz jest tylko od wyjść zewnętrznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9227

Część ciągników nie miała sterowania podnośnikiem przy kierownicy tylko trzy niezależne wyjścia hydrauliki. A podnośnik tylko przy siedzeniu.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Normalnie jeśli kraniki są drożne to węża zdejmować nie trzeba.  Jeśli zamarzła ci woda w bloku to grzałka nic nie da bo woda nie krąży. To tak samo jak byś ją bez płynu załączył z nadzieją że silnik rozgrzeje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Znowu masz rację, zastanawiałem się czemu w  grzałce rurka jest dzielona na pół i teraz już wiem.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he  żeby wymusić w grzałce cyrkulację. Zimna woda jest cięższa więc wpływa  dołem w miejsce ciepłej która lżejsza ucieka sobie górną częścią do bloku i głowicy.  Nie trzeba pompek srompek chodzi sobie elegancko. 

  • Thanks 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

Panowie czy u was po zalaczeniu grzalka robi sie ciepla jesli sie ja dotknie.  U mnie po 20 paru minutach pracy byla zimna przy dotyku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo77    0

To u mnie cos nie tak bo jest zimna. A ostatnio jak jezdzilem to byla ciepla podczas jazdy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Dziwne. Wygląda na to że nie działa. Upewnij się jeszcze i reklamacja.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj